Je kunt via de Route 66 applicatie die er bij zit updates kopen. Eén ervan zijn die speedcameras. Geeft alle vaste camera's die er staan in NL. Weet nog niet precies hoe het zit met updates, maar als ik het goed gezien heb zit die mogelijkheid wel erbij.Jesse P schreef:Hoe werkt dat met die speedcamera functie? Maatje van me heeft er ook 1, maar hier heb ik hem nog niet over gehoord...
Nee, niet in dat pakket. Maar je kunt het wel installeren als je dat al hebt. Het is Symbian 60 dus daarop is het (waarschijnlijk) wel te installeren. Maar mijn ervaring met Route 66 is ook prima nu. Werkt super en hij herberekent de route ook razendsnel.partyondude schreef:Kun je ook voor Tom Tom Mobile kiezen?
Tot nog toe doet-ie het redelijk snel. Zelfs als je binnen bent werkt hij.Jesse P schreef:Ok, bedankt!
Heb jij trouwens ook dat hij soms heel lang moet zoeken naar zijn locatie? Soms weet hij gelijk waar hij is, en soms zoekt hij echt minuten.
Ah, hier ook een tevreden gebruiker (maar dan modelletje nieuwer). Eigenlijk gebruik ik die niet eens voor flits poi's. Alleen om zo nu en dan het weer te controleren, files en losse flitspalen.partyondude schreef:Omdat ik dat nu ook op m'n P910i heb en het prima bevalt
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], kennethr en 18 gasten