Renault Twingo RS | Gris Altica
-
OnlineLuco
Re: Renault Twingo RS | Gris Altica
De qashqai, het slappe aftreksel van een renault
- SanderZ
- Auto: Leon FR
Dankje, er is een Twingo Rs whatsapp groep mocht je interesse hebben.dreamer997 schreef: 19 jul 2021, 21:39Bedankt! Ik zag jouw topic ook voorbij komen, mooie RS heb je![]()
-
Sinds een aantal dagen merk ik dat de RS iets minder vermogen levert, alsof hij iets inhoudt. Auto loopt voor de rest normaal, niet stotterend en het toerental loopt rustig. Recent zijn nog 4 nieuwe bougies geplaatst en een nieuwe bobine + compleet nieuwe katalysator (origineel).
Waar zou dit volgens jullie aan kunnen liggen? Vervuilde gasklep/benzinepomp o.i.d. zat ik aan te denken.
Ik tank trouwens altijd RON-98.
Waar zou dit volgens jullie aan kunnen liggen? Vervuilde gasklep/benzinepomp o.i.d. zat ik aan te denken.
Ik tank trouwens altijd RON-98.
-
Klinkt als de lambdasonde. Kapotte bobine komt wel vaak voor en kan dezelfde problemen geven (al gaat dat wel meteen stotteren). Degene het dichtst bij de bestuurder wil nog wel eens onderwater komen te staan door een lekkende parafaan.
-
Het vreemde is dat ik recentelijk een nieuwe katalysator inclusief lambdasondes heb laten plaatsen. Daarnaast zijn er vier nieuwe bougies geplaatst en 1 nieuwe bobine. Hierbij is ook de parafaan afgekit. Bedankt voor het meedenken, zou het geen vervuilde filter kunnen zijn die het vermogen reduceert? Voor de rest start de auto prima, loopt het toerental ook normaal op, de auto lijkt er alleen iets meer moeite mee te hebben.Forza schreef: 01 aug 2021, 11:11 Klinkt als de lambdasonde. Kapotte bobine komt wel vaak voor en kan dezelfde problemen geven (al gaat dat wel meteen stotteren). Degene het dichtst bij de bestuurder wil nog wel eens onderwater komen te staan door een lekkende parafaan.
Heb auto laten uitlezen op foutocodes/meldingen, hier komt geen foutmelding naar boven. Begin te denken dat ik gewend begin te raken aan het vermogen, ik wacht het even een tijdje af.. Om gek van te worden.
-
Verkeerde topic 

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ik wil jou ook niet dood in een BMW vinden

-
OnlineLuco