Corona in Nederland.....

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door Opa » 24 aug 2021, 13:56

coolfan schreef: 24 aug 2021, 13:40
KoenM schreef: 24 aug 2021, 13:13 Je bent sarcastisch neem ik aan?

Ik zou zeggen, neem even de tijd om dit artikel te lezen over Israël. Benieuwd wat je hier van vindt.

https://www.covid-datascience.com/post/ ... vaccinated
ja je moet het toch rechtlullen en big tech heeft vingers overal tussen. Kijk eens op YouTube; boekverbranding is er niks bij en factcheckers zijn ook weer terug. Noemden ze vroeger Ministerie van Waarheid.

ja is de enige manier om mensen te bereiken; als woorden als 'avondklok' 'nooit meer terug naar normaal' 'vrijheidsbewijzen' en dan het geweld tegen protesters niet meer doorkomen bij de mensen. Propaganda en hypnose laatste 1,5 jaar is ongeevenaard (Mattias Desmet)

Klopt spul werkt goed om je immuum systeem om zeep te helpen. Waar ook vele wetenschappers bij Fuellmich voor waarschuwen maar ja lastig te beseffen als je om 'vrij te mogen zijn'' je hebt laten volspuiten.

En de volgende stap wordt; dat de ongevaccineerde de oorzaak zijn. En het verder onderdrukken van het volk; kijk in frankrijk al politie op het terras of mensen met een bandje om de arm de trein in en kijk Australie; is gewoon oorlog daar tegen de bevolking. Niet leuk in te zien en veeeel makkelijker weg te kijken.
Man man man, jij spoort echt niet! :rolling:

coolfan
Auto: M2C/997.2 GT3/e36M3/Rotax DD2

Bericht door coolfan » 24 aug 2021, 13:57

Heb jij nog meer bijdragen dan alleen dit soort opmerkingen?

Opa

Bericht door Opa » 24 aug 2021, 14:00

Mijn bijdrage, is in ieder geval minder opruiend dan die van jou, met je immuum systeem om zeep nadat je je hebt laten vaccineren....doe toch es normaal man!!!

coolfan
Auto: M2C/997.2 GT3/e36M3/Rotax DD2

Bericht door coolfan » 24 aug 2021, 14:04

ja wat moet ik nog zeggen! fijne dag nog!

tomgtr

Bericht door tomgtr » 24 aug 2021, 14:15

Het kan verfijnder verwoord worden maar de strekking van Ron's post lijkt me weining mis mee.......

Opa

Bericht door Opa » 24 aug 2021, 14:57

Ach Tom, soms moet je weleens iets minder verfijnd zijn en dan heb ik me nog ingehouden. :tooth: :wink:

JP

Bericht door JP » 24 aug 2021, 15:06

Crookie schreef: 24 aug 2021, 12:53
JP schreef: 24 aug 2021, 12:02 Hebben die demonstrerende wappies altijd vakantie…of…..krijg je daar vrij van van je uwv, uh…werkgever ?
Hoezo? Wil je aansluiten?
Ja graag ! Nog meer DF’ers die mee gaan ?

alt

Bericht door alt » 24 aug 2021, 15:08

Even terugkomend op de post, video over UnmuteUs, de protestmars tegen corona en geen festivals, welke ik enige dagen geleden plaatste.
Bij ander prote3stmarsen werden mensen in elkaar geslagen, een schedelbreuk gespoten, enz.
Bij deze protestmars reed de politie rondjes, de afzetting verlaten om na een klein tijdje weer terug komen en de boel weer af te sluiten.
De politie keek slechts toe, geen me, geen bereden politie, geen waterwerpers, geen buitenlandse politieagenten in Nederlands uniform.

www.limburg.nl

70.000 mensen bij protest Unmute Us in verschillende steden
Maura LaarmanGeplaatst opzondag 22 augustus 2021 - 10:34
Facebook
Twitter
Mail
Read later
In diverse steden hebben zaterdag volgens de organisatie ruim 70.000 mensen gedemonstreerd tegen de coronamaatregelen die de evenementensector hard treffen. Ook organisatoren van Limburgse evenementen deden aan de demonstraties mee.

Voor de actie Unmute Us gingen betogers de straat op in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Groningen, Eindhoven en Nijmegen. Ze eisten dat evenementen vanaf 1 september weer met een volledige capaciteit mogen plaatsvinden.

Feestelijke protestmars
Niek Murray, rechterhand van Jan Smeets (Pinkpop), deed in Utrecht mee met de demonstratie. Hij omschreef de actie als 'een feestje, een protest en het laat zien dat dit soort bijeenkomsten kunnen'. Murray reed als bijrijder mee in een wagen samen met zijn festivalcollega van Down The Rabbit Hole.

Lees ook: Unmute Us: Een feestprotest tegen dubbele maatstaf

Daniëlle Smeets, organisator van het Roermondse Solar Festival, was in Eindhoven aanwezig. Net als Richard Loomans, directeur van de Muziekgieterij in Maastricht.

'Amicale sfeer'
"Dit is het minste wat we kunnen doen om ons te laten horen. We hebben er ontzettend veel last van en dan bedoel ik vooral onze crew, onze artiesten en ons publiek", vertelt Loomans tegen RTV Maastricht. De sfeer in Eindhoven was amicaal en iedereen hield zich netjes aan de anderhalve meter afstand.

Grote opkomst
Festivalorganisatie ID&T is "ontzettend blij" met het grote aantal mensen dat aanwezig was bij de demonstraties. "We hopen dat de overheid heeft meegekeken en maandag zich beraadt over haar besluit tot nu toe. Nederland heeft laten zien dat de maat vol is, het kan niet langer zo", zegt operationeel directeur van ID&T, Rosanne Janmaat. "Ik ben zo ongelofelijk trots op onze sector, dit is wat we het liefste doen en het beste kunnen; mensen het leven laten vieren."

In Amsterdam was het zo druk dat de gemeente mensen opriep niet meer naar het protest te komen. De organisatie zelf meldde zaterdag gedurende de dag dat het ook te druk was in Utrecht en Rotterdam.

Maat is vol
Volgens organisator Jasper Goossen van Unmute Us was de opkomst veel hoger dan verwacht. "Het laat zien dat mensen behoefte hebben om te laten zien dat ze gefrustreerd zijn."

Volgens Goossen is de maat vol. "De willekeur van de besluitvorming is onacceptabel en maakt ons boos. Er zijn geen goede argumenten waarom er nu geen evenementen kunnen plaatsvinden. We hebben hele goede onderzoeken die dat bewijzen en daar is geen speld tussen te krijgen."

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 24 aug 2021, 15:57

Ik snap UnMute Us 100%. Open die handel.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 24 aug 2021, 16:21

Daar ben ik het wel mee eens. Iedereen gevaccineerd, gaan met die banaan. Lopen de cijfers op daardoor, vast. Zolang ziekenhuis behapbaar is, zo zij het. Gelukkig beginnen ze er in D ook zo over te denken dus wij zullen vast wel volgen.

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 24 aug 2021, 17:17

tomgtr schreef: 24 aug 2021, 16:21 Daar ben ik het wel mee eens. Iedereen gevaccineerd, gaan met die banaan. Lopen de cijfers op daardoor, vast. Zolang ziekenhuis behapbaar is, zo zij het. Gelukkig beginnen ze er in D ook zo over te denken dus wij zullen vast wel volgen.
Eens besmetting zou niet meer uit moeten maken, alleen kijken naar ziekenhuis opnamen zolang die behapbaar blijven prima.

Elise

Bericht door Elise » 24 aug 2021, 17:36

Iedereen, die wilde, heeft zich ondertussen kunnen laten vaccineren, dus inderdaad eens dat de boel open kan/mag.
Zelf blijf ik voorzichtig en vermijd drukke plekken. Vorige maand weer even met de neus op de feiten gedrukt met een opname op de SEH, gevolgd door een weekje op de afdeling. Bacteriën zijn gevaarlijke dingen zal ik maar zeggen.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 24 aug 2021, 18:14

Dat is waardeloos, en inderdaad zullen er mensen zijn met onderliggend lijden die wat beter op zichzelf moeten passen. Zoals jij dat doet lijkt me logisch. Niet ideaal maar het is even niet anders. Hopelijk weer opgeknapt.

