Nederland gaat naar de haaien
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Re: Nederland gaat naar de haaien
Kan zelf goed indoctrineren zo te lezen.. Als hij een Duitser was in de juiste tijd was had hij zo kunnen werken bij de propagandamachine.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
https://www.ad.nl/politiek/formatieteam ... ~ad6be695/
WTF. Waar komt die 2 miljard vandaan? Bij 'ons' en 'het bedrijfsleven'. Waar wil je die 2 miljard in stoppen. In de kleine /gewone man? Hoe dan? Het is een economische cirkel> Gaat 't bedrijfsleven goed---> Loonsverhoging--->koopkracht.
Koopkracht komt niet uit de politiek of uit de regering. Ja als ze de btw verlagen. Of ze verlagen het bruto deel van het salaris. Maar dat doen ze nooit.
Volgens GroenLinks-Kamerlid Bart Snels moet het kabinet af van het pad dat er vooral lastenverlichting aan bedrijven wordt gegeven. ,,Die moet nu naar koopkracht gaan van mensen. Mensen mogen niet de dupe worden van het gedraal van partijen als VVD en CDA.”
WTF. Waar komt die 2 miljard vandaan? Bij 'ons' en 'het bedrijfsleven'. Waar wil je die 2 miljard in stoppen. In de kleine /gewone man? Hoe dan? Het is een economische cirkel> Gaat 't bedrijfsleven goed---> Loonsverhoging--->koopkracht.
Koopkracht komt niet uit de politiek of uit de regering. Ja als ze de btw verlagen. Of ze verlagen het bruto deel van het salaris. Maar dat doen ze nooit.
-
Onlinetomgtr
Kompleet belachelijk, maar dit is al naar de volgende verkiezingen kijkend. Of we hebben over een paar maanden verkiezingen omdat formatie niet lukt , of we hebbenverkiezingen over een jaar of zo omdat de moeizaam bij elkaar geraapte regering valt.
Overigens was je wat milder over de kosten die PVV in hun programma hadden staan dus ietwat politiek gekleurde verontwaardiging.
Overigens was je wat milder over de kosten die PVV in hun programma hadden staan dus ietwat politiek gekleurde verontwaardiging.
- alt
Het lijkt mij wel een goed voorstel van onze linkse broeders en zusters.
Ik heb maar voor 1 man aow, mijn vrouw moet nog een paar jaar wachten voordat zij aow zal mogen ontvangen,
Dus de aow omhoog, krijg ik misschien een paar tientjes erbij, dan heb ik geld om een keer bij Peter weer te kunnen rijden.
Ik heb maar voor 1 man aow, mijn vrouw moet nog een paar jaar wachten voordat zij aow zal mogen ontvangen,
Dus de aow omhoog, krijg ik misschien een paar tientjes erbij, dan heb ik geld om een keer bij Peter weer te kunnen rijden.

