En alle LED ziet er beter uit dan dat kaarselichtrondje om de xenon van een E serie, als ze al xenon hebben

Snap niet dat mensen dát nog willen hebben, pauperspul

Arthur schreef: 23 aug 2021, 16:08 Alcantara is het net niet. Zo van ik wil wel maar kan niet. Blegh
En alle LED ziet er beter uit dan dat kaarselichtrondje om de xenon van een E serie, als ze al xenon hebben
Snap niet dat mensen dát nog willen hebben, pauperspul![]()
Ja maar die heeft geen LED....
Welke kleur heeft de auto? Vind dat witte wel sjiek staan, maar bedenk me net dat dat Oyster is? Is Elfenbeinweiss ook wit, of juist meer crème?zegmaarboris schreef: 23 aug 2021, 16:38 Prijsverschil tussen laser en led was best hoog, en in NL vindt ik laser wat minder waardevol dan b.v. in de alpen 's nachts rijden.
Over een week of 2 ruil ik m'n 330i touring in. Heeft schuifpui en harman kardon maar ook individual leder in elfenbein, dat was volgens mij een dealbreaker voor je? Heeft wel het sper differentieel en net nieuwe Michelin pilot sport 4s banden.
Ook bijna wit idd.Arthur schreef: 23 aug 2021, 16:52Welke kleur heeft de auto? Vind dat witte wel sjiek staan, maar bedenk me net dat dat Oyster is? Is Elfenbeinweiss ook wit, of juist meer crème?zegmaarboris schreef: 23 aug 2021, 16:38 Prijsverschil tussen laser en led was best hoog, en in NL vindt ik laser wat minder waardevol dan b.v. in de alpen 's nachts rijden.
Over een week of 2 ruil ik m'n 330i touring in. Heeft schuifpui en harman kardon maar ook individual leder in elfenbein, dat was volgens mij een dealbreaker voor je? Heeft wel het sper differentieel en net nieuwe Michelin pilot sport 4s banden.
Garantie is ook fijn om te hebben
Sper gaaf alleen interieur is wel een dingetjezegmaarboris schreef: 23 aug 2021, 16:38 Over een week of 2 ruil ik m'n 330i touring in. Heeft schuifpui en harman kardon maar ook individual leder in elfenbein, dat was volgens mij een dealbreaker voor je? Heeft wel het sper differentieel en net nieuwe Michelin pilot sport 4s banden.
Citrin zwart heeft hij volgens mij.Arthur schreef: 23 aug 2021, 16:52Welke kleur heeft de auto? Vind dat witte wel sjiek staan, maar bedenk me net dat dat Oyster is? Is Elfenbeinweiss ook wit, of juist meer crème?zegmaarboris schreef: 23 aug 2021, 16:38 Prijsverschil tussen laser en led was best hoog, en in NL vindt ik laser wat minder waardevol dan b.v. in de alpen 's nachts rijden.
Ach met een beetje Colourlock in een kleur naar keuze en een vrije zaterdagmiddag kom je een heel eindKnot schreef: 23 aug 2021, 17:43Sper gaaf alleen interieur is wel een dingetjezegmaarboris schreef: 23 aug 2021, 16:38 Over een week of 2 ruil ik m'n 330i touring in. Heeft schuifpui en harman kardon maar ook individual leder in elfenbein, dat was volgens mij een dealbreaker voor je? Heeft wel het sper differentieel en net nieuwe Michelin pilot sport 4s banden.![]()
Ja met Xenon wel, want die gaan nog wel eens kapot, maar LED gaat echt een eeuwigheid mee…JP schreef: 23 aug 2021, 16:58Garantie is ook fijn om te hebben![]()
![]()
Eh... was mijn vrouw bij je vandaag Martijn, die zei hetzelfdeMartijn_bmw schreef: 23 aug 2021, 16:58Ook bijna wit idd.Arthur schreef: 23 aug 2021, 16:52 Welke kleur heeft de auto? Vind dat witte wel sjiek staan, maar bedenk me net dat dat Oyster is? Is Elfenbeinweiss ook wit, of juist meer crème?
Dat is sneller dan gepland dat ie weer plaats maakt of niet?
Uhh niet dat ik weetzegmaarboris schreef: 23 aug 2021, 21:31Eh... was mijn vrouw bij je vandaag Martijn, die zei hetzelfdeMartijn_bmw schreef: 23 aug 2021, 16:58Ook bijna wit idd.Arthur schreef: 23 aug 2021, 16:52 Welke kleur heeft de auto? Vind dat witte wel sjiek staan, maar bedenk me net dat dat Oyster is? Is Elfenbeinweiss ook wit, of juist meer crème?
Dat is sneller dan gepland dat ie weer plaats maakt of niet?![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast