Dat is wel relaxed als ze zo dichtbij cpz wonenJoël D. schreef: 11 aug 2021, 10:42 Zo, tickets voor zaterdag zijn binnen. Lekker met de fiets vanaf mijn ouders. Geen gezeik met OV/parkeren gelukkig.
Heb je geen fiets overJoël D. schreef: 11 aug 2021, 10:42 Zo, tickets voor zaterdag zijn binnen. Lekker met de fiets vanaf mijn ouders. Geen gezeik met OV/parkeren gelukkig.
Ik heb al een hele zware megafoon geleend van de brandweer, komt helemaal goed dus.Hielke schreef: 11 aug 2021, 13:43 Dat Tokkiegejoel en geboe straks in Zandvoort gaat ons internationaal op de kaart zetten.
Dat wordt zo'n trekhaak fietsenrek lenen.
Als je geluk hebt en the goat wint mag jij aan hem de verzilverde gifbeker uitreiken….Hielke schreef: 11 aug 2021, 13:43 Dat Tokkiegejoel en geboe straks in Zandvoort gaat ons internationaal op de kaart zetten.
Ben ik ook benieuwd naar, stel je ben van plan met z'n tweeën te gaan, huisje/hotel ofzo gehuurd en er mag er maar 1 de andere niet helaas ....Booooh schreef: 12 aug 2021, 20:20 Vraag me af hoe ze dat gaan doen dan, 1 op de 3 mag/kan er niet heen terwijl je wel al kaartjes hebt. Over drie dagen ruim 100.000 man die niet gaan, aardig schadepostje ook.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten