Ik zie de link niet, maar ik vind ze allebei niet heel sympathiek, maar nog altijd beter dan die 3e gast die ze elk raceweekend uitnodigen.
Dat is elke keer tenenkrommend......waarom niet eens een lekker wijf ?!
Ik zie de link niet, maar ik vind ze allebei niet heel sympathiek, maar nog altijd beter dan die 3e gast die ze elk raceweekend uitnodigen.
I call Bull@&$t. Hulkenberg kan zo de RB in.daNpy schreef: 29 aug 2021, 12:21De enige reden is dat er niemand anders beschikbaar is. Aan zijn prestaties heeft ie het niet te danken. En dan ook nog praatjes dat ie van Max niet hoeft te leren.Enrico schreef: 29 aug 2021, 10:51Heb ie een mail gestuurd naar Horner met je bevinding want bij RB zijn ze blind, contract is verlengtdaNpy schreef: 29 aug 2021, 09:48 Perez kwalificeert helemaal niet tussen de beide Mercedessen, Bottas staat dankzij een gridstraf achter hem. Gasly staat in een tragere auto zelfs voor hem op P6.
Déja vu: Max mag het weer eens alleen opknappen.![]()
Oké, veel plezier op p8 achter een Williams, Aston Martin, alfa tauri en McLaren. Max staat op 1, dus aan de auto ligt het weereens niet.
? Ik vermoed ik iets gemist heb.Hielke schreef: 29 aug 2021, 14:53 A kurristus, balletje Gasly. Sukkel..
Delayed start, Gasly vraagt zich af waar z’n ballen zijn.
Klopt. Gasly die net voor instappen auto door z’n fysio scherp gemaakt moet worden door met ballen te jongleren.
Hielke schreef: 29 aug 2021, 15:11Klopt. Gasly die net voor instappen auto door z’n fysio scherp gemaakt moet worden door met ballen te jongleren.
En je geeft zelf gas.Knot schreef: 29 aug 2021, 15:19 Het zijn toch de beste van de wereld.. gaan ze m bij hardere tegen tijdens de race ook steeds stilleggen?
Ja, maar is die dan gegarandeerd sneller? Dat is het probleem, een andere midfield rijder hebben we niks aan.
Wie zit volgende week vooraan bij de Pride Zandvoort ?Luco schreef: 29 aug 2021, 15:25 Krijgen miljoenen betaald en durven niet in de regen te rijden HEAUMEAUS
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten