Precies.
Toch trappen we er elke keer weer in en accepteren we grote afschrijvingen… Emotie hè

Precies.
Toch is dat de vraag, als hij er niet meer aan kan komen en nu zoals in het filmpje gezegd nog maar 300 auto’s voorraad heeft ipv 1.500 normaal kan die natuurlijk wel meer verdienen op degene die die heeft en verkoopt maar nee verkopen kost nog veel meer geld…Martin* schreef: 22 aug 2021, 11:31 De handelaar kijkt wel heel serieus en lijkt een glimlach te onderdrukken ondertussen. Het is een vraag en aanbod kwestie, waardoor de prijzen van occasions de lucht in gaan. Vooral de auto's in de juiste uitvoering en opties zij zo weg. Wen er maar aan de komende 1,5 jaar denk ik.
Ze verzinnen altijd wel iets om je inruiler “af te kraken”.
Bergwerff & Hof zijn top inderdaad.Martijn_bmw schreef: 22 aug 2021, 12:05 Dat afkraken vind ik ook altijd bloedirritant, geef gewoon de inruilprijs die je wil geven en klaar.
Hoeft geen heel epistel bij wat er precies mist aan mijn auto enz.
Daarom kijk ik eigenlijk alleen nog maar bij van Eerde, Bergwerff en Hofmeister.
Die ken ik alle 3 goed, en ze kennen mij. Goede auto’s, goede prijzen en normale inruil.![]()
Voor de looks/model dan want die iDrive van is gewoon de NBT2 die ook in alle F'jes te vinden is, is in feite ook achterhaald.
Geen idee, ik vind mbux wel mooier.
Ik ook niet, maar dan wel een G3xKnot schreef: 23 aug 2021, 12:35 Ik vond nbt2 van de lci 120i prima. Dash van de z4 was fraai en idrive/navi net wat hipper en 800p ipv 480p resolutie maar zou een dikke 540i er niet op laten staan als ze 5k korting geven op een 2018 auto.
Jij pint alles ?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 6 gasten