-
- Auto: Dikke Bmw
Klaver is zo‘n boegbeeld. Overal het fietsje mee.
-
Ja omdat ik niet 'tegen' PVV ben en ik hun houding naar de maatschappij in het algemeen waardeer. Dit iit PvdA en GL.tomgtr schreef: 26 aug 2021, 11:20
Maar noem eens kosten van PVV waar jij 'mee zit'. Misschien ik ook wel....
-
Onlinetomgtr
Sorry ouwe, die discussie ga ik niet aan met je. Je hebt net als ik het programma gelezen. Jij kan ook tot 10 rekenen dus kan ook verzinnen dat de plannen daar niet betaald worden met minder bureaucratie in zorg/veiligheid plus bezuinigen op immigratie/europa.
Wat er uitdrukkelijk niet vermeld wordt is hoe het betaald wordt. Dat kan alleen door bovenmodaal en/of het bedrijfsleven zwaarder te belasten. En in laatste geval betaalt Jan Modaal daar ook weer aan mee alleen weet Jan Modaal dat kennelijk niet.
Kan ik hier pagina's dure maatregelen gaan quoten en jij dan pagina's met kostenbesparende maatrgelen die eronder staan, jij en ik weten beide dat de genoemde besparingen de plannen never nooit gaan dekken. Dat weet PVV ook, daarom laten ze het niet doorrekenen.
En natuurlijk, ik wil ook betere zorg, ik wil ook minder immigratie, ik wil ook beter onderwijs, ik wil ook minder bureaucratie, ik wil ook meer veiligheid. Maar hoeveel ben ik bereid daarvoor te betalen? Hoeveel ben jij bereid ervoor te betalen? 10 pct minder netto inkomen? 20?
Het lijkt me geen nieuws dat zwaar bovenmodaal veel zwaarder belasten een papieren tijger is, het is voor de buhne en levert heel weinig op. Bedrijven belasten betekent of verlies van werkgelegenheid of duurdere consumentenprijzen. Wie gaat het dus betalen? Jan Modaal, daar is het meest te halen.
Maar goed, dat wist jij ook allemaal al, daarom stem je rechts toch?
Wat er uitdrukkelijk niet vermeld wordt is hoe het betaald wordt. Dat kan alleen door bovenmodaal en/of het bedrijfsleven zwaarder te belasten. En in laatste geval betaalt Jan Modaal daar ook weer aan mee alleen weet Jan Modaal dat kennelijk niet.
Kan ik hier pagina's dure maatregelen gaan quoten en jij dan pagina's met kostenbesparende maatrgelen die eronder staan, jij en ik weten beide dat de genoemde besparingen de plannen never nooit gaan dekken. Dat weet PVV ook, daarom laten ze het niet doorrekenen.
En natuurlijk, ik wil ook betere zorg, ik wil ook minder immigratie, ik wil ook beter onderwijs, ik wil ook minder bureaucratie, ik wil ook meer veiligheid. Maar hoeveel ben ik bereid daarvoor te betalen? Hoeveel ben jij bereid ervoor te betalen? 10 pct minder netto inkomen? 20?
Het lijkt me geen nieuws dat zwaar bovenmodaal veel zwaarder belasten een papieren tijger is, het is voor de buhne en levert heel weinig op. Bedrijven belasten betekent of verlies van werkgelegenheid of duurdere consumentenprijzen. Wie gaat het dus betalen? Jan Modaal, daar is het meest te halen.
Maar goed, dat wist jij ook allemaal al, daarom stem je rechts toch?
-
Ik stem rechts om m'n eigen hachie te redden. Meer niet, Tom. Eigenbelang. 'Algemeen Belang' is naast 'democratie' de meest holle frase in NL van de laatste anderhalf jaar.
Waar haalt PvdA/GL 2 miljard vandaan? Vraag je je dat maar eens af.
Je doet voorkomen alsof rechts stemmen iets gevaarlijks en vies is. Al weet ik dat jij dat niet zo bedoelt....
Je doet voorkomen alsof rechts stemmen iets gevaarlijks en vies is. Al weet ik dat jij dat niet zo bedoelt....
-
De shitzooi waar NL nu sociaal maatschappelijk en politiek in verkeert is dat 'ons' aangedaan door partijen als:
D66, GL, PvdA, SP en misschien ook VVD
of:
PVV, FvD, Ja21 etc?
Ik weet 't wel....
D66, GL, PvdA, SP en misschien ook VVD
of:
PVV, FvD, Ja21 etc?
Ik weet 't wel....
- JP
Het meeste te halen bij Jan Modaal ? Zelfs die kunnen straks al geen huis of nieuwe auto meer betalen. Niet te spreken om de een of ander te onderhouden.
Nederland en zijn inwoners zie je gewoon richting die afgrond afg(h)aan…
-
inderdaad en maar pappen en nathouden alsmede van de ene subsidie naar de ander vliegen.
Lekker geld uitgeven 'van een ander', al decennia.....
Lekker geld uitgeven 'van een ander', al decennia.....
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Dat kon voorheen lekker van het gas uit Groningen, maar die heeft plaatsgemaakt voor de kaasschaaf op de middenklasse ja.
-
Onlinetomgtr
Newsflash Robin, ik stem ook rechts. Geen nieuws hoop ik!!!!!Robin schreef: 26 aug 2021, 14:16 Ik stem rechts om m'n eigen hachie te redden. Meer niet, Tom. Eigenbelang. 'Algemeen Belang' is naast 'democratie' de meest holle frase in NL van de laatste anderhalf jaar.
En ik heb dezelfde nare gevoelens bij de 2 M van links als jij hebt.
-
Onlinetomgtr
Simpel, bij 100 man een tientje halen levert 1000 op, bij 10 man 25 halen levert 250 op.JP schreef: 26 aug 2021, 14:27 Het meeste te halen bij Jan Modaal ? Zelfs die kunnen straks al geen huis of nieuwe auto meer betalen. Niet te spreken om de een of ander te onderhouden.
-
-
Zie ik in ene op nieuwe site. Miss verkiezing gewonnen door ... ik klikken.
Is dat nu een omgebouwde vent of ben ik nu gek
Zitten we nu in zo'n inclusieve samenleving dat je als vent met tieten een misverkiezing kan winnen?
Is dat nu een omgebouwde vent of ben ik nu gek

Zitten we nu in zo'n inclusieve samenleving dat je als vent met tieten een misverkiezing kan winnen?
-
OnlineLuco
Tja, een wijf met een baard wint ook het songfestival.Kadett schreef: 30 aug 2021, 21:01 Zie ik in ene op nieuwe site. Miss verkiezing gewonnen door ... ik klikken.
Is dat nu een omgebouwde vent of ben ik nu gek![]()
- JP
Ik zie weinig tieten, maar ook weinig venterigs. Dus ik ga voor optie 2, je bent gek.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik zie helemaal niks, waar moeten we klikken dan?
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Echts iets voor JP

- Arthur
Dat is idd net een jongen.
- JP
Als Doutzen het uit maakt, dan stel ik me wel beschikbaar.
Gelukkig hebben ze in EttenLeur betere missen.....
https://www.bndestem.nl/etten-leur/mari ... ~a01ae5aa/

- Arthur
-
Nee, niet echt aantrekkelijk. Dan prefereer ik kwa uiterlijk toch wel Doutzen.
-
Tja na meerdere foto's van Julia Sinning gezien te hebben...mannelijke uitstraling.....
Maar als dit de finale van Miss NL21 is? Pff. Waar is de elegantie en explosieve vrouwelijkheid?

Aan weerzijden van Julia, beide leuk, maar echt wow? Echt niet.
Maar als dit de finale van Miss NL21 is? Pff. Waar is de elegantie en explosieve vrouwelijkheid?

Aan weerzijden van Julia, beide leuk, maar echt wow? Echt niet.