Formule 1 kiest voor Zandvoort
- Hielke
Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort
I’m with Bram.
Prins Bril is losgeslagen van de realiteit.
Prins Bril is losgeslagen van de realiteit.
-
Och het was inderdaad niet de prins. En daarom moet iedereen voor nop werken. Vanaf morgen gratis horloges in Friesland voor iedereen die in zwaar weer verkeerd door toedoen van de overheid. En inderdaad... Zo werkt de wereld niet. Ook niet bij Robin.
Geen geld, geen horloge. Geen budget, geen optredens. En anders pompt meneer gewoon wat van z'n eigen privé geld erin.
Wat kan het leven soms simpel zijn.
Geen geld, geen horloge. Geen budget, geen optredens. En anders pompt meneer gewoon wat van z'n eigen privé geld erin.
Wat kan het leven soms simpel zijn.

- Arthur
- Auto: Nr.51
- JP
Dinsdag was Jantje L nog bij Humberto T op tv. Hij had de F1 naar NL gehaald…..ja Jan, aai over je bol (hoef je niet voor te bukken) en blijf maar dromen. We weten allemaal dat Peter d’r achter zat !
- frankie
Dat is natuurlijk niet helemaal hetzelfde. Los wat ik er zelf van vind, zo'n Davina Michelle die daar optreedt heeft krijgt behoorlijke exposure, waardoor ze waarschijnlijk weer wat extra centjes verdient door downloads van haar muziek en het haar onder aan de streep toch wat oplevert.allen schreef: 26 aug 2021, 10:04 Och het was inderdaad niet de prins. En daarom moet iedereen voor nop werken. Vanaf morgen gratis horloges in Friesland voor iedereen die in zwaar weer verkeerd door toedoen van de overheid. En inderdaad... Zo werkt de wereld niet. Ook niet bij Robin.
Wat kan het leven soms simpel zijn.![]()
- Luco
Het samen gevoel wordt hier weer goed gestimuleerd

-
Onlinematthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Stop eens met zeiken. Davina Michelle is prima om naar te kijken en daarmee is de keuze gerechtvaardigd.
- JP
We hebben meer artiesten die exposure willen. Mevrouw Michel heeft tijdens het Eurovisiethongfestival al genoeg likes gehad. Zijn er ook donkere artiesten benaderd ? Shirma Rouse mag ook wel mijn volkslied zingen
- Luco
LH gaat een showtje geven hoorde ik, met 300 de vangrail in met kaviaar in zijn oog
-
Onlinematthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
- Luco
Ze mag ook mee naar het huisje hoor, kan er wel meer mee dan alleen naar kijken.matthyssie schreef: 26 aug 2021, 10:47 Stop eens met zeiken. Davina Michelle is prima om naar te kijken en daarmee is de keuze gerechtvaardigd.
-
Misschien moet Bernhard Kanye eens vragen. Die gast is gek op exposure. Zal vast gratis komen optreden. Geen flauw idee wie Davina is. Als ze ook maar een beetje dezelfde uitstraling heeft als die zangeres bij Ziggo Sport…
- JP
Of de jostiband, typisch nederlands, al zullen die vast moeten werken bij Haas….
- alt
Ik ga niet naar de F1 op Zandvoort, maar wel mooi dat al die zangerts niet voor niks willen zingen.
Je komt toch voor de F1-auto's, niet voor de gekweel van die zangerts.
Voor zangerts moeten jullie naar een festival gaan, maar daar rijden geen F1-auto's.
Wat een gezeik over die zangerts, Bah.
Dit is pas muziek.
https://www.youtube.com/watch?v=l7d4VOz ... ercarvideo
Voor zangerts moeten jullie naar een festival gaan, maar daar rijden geen F1-auto's.
Dit is pas muziek.
https://www.youtube.com/watch?v=l7d4VOz ... ercarvideo
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Beste NL zangeres van het moment by far en leuk!matthyssie schreef: 26 aug 2021, 10:47 Stop eens met zeiken. Davina Michelle is prima om naar te kijken en daarmee is de keuze gerechtvaardigd.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Kan beter fungeren als human airbag wanneer Max Lewis eraf tikt, lekker terugboppend:)
- JP
Dank !alt schreef: 26 aug 2021, 11:21 Ik ga niet naar de F1 op Zandvoort, maar wel mooi dat al die zangerts niet voor niks willen zingen.
Dit is pas muziek.
https://youtu.be/uY6HCJiaQ_A
-
- Auto: M2C/997.2 GT3/e36M3/Rotax DD2
-
Gaaf gezicht al die tribunes rond het circuit! Jammer, dat mijn kaarten zijn ingetrokken 

- Arthur
We zijn het eensmatthyssie schreef: 26 aug 2021, 10:47 Stop eens met zeiken. Davina Michelle is prima om naar te kijken en daarmee is de keuze gerechtvaardigd.

-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
F1 is een keihard commecieel circus. Maar de zangers moeten gratis optreden? En wie betaalt dan de roadies etc? Is er al aan de rijders gevraagd een deel van hun inkomen af te staan? Denk het niet.
Totale waanzin dit, ook al interesseert me wie er optreedt geen bal. Gaat om het racen, maar gratis optreden doe je voor een goed doel.
Totale waanzin dit, ook al interesseert me wie er optreedt geen bal. Gaat om het racen, maar gratis optreden doe je voor een goed doel.
- Arthur
Daar noem je iets, rijders die salaris afstaan. Dat doen voetballers, waar vaak op afgegeven wordt, toch goed om hun club te steunen. Ik ken geen details, maar lees geregeld dat voetballers aanzienlijk salaris inleveren om de club te helpen. En of ze al dan niet al genoeg verdienen doet er niet toe, ze doen het wel.
Probleem bij de F1 is dat een circuit niet een club is van de rijders. Dan kunnen ze overal gaan steunen natuurlijk, blijft er geen salaris meer over
Probleem bij de F1 is dat een circuit niet een club is van de rijders. Dan kunnen ze overal gaan steunen natuurlijk, blijft er geen salaris meer over

-
Er zit last-minute ineens een groot gat in de begroting, dus ik snap het probleem, maar die prins zit op een gigantische berg geld die alleen maar groter wordt met al z'n vastgoed. Artiesten onder druk zetten vind ik dan not done. Zoiets vraag je als je echt in de shit zit om de boel rond te krijgen (en dan bedoel ik niet alleen die ene B.V. van de GP) terwijl je het graag door wilt laten gaan.
Mocht die race in Assen worden gereden dan had ik er nog wel (enigszins) begrip voor gehad.
Mocht die race in Assen worden gereden dan had ik er nog wel (enigszins) begrip voor gehad.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Een kennis van me werd een paar jaar geleden ook vriendelijk gevraagd een gratis workshop te geven voor Bernard en zijn vrienden, dus het lijkt niet iets nieuws, of F1 specifiek.
Perks of the title ofzo.
Perks of the title ofzo.
- Alexsti
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
Hoe laat ga je gooien Luco, richt ik de camera's alvast dan....Luco schreef: 26 aug 2021, 10:55 LH gaat een showtje geven hoorde ik, met 300 de vangrail in met kaviaar in zijn oog