smiley schreef: 18 aug 2021, 12:24 Ik zou voor een discussie over nwo enzo een apart topic openen, of verdergaan in het BBB topic.
Hier krijg je anders alleen een bak irritatie en jijbakken tot tomgtr weer boos moet worden.

Ben ik de boeman hier?

smiley schreef: 18 aug 2021, 12:24 Ik zou voor een discussie over nwo enzo een apart topic openen, of verdergaan in het BBB topic.
Hier krijg je anders alleen een bak irritatie en jijbakken tot tomgtr weer boos moet worden.
Oorlog = Geld, Olie, goud grondstoffen etc. China voert net zo goed oorlog maar dan een stille economische oorlog. De slachtoffers zijn diegene die bij ons op tv als “de slechterik” afgebeeld worden. Waarom moest Afghanistan binnen gevallen worden? Iets met terroristen toch?coolfan schreef: 18 aug 2021, 11:47 https://www.thecanary.co/opinion/2021/0 ... ext-month/
mensen achter de 'pandemie' 'vaccins' en oorlogen; zelfde groep. Volk snapt dit nog steeds niet; dus stel je de vraag; Cui bono
Precies Alt
Precies. Kijk eens naar het trackrecord van deze bedrijven; enorme claims na doden en zwaar letsel na hun injecties. Bij Dr. Fuellmich zaten eperts aan tafel die vertelden over de rechtszaken in India en nu Kenia waar een enorme onvruchtbaarheid bij vrouwen optrad na een 'vaccinatie'.Crookie schreef: 19 aug 2021, 01:18Oorlog = Geld, Olie, goud grondstoffen etc. China voert net zo goed oorlog maar dan een stille economische oorlog. De slachtoffers zijn diegene die bij ons op tv als “de slechterik” afgebeeld worden. Waarom moest Afghanistan binnen gevallen worden? Iets met terroristen toch?coolfan schreef: 18 aug 2021, 11:47 https://www.thecanary.co/opinion/2021/0 ... ext-month/
mensen achter de 'pandemie' 'vaccins' en oorlogen; zelfde groep. Volk snapt dit nog steeds niet; dus stel je de vraag; Cui bono
Precies Altzo deed Bush het voorkomen.
Nu de afghaanse opium overbodig is geworden -> Chinese synthetische fentanyl is er inmiddels. Dus nog een reden minder de boel bezet te houden.
De vluchtelingen aanwas? Europa vangt ze wel op. Naar een islamitisch land? Nee europa.
Een bedrijf als pfizzzer of MOD-Rna harkt ze ook rustig binnen in tijden van deze pandemie. Wie betaalt dat strakS? Jijvan een fabrikant imuum tegen aanklachten door bijwerkingen van een geneesmiddel dat officieel niet is goed gekeurd enkel door een spoed prodedure en dus verkorte test periode. Hmmm ok….
Als je het niet neemt ben je een gestoorde complot denker![]()
Opletten ! Drs. Ing. Luco schreef het maanden geleden al. We gaan er aan !
FixedHielke schreef: 20 aug 2021, 12:51 Waarschijnlijk veel gevluchte Afghanen die Nederlander geworden zijn en er op vakantie waren om de rest van de familie op te halen.
Knip er voor mij ook eentje !Bram schreef: 20 aug 2021, 12:22 Lol, wat een gezwam staat er de laatste tijd in dit topic zeg. Wel lekker om even te ontspannen tussen het isoleren van de zolder door. Misschien moet ik wat van dat isolatiefolie op m'n kale kop plakken, kan ik het wat makkelijker volgen hier in dit topic.
Ik denk dat dat jou wel goed zal staan.Bram schreef: 20 aug 2021, 12:22 Misschien moet ik wat van dat isolatiefolie op m'n kale kop plakken
Alles zit aan elkaar verweven; geopolitiek; wapenindustrie olieindustrie en het steeds minder makkelijk verkrijgbaar zijn van grondstoffen en energie en dan nog de afvalberg en niet te vergeten; de schuldenberg. Zoals jaren al door een aantal families/miljardairs (Gates, Soros Rockefellers) is geopperd; depopulatie. En toevallig bezitten zij de meeste bedrijven die 'vaccins' produceren en zelfs toelatingen doen.....maar dit is voor velen niet te bevatten en zeker niet als je de shots al in je lijf hebt....
Haha iddBram schreef: 20 aug 2021, 16:08 Want als je die shots in je lijf hebt is het al te laat en ben je in hun macht zeker.
Keristus wat een gezever man.
Maar voor een QAnon aanhanger klinkt het als muziek in de oren
Op je 67e laat de chip een dodelijk gif los, dan wordt de populatie vanzelf minder.Bram schreef: 20 aug 2021, 16:08 Want als je die shots in je lijf hebt is het al te laat en ben je in hun macht zeker.
Keristus wat een gezever man.
nee want dan gaat de maker er zelf ook aan. Vele mensen zijn overbodig geworden en de nuttelozen wil je eigenlijk kwijt. Dit plan komt al uit de jaren 80 en is best wel slim.Martijn_bmw schreef: 20 aug 2021, 16:25Haha iddBram schreef: 20 aug 2021, 16:08 Want als je die shots in je lijf hebt is het al te laat en ben je in hun macht zeker.
Keristus wat een gezever man.![]()
De makkelijkste depopulatie was... geen vaccin maken en corona zijn werk laten doen![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bjeffindividual, RS-Ron, Zed240 en 3 gasten