Vet Arjan! Heb er nu ook eentje en rijdt toch wel erg strak als ie met zn smoel op de straat ligt.
Viel spass!
Vet Arjan! Heb er nu ook eentje en rijdt toch wel erg strak als ie met zn smoel op de straat ligt.
Haha, ja maar hiervan is het niet erg als het stuk gaat Luco..Luco schreef: 25 mar 2021, 07:43 Heb je eindelijk na jaren buffelen en verzamelen van verstand twee fatsoenlijke auto's, koop je weer zo'n schijtbmw.![]()
Kleine aanpassingLuco schreef: 25 mar 2021, 07:43 Heb je eindelijk na jaren buffelen en verzamelen van verstand twee fatsoenlijke auto's, koop je weer zo'n schijt Tesla.![]()
Dit is allemaal al gedaan knotKnot schreef: 25 mar 2021, 21:30 Flinke investering heb je voor ogen zeg!
Vergeet de hydraulische handrem niet met 0,625 cilinder voor als ik m einde van het jaar op kom halen![]()
Staat nu tijdelijk een Taycan... Man wat een auto, ding is echt niet normaal goed.. Vanavond weer even een ritje mee gemaakt, dat ding stuurt gewoon als een Porsche, niet normaal:Zed240 schreef: 29 jul 2021, 22:04 Nu al?! Bevalt de 323ti zo goed of heb je alweer wat anders op het oog?![]()
De GTS beviel prima, maar als ik eerlijk ben, dan vond ik de 718 S echt leuker! Op de een of andere manier had ik bij de GTS geen wow-gevoel, keek ik niet om naar de auto, gebruikte ik hem teveel als daily (kinderstoeltje stond gewoon achterin) en daarnaast gebruikte ik hem niet waarom ik hem wilde, namelijk ritjes doen met vrouw en kind. Als kind erin zat dan zat de vrouw met haar knieeen op het dashboard, dus dat had ook weinig zin. Daarnaast vond die kleine achterin zitten wel ok, maar om te slapen.. Voorin in de Cayman genoot ie echt. Ik wilde perse even de mooiere dagen afwachten, om te kijken hoe het dan was met de GTS, maar ik had eigenlijk gewoon geen zin om 's avonds een stukje te rijden. Te weinig emotie mee of iets dergelijks.. Dus ja, veel te dure auto om er maar gewoon zo bij te hebben zonder er van te genieten, dus dan mag ie het veld ruimen..
Valt nog wel tegen, maar veel heb ik niet afgeschreven, ondanks 9000km gereden..L5S1 schreef: 29 jul 2021, 22:15 Volgens mij is het ook gewoon een hele goede tijd om je Porsche van de hand te doen. Jaar gratis rijden! Dealers bellen momenteel hun hele klantenbestand af voor nieuwe gebruikte voorraad.
Bezit van de zaak, enz... herkenbaarArjandeV schreef: 29 jul 2021, 22:14De GTS beviel prima, maar als ik eerlijk ben, dan vond ik de 718 S echt leuker! Op de een of andere manier had ik bij de GTS geen wow-gevoel, keek ik niet om naar de auto, gebruikte ik hem teveel als daily (kinderstoeltje stond gewoon achterin) en daarnaast gebruikte ik hem niet waarom ik hem wilde, namelijk ritjes doen met vrouw en kind. Als kind erin zat dan zat de vrouw met haar knieeen op het dashboard, dus dat had ook weinig zin. Daarnaast vond die kleine achterin zitten wel ok, maar om te slapen.. Voorin in de Cayman genoot ie echt. Ik wilde perse even de mooiere dagen afwachten, om te kijken hoe het dan was met de GTS, maar ik had eigenlijk gewoon geen zin om 's avonds een stukje te rijden. Te weinig emotie mee of iets dergelijks.. Dus ja, veel te dure auto om er maar gewoon zo bij te hebben zonder er van te genieten, dus dan mag ie het veld ruimen..
Dit:)
Nou, Hele MIA gebeuren heb ik niet mee te maken, maar das een ander verhaal. De S kan me wat dat betreft gestolen worden, als ik hem nu weg had kunnen doen zonder er nog 15k achteraan te moeten gooien had ik het gedaan. Of er dan een Taycan was teruggekomen, ik denk het niet, mijn vrouw gebruikt hem het meest en vind het te opzichtig. Ik denk, ook met oog op geld en onderhoud, dat het dan eerder een Model 3 was geworden. Wat ik fijn vind in de Taycan is wireless carplay, werkt echt als een tiet. De rest is relatief langzaam inderdaad.Wimo schreef: 30 jul 2021, 08:51 Ik zit in hetzelfde extreem lastige parket! De s is eigenlijk nog gewoon te goed om te vervangen. Daarnaast moet je maar zin hebben om het gezeur van de MIA restitutie in te gaan … de Taycan viel bij mij af vanwege de zelfde redenen… en daarnaast was de software in mijn versie ontiegelijk langzaam.
Ik kijk zelf met een scheef oog naar de nieuwe model s (interieur schijnt veel beter te zijn en performance onaards) en de nieuwe bmw Ev. Voor nu is er helaas nog niets moois beschikbaar. Ik heb voor erbij ook lang naar een 911 en r8 gekeken maar uiteindelijk een “goedkopere” E89 met N54 gekocht en dat bevalt me wel !
9000km in 9 maanden en bijna alleen maar snelweg meuk. Ook gewoon weinig leuke ritjes gedaan, maar waar ik de cayman vaak 's avonds even pakte om de buurt te verkennen in mijn eentje heb ik dat met de GTS eigenlijk nooit gedaan of de neiging gehad.
De drifter doet het top, behalve dat visco en elektrische koelfan er mee waren gestopt. Vorige week zondag gedrift en dat ging erg makkelijk leuk dwars! Inmiddels zit er een Sieger de Haan onderstel onder (coilovers), alles in de PU bussen, veerpootbruggen zijn platen op gelast voor versteviging. Ding is echt hooligan-proof. Behalve dat hij dus warm liep tijdens driften.. Maar dat pakken we ook aan.Martijn_bmw schreef: 30 jul 2021, 08:12 Bezit van de zaak, enz... herkenbaar![]()
Ook het tweede deel overigens, waarbij het bij mij vooral zit in als de vrouw erbij zit kan ik niet ff lekker bochten rijden etc zoals je zou willen. Die is daar veel te bang voor![]()
![]()
Ben benieuwd wat de "alles in 1" opvolger wordt van de Model S!
Hoe is het met de drifter? Daar nog wel tijd/zin voor of krijgt die ook een schop?![]()
idd mooie auto! En misschien minder opzichtig dan Porsche.JP schreef: 30 jul 2021, 10:43 Zo’n Audi RS e-tron GT ding is niets, of is dat vloeken in de Porsche/ev-kerk ?![]()
Bereik van die dingen is echt bizar laag. Model 3 heb ik ook staan. Geen gezeur en minder gedoe dan de s. Ding heeft nu bijna 40k gelopen en geen omkijken naar. De performance variant loopt lekker door en het entertainmentsysteem is weer een stapje sneller dan de s. De facelift schijnt overigens wat cosmetische voordelen te hebben ..JP schreef: 30 jul 2021, 10:43 Zo’n Audi RS e-tron GT ding is niets, of is dat vloeken in de Porsche/ev-kerk ?![]()
Die i4 vind ik wel geslaagd, als je em niet in het Wit met die blauwe accenten neemt is ook de 'gewone' wel een mooie auto. De M50 ziet er ook wel lekker dik uit. Maar waarschijnlijk komen die qua range niet in de buurt van een Model S, en goedkoper zullen ze al helemaal niet zijn.Wimo schreef: 30 jul 2021, 11:16Bereik van die dingen is echt bizar laag. Model 3 heb ik ook staan. Geen gezeur en minder gedoe dan de s. Ding heeft nu bijna 40k gelopen en geen omkijken naar. De performance variant loopt lekker door en het entertainmentsysteem is weer een stapje sneller dan de s. De facelift schijnt overigens wat cosmetische voordelen te hebben ..JP schreef: 30 jul 2021, 10:43 Zo’n Audi RS e-tron GT ding is niets, of is dat vloeken in de Porsche/ev-kerk ?![]()
Kunt ook even wachten tot Bmw met Ev komt
Gebruikers op dit forum: krentenbol, Williams en 23 gasten