IAA Frankfurt 2007 - 11 t/m 23 september.
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Meest indrukwekkende show op beurs-gebied.
Alle auto's waren voorzien van een speciale lakkleur. (zie laatste foto)
[img:1000:750]http://img291.imageshack.us/img291/6835/meckq0.jpg[/img]
[img:1000:750]http://img145.imageshack.us/img145/1706/meccxa9.jpg[/img]
[img:1000:750]http://img155.imageshack.us/img155/9190/mecccex5.jpg[/img]
[img:1000:750]http://img170.imageshack.us/img170/8758/mecccczb1.jpg[/img]
[img:1000:750]http://img175.imageshack.us/img175/5990/mecccccax3.jpg[/img]
[img:1000:750]http://img120.imageshack.us/img120/2416/meccccccoa0.jpg[/img]
Alle auto's waren voorzien van een speciale lakkleur. (zie laatste foto)
[img:1000:750]http://img291.imageshack.us/img291/6835/meckq0.jpg[/img]
[img:1000:750]http://img145.imageshack.us/img145/1706/meccxa9.jpg[/img]
[img:1000:750]http://img155.imageshack.us/img155/9190/mecccex5.jpg[/img]
[img:1000:750]http://img170.imageshack.us/img170/8758/mecccczb1.jpg[/img]
[img:1000:750]http://img175.imageshack.us/img175/5990/mecccccax3.jpg[/img]
[img:1000:750]http://img120.imageshack.us/img120/2416/meccccccoa0.jpg[/img]
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
De "honinggraad" velgen komen weer terug....
Je zag ze links en rechts weer opduiken. Vreselijke velgen om te poetsen
[img:1000:750]http://img241.imageshack.us/img241/8076/hoohc0.jpg[/img]
Je zag ze links en rechts weer opduiken. Vreselijke velgen om te poetsen
[img:1000:750]http://img241.imageshack.us/img241/8076/hoohc0.jpg[/img]
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Vogelpoep? Gewoon even met een schuursponsje erover...
[img:1000:750]http://img215.imageshack.us/img215/4106/roilru2.jpg[/img]
[img:1000:750]http://img215.imageshack.us/img215/4106/roilru2.jpg[/img]
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
De grootste deceptie van de dag....
De Opel GT...
De afwerking van deze auto is dermate triest dat je de schoenen ervan uitvallen.
De foto van de overkapping van de kilometerklok heb ik gemaakt als geheugensteuntje om mij eraan te herrineren dat ik nooit een Opel moet kopen. Het plastic bultje, dat over de klokken is gemonteerd, had ik bijna in mijn handen toen ik eraan voelde. Het is keiharde plastic met een fraai nep lederen stikseltje langs de rand.
De middenconsole is van harde plastic die gespoten is in zilvermetalic.
Erger kun je een auto niet afwerken. Het bedienen van de kap, was lachwekkend. Zelfs de medewerker van Opel kreeg het ding niet strak.
En zo kan ik nog even doorgaan.
En dan moet ik Rico weer gelijk geven. Je kunt een auto op papier of op fotos prachtig vinden, totdat je er dan naast staat.......
De afwerking van de Opel was zo slecht, dat ik er geen vertrouwen in zou hebben dat als je met 200 over de Ring rijdt en in de remmen gaat, dat hij op dat gedeelte wel subliem zou zijn.
Zal vast een perfecte rijdersauto zijn, maar ik denk dat je je rot gaat ergeren aan al die rammelende en loszittenden harde plastic.
Voor mij de grootste misser van de IAA
[img:1000:699]http://img146.imageshack.us/img146/8186/klokoe2.jpg[/img]
De Opel GT...
De afwerking van deze auto is dermate triest dat je de schoenen ervan uitvallen.
De foto van de overkapping van de kilometerklok heb ik gemaakt als geheugensteuntje om mij eraan te herrineren dat ik nooit een Opel moet kopen. Het plastic bultje, dat over de klokken is gemonteerd, had ik bijna in mijn handen toen ik eraan voelde. Het is keiharde plastic met een fraai nep lederen stikseltje langs de rand.
De middenconsole is van harde plastic die gespoten is in zilvermetalic.
Erger kun je een auto niet afwerken. Het bedienen van de kap, was lachwekkend. Zelfs de medewerker van Opel kreeg het ding niet strak.
En zo kan ik nog even doorgaan.
En dan moet ik Rico weer gelijk geven. Je kunt een auto op papier of op fotos prachtig vinden, totdat je er dan naast staat.......
De afwerking van de Opel was zo slecht, dat ik er geen vertrouwen in zou hebben dat als je met 200 over de Ring rijdt en in de remmen gaat, dat hij op dat gedeelte wel subliem zou zijn.
Zal vast een perfecte rijdersauto zijn, maar ik denk dat je je rot gaat ergeren aan al die rammelende en loszittenden harde plastic.
Voor mij de grootste misser van de IAA
[img:1000:699]http://img146.imageshack.us/img146/8186/klokoe2.jpg[/img]
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
- Berichten: 6276
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Locatie: Noord Oost boven Opatija.
In het echt zien lijkt me geweldig.Femme schreef:Ik heb alleen maar van een afstandje naar de Artega GT gekeken omdat er geen vrije toegang was tot de stand. Het is een prototype dus wellicht wordt er nog wat verbeterd aan de afwerking. Ik wacht wel op de eerste rijimpressies en ga ook zeker een keer kijken als de fabriek en de showroom afgebouwd zijn.
Het blijft een plaatje:
[img:600:486]http://www.artega.de/uploads/_backgroun ... gruppe.jpg[/img]
De manier waarop het bedrijf de communicatie naar potentiële klanten aanpakt met het weblog op zijn site vind ik ook erg leuk.
Ben erg benieuwd hoe deze auto klinkt.
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Foto van een witte R8 aangepakt door Eisenhauer
[img:1000:700]http://img57.imageshack.us/img57/6985/r8qn8.jpg[/img]
[img:1000:700]http://img57.imageshack.us/img57/6985/r8qn8.jpg[/img]
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Paar impressies :
[img:1000:700]http://img159.imageshack.us/img159/8083/r2vt6.jpg[/img]
[img:998:698]http://img511.imageshack.us/img511/2136/r1bd6.jpg[/img]
[img:1000:700]http://img159.imageshack.us/img159/8083/r2vt6.jpg[/img]
[img:998:698]http://img511.imageshack.us/img511/2136/r1bd6.jpg[/img]
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
[img:1000:700]http://img511.imageshack.us/img511/1905/r3uy6.jpg[/img]
[img:1000:700]http://img403.imageshack.us/img403/6397/r4xp0.jpg[/img]
[img:1000:700]http://img403.imageshack.us/img403/6397/r4xp0.jpg[/img]
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
[img:1000:694]http://img214.imageshack.us/img214/9941/r7jo5.jpg[/img]
[img:1000:706]http://img216.imageshack.us/img216/6791/r6cs1.jpg[/img]
[img:1000:706]http://img216.imageshack.us/img216/6791/r6cs1.jpg[/img]
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
[img:1000:709]http://img216.imageshack.us/img216/3611/m1ig5.jpg[/img]
[img:1000:700]http://img216.imageshack.us/img216/513/m2ak1.jpg[/img]
[img:1000:706]http://img292.imageshack.us/img292/7409/m3ec8.jpg[/img]
[img:1000:700]http://img216.imageshack.us/img216/513/m2ak1.jpg[/img]
[img:1000:706]http://img292.imageshack.us/img292/7409/m3ec8.jpg[/img]
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Ik ben altijd wel nieuwsgierig hoor, gooi maar neer die pics 8) als je nog meer hebt van de Artega GT ook leuk(vind ik)
Trouwens die witte R8 met die open kelken is dat wel verstandig voor backfire? is die achterplaat nu glas of kunstof...ik heb liever de originele set-up met SC erop voor net wat meer power op straat.
Trouwens die witte R8 met die open kelken is dat wel verstandig voor backfire? is die achterplaat nu glas of kunstof...ik heb liever de originele set-up met SC erop voor net wat meer power op straat.
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Dankje Joop
et...
Sil vous plait Rene,
Zijn niet de beste foto's en ze zijn inderdaad allemaal "hetzelfde" als de rest...
Ik had een compact-camara bij me ipv een spiegelreflex.
Ik heb links en rechts nog iets anders willen proberen te fotograferen
Misschien dat ik ze tzt nog wel eens online zet.
[img:1000:691]http://img216.imageshack.us/img216/8518/a1rw3.jpg[/img]
[img:1000:750]http://img166.imageshack.us/img166/1763/a2mq5.jpg[/img]

et...
Sil vous plait Rene,
Zijn niet de beste foto's en ze zijn inderdaad allemaal "hetzelfde" als de rest...
Ik had een compact-camara bij me ipv een spiegelreflex.
Ik heb links en rechts nog iets anders willen proberen te fotograferen
Misschien dat ik ze tzt nog wel eens online zet.
[img:1000:691]http://img216.imageshack.us/img216/8518/a1rw3.jpg[/img]
[img:1000:750]http://img166.imageshack.us/img166/1763/a2mq5.jpg[/img]
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Thx Rob, vind voor zo'n kamera en met dat licht in die hallen je foto's toch nog goed gelukt zijn.
Wat me inderdaad opvalt en jij zei het al die gas-druk-veren van de achter en voorklep der Artega voelen ieltjes aan, en je ziet het ook ze zijn de helft zo klein als bij een normale auto en de hoek waaronder ze staan is veel kleiner/korter maar dat geeft ook aan dat het hier om lichtgewicht materiaal gaat en er geen langere/zwaardere! veren nodig zijn voor die achter en voorklep, dat scheelt ook weer
Trouwens die motor ligt wel echt achterin en boven de achteras ala Porsche 911 dus veel tractie achter echter misschien ook wel de scary momenten daarmee
maar volgens mij zit er ook een regelbaar systeem op als DSC e.d.
[img:1024:683]http://images.auto-motor-und-sport.de/h ... 8szhkc.jpg[/img]
eneuh:

Wat me inderdaad opvalt en jij zei het al die gas-druk-veren van de achter en voorklep der Artega voelen ieltjes aan, en je ziet het ook ze zijn de helft zo klein als bij een normale auto en de hoek waaronder ze staan is veel kleiner/korter maar dat geeft ook aan dat het hier om lichtgewicht materiaal gaat en er geen langere/zwaardere! veren nodig zijn voor die achter en voorklep, dat scheelt ook weer

Trouwens die motor ligt wel echt achterin en boven de achteras ala Porsche 911 dus veel tractie achter echter misschien ook wel de scary momenten daarmee

[img:1024:683]http://images.auto-motor-und-sport.de/h ... 8szhkc.jpg[/img]
eneuh:
bedoel je mooie damesIk heb links en rechts nog iets anders willen proberen te fotograferen
Misschien dat ik ze tzt nog wel eens online zet.


- Tristan
- Berichten: 13426
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Ben gisteren geweest. Ten eerste moet ik zeggen dat alles keurig geregeld is. Geen files, rijen voor de kassa's etc etc.
Toppers waren voor mij de AM DBS, Alfa 8C, M3, GT2 en de Pagani. De nieuwe A4 is een mooie auto geworden. 135i coupe moet ik aan wennen (vooral aan de kont). En wat een gigantische stands van VAG en BMW.
Was een zeer geslaagde dag.
Toppers waren voor mij de AM DBS, Alfa 8C, M3, GT2 en de Pagani. De nieuwe A4 is een mooie auto geworden. 135i coupe moet ik aan wennen (vooral aan de kont). En wat een gigantische stands van VAG en BMW.

Was een zeer geslaagde dag.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Chaert-RS en 10 gasten