DF Servers
-
DF Servers
Race07
Off
LFS
Servernaam: DFNL
Password: df007
GTR2
Off
Off
LFS
Servernaam: DFNL
Password: df007
GTR2
Off
Laatst gewijzigd door René130i op 17 jan 2008, 16:54, 2 keer totaal gewijzigd.
-
-
Fantastisch als de DF server non-stop kan draaien!
Heb de afgelopen weken al een aantal avonden met Hielke en Andre bumper aan bumper races gehad, beter wordt het op dit moment niet!
Verschillen zijn erg klein en daardoor is inhalen bijna onmogelijk. Je moet echt maximaal gaan achter elkaar aan en ieder klein foutje gelijk proberen af te straffen.
Het is dat Hielke steeds op pole mag starten, maar anders.............
Heb de afgelopen weken al een aantal avonden met Hielke en Andre bumper aan bumper races gehad, beter wordt het op dit moment niet!
Verschillen zijn erg klein en daardoor is inhalen bijna onmogelijk. Je moet echt maximaal gaan achter elkaar aan en ieder klein foutje gelijk proberen af te straffen.
Het is dat Hielke steeds op pole mag starten, maar anders.............

-
-
- Macboy
-
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
server draait goed, maar zonder stuurwiel is het niet te doen. OF je wekt onderstuur op door blokkerende wielen OF je geeft teveel gas en gaat achterste voren...
nog maar even wat gaan oefenen denk ik zo... ben eigenlijk wel benieuwd wat de Df'ers aan rondetijden rijden, maar daar waren we niet aan toe gekomen.
nog maar even wat gaan oefenen denk ik zo... ben eigenlijk wel benieuwd wat de Df'ers aan rondetijden rijden, maar daar waren we niet aan toe gekomen.

-
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
ja gisterenavond laat was nog wel even lachen..
Iemand enig idee hoe ik kan voorkomen dat de achterkant van de auto snel de voorkant inhaalt wanneer ik instuur?
Heb mijn oude stuur weer aangeloten, maar de pedalen werken niet, dus gas/rem met een knopje is ook niet alles... Morgen maar weer even proberen.
Iemand enig idee hoe ik kan voorkomen dat de achterkant van de auto snel de voorkant inhaalt wanneer ik instuur?
Heb mijn oude stuur weer aangeloten, maar de pedalen werken niet, dus gas/rem met een knopje is ook niet alles... Morgen maar weer even proberen.
-
haha ja was kiks close racing hihiMichel Pol schreef:Was laat op de avond nog wel ff leuk tochsven deutschmann schreef:was ook eens even gaan checken maar er was niemand![]()
moet ook nog even oefenen ermee maar het spel voelt prima
wel klote omdat de flippers van mijn stuur vaak 2 versnellingen in 1x schakelen vandaar dat ik soms rond ga omdat de hele handel blokkeerd pfff
flatline probeer eens stapgewijs te remmen dus niet de rem vasthouden en bij overstuur gas los en tegen sturen

haha ik reedt ook eerste x dit spelletje maar moet zeggen dat t wel bevalt!