Elise

Bericht door Elise » 24 aug 2021, 18:55

Ik ben weer helemaal de oude, al zou je het aan mijn postgedrag/frequentie niet merken :tooth:
Aantal keer een posting geschreven, waarvan ik later dacht ach laat maar en niet gepost.
Want ik zie, vooral de laatste dagen, teksten voorbij komen waar de honden geen brood van lusten..... :bag:

tomgtr

Bericht door tomgtr » 24 aug 2021, 19:27

Ik zit ook al een tijdje op m’n handen….

Luco

Bericht door Luco » 24 aug 2021, 19:42

tomgtr schreef: 24 aug 2021, 19:27 Ik zit ook al een tijdje op m’n handen….
Als ze gevoelloos worden, rukken, heb je ook nog wat :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

tomgtr

Bericht door tomgtr » 24 aug 2021, 19:59

Luco schreef: 24 aug 2021, 19:42
tomgtr schreef: 24 aug 2021, 19:27 Ik zit ook al een tijdje op m’n handen….
Als ze gevoelloos worden, rukken, heb je ook nog wat :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Doe ik ook, heb ik ook nog wat aan dat domme gelul hier :kikker:

Luco

Bericht door Luco » 24 aug 2021, 20:00

en anders JP ff bellen die legt zo de spiegel op je handen

Elise

Bericht door Elise » 24 aug 2021, 20:02

Met links en onder je been door, is het net of een ander het doet :lol:

Luco

Bericht door Luco » 24 aug 2021, 20:06

Elise schreef: 24 aug 2021, 20:02 Met links en onder je been door, is het net of een ander het doet :lol:
Dat heb je van een vriend zeker :mrgreen:

Elise

Bericht door Elise » 24 aug 2021, 20:08

:tong:

JP

Bericht door JP » 24 aug 2021, 20:48

Luco schreef: 24 aug 2021, 20:00 en anders JP ff bellen die legt zo de spiegel op je handen
De meeste hier die in de spiegel kijken, komen nooit klaar…

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 24 aug 2021, 22:30

Elise schreef: 24 aug 2021, 20:02 Met links en onder je been door, is het net of een ander het doet :lol:
Wel eerst ff je nagels rood lakken!

Erik
Auto: BMW ///M

Bericht door Erik » 24 aug 2021, 23:02

Joël D. schreef: 22 aug 2021, 23:17
Enrico schreef: 22 aug 2021, 14:38 Is er iemand de afgelopen drie manden in het buitenland gevraagd om zijn prik, test of besmetting bewijst te laten zien? Vliegers uitgeloten.
Wel naar gevraagd, maar nooit hoeven laten zien in Oostenrijk (waar ik dus officieel niet volledig voor was gevaccineerd) en Duitsland. Ook registratiegedoe bij restaurants 3/4x niet ingevuld.
Ik werk in Parijs en aan de Atlantische kust tussen La Rochelle en Fecamp.
Medisch facisme en discriminatie viert daar momenteel hoogtij dagen met die Passe Sanitaire en ja soms komt de Gendarmerie dus een restaurant binnen om te checken. Dan verandert de toon van een gezellig restaurant, er lopen direct mensen weg, vliegen de toiletten in, gaat nergens over. ....... ik heb daar dus zonder kant te kiezen helemaal geen zin in dus mij zie je er niet. Veel Fransen denken ook zo. Gevolg: Noodlijdende horeca weer in zwaar weer.

Grens controles exact en precies 0,0

Crookie
Auto: Dikke Bmw

Bericht door Crookie » 24 aug 2021, 23:12

Elise schreef: 24 aug 2021, 17:36 Iedereen, die wilde, heeft zich ondertussen kunnen laten vaccineren, dus inderdaad eens dat de boel open kan/mag.
Zelf blijf ik voorzichtig en vermijd drukke plekken. Vorige maand weer even met de neus op de feiten gedrukt met een opname op de SEH, gevolgd door een weekje op de afdeling. Bacteriën zijn gevaarlijke dingen zal ik maar zeggen.
Heb je een ontsteking gehad?

Elise schreef: 24 aug 2021, 18:55 Want ik zie, vooral de laatste dagen, teksten voorbij komen waar de honden geen brood van lusten..... :bag:
Gooi het eruit :peace:

Plaats reactie