(Hamilton kwam zelfs na Russel en Max nog na Hamilton, dus geen excuses

Ik snap ook niet dat ie bij Williams blijft met *kans* op een Mercedes stoeltje. Bottas blijft de bitch van Hamilton dus dat is wachten, wachten, wachten. En dalijk is er misschien een bewezen snellere rijder beschikbaar en grijpt ie nog mis bij een evt stoelendans.Tom schreef: 28 aug 2021, 17:47 Russell lijkt mij een goede rijder en de juiste opvolger voor Bottas. Maar een wedstrijdje Hamilton vervangen en pole in de regen maakt 'm nog niet beter dan 7-voudig wereldkampioen. De rest van de tijd valt ie niet op of kegelt ie Bottas van de baan. Klinkt wat negatief want hoop zeker dat ie de kans krijgt bij Mercedes, die jongen heeft zeker potentie.
Nee, maar ze geven wel hints en lopen te piepen over de boordradio. Hoorde ook ergens ‘Red flag’ langskomen. Vettel? Want die zei na de crash van Norris; ‘zie je wel, ik zei toch rode vlag’. Dus zo onschuldig zijn die ‘helden’ niet
Nou, als jij je les op de vangrail hebt geleerd mag Norris dat toch zeker in de bandenstapel doen?Enrico schreef: 28 aug 2021, 16:27 Een bocht is nooit gevaarlijk, het is hooguit verraderlijk en de rijder bepaalt hoe snel hij die neemt. Norris was in Hero mode, ging de curb op, lifte en oops wat denk je? Hij had alle mogelijkheid om een banker lap te zetten ipv from Hero to zero. Mijn inziens. Ik rij ook nooit in een trackday volle bak in de regen, mijn les heb ik ook op de vangrail geleerd…..
Hopelijk meer concurrentie voor Ham en dus iemand die punten wegsnoept.Frank_Sch schreef: 28 aug 2021, 19:03 Ik verwacht Russell volgend jaar gewoon als wingman voor Ham, hoezo is dat beter voor RB?
Precies, en voor mij hoeft niemand te roepen Bosuit is een gevaarlijke bocht. Net zoals aurouge geen gevaarlijke bocht is maar Norris maakte een inschattingsfout fout, zoals veel anderen dat doen gezien de hoeveelheid recente crashes.Arthur schreef: 28 aug 2021, 18:26Nou, als jij je les op de vangrail hebt geleerd mag Norris dat toch zeker in de bandenstapel doen?Enrico schreef: 28 aug 2021, 16:27 Een bocht is nooit gevaarlijk, het is hooguit verraderlijk en de rijder bepaalt hoe snel hij die neemt. Norris was in Hero mode, ging de curb op, lifte en oops wat denk je? Hij had alle mogelijkheid om een banker lap te zetten ipv from Hero to zero. Mijn inziens. Ik rij ook nooit in een trackday volle bak in de regen, mijn les heb ik ook op de vangrail geleerd…..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten