want zunig als we zijn gaan we natuurlijk die 4% bijtelling maximaal benutten , en zo wat over te houden voor de petrol toys

Dat is ook een serieus probleem voor dealers. Die tot voor kort niks verdiende op nieuw verkoop en het moesten hebben van onderhoud.Robin schreef: 29 jul 2021, 11:00 Ha, (bijna) gratis rijden, dat is top voor de mensheid. Ik doe graag mee. Iedereen denk ik wel. Mooi hoor rekeningen van 0,00 Leen:)
Zie je het voor je: Die miljarden EV's in de komende decennia die allemaal 'na 3 jaar rijden' een eerste beurt krijgen die 0,00 kost! Dat zou wat zijn voor de wereldeconomie!![]()
*wrijft zich in de handen*Fabian schreef: 29 jul 2021, 14:28 Beurtjes kosten niets idd, maar loont de moeite een spaarpotje op te bouwen…..Heb al wat factuurtjes gezien van diverse EV’s. Zo foutloos zijn de allemaal niet. (Alle merken).
Zijn facturen vaak tegen de 10k, voor accu’s, boormachine/aandrijving en versnellingsbakken/diffs. Lijkt allemaal niet echt op motorsport koppel/vermogen geconstrueerd te zijn.
Dat wordt nog wel een issue voor de gemiddelde particuliere bezitter idd.Fabian schreef: 29 jul 2021, 14:28 Beurtjes kosten niets idd, maar loont de moeite een spaarpotje op te bouwen…..Heb al wat factuurtjes gezien van diverse EV’s. Zo foutloos zijn de allemaal niet. (Alle merken).
Zijn facturen vaak tegen de 10k, voor accu’s, boormachine/aandrijving en versnellingsbakken/diffs. Lijkt allemaal niet echt op motorsport koppel/vermogen geconstrueerd te zijn.
Netjes, mijn ervaringen met de LandRover/Jaguar garages waren tot dusver niet zo heel bestLeen schreef: 29 jul 2021, 10:48 zo na 3 jaar en 75000 km heeft de ipace zijn eerste beurt gehad , ook de eerste factuur gehad , dat was schrikken , 2 a4'tjes vol met regels , met als eindbedrag 0,00 euro , dit moet wel mijn goedkoopste auto (qua onderhoud) ooit zijn ,( eerste banden zitten er nog op . en kunnen nog wel even mee ) , hoewel ik een echte petrolhead ben , bevalt hij best wel goed , na drie jaar blijft de range schommelen tussen 380 en 400 km , goed werkbaar dus .
![]()
Bestaat Lancia nog ?Opa schreef: 04 aug 2021, 11:48 Gaat wel heel hard zo: https://tweakers.net/nieuws/185234/auto ... ieuwsbrief![]()
dat was de kia nero electric leenautoLuco schreef: 04 aug 2021, 13:06 Haha kenteken weggepoetst, staat die alsnog op een van de regels van de werkzaamheden.
Maar netjes idd 0 euro na 75kkm
Lekker idd… we hebben er wel “een paar” rijden in de vloot…Joy schreef: 08 aug 2021, 09:20 Nissan is haar voorraad LEAF's aan het dumpen. Tot € 12.000,00 van de prijs af. Goed voor de restwaarde van je auto.![]()
https://www.nissan.nl/voertuigen/nieuw/ ... cties.html
Okay, ik bestel hem af.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bokkepoot, Enzo, Eric Z, Geertmans, Marc Sierra en 1 gast