Absoluut! Mooie foto knot

Absoluut! Mooie foto knot
Zou er echt een particulier 45k+ lappen voor een 4 cilinder z4?Martijn_bmw schreef: 08 aug 2021, 16:10 Ja op die dure auto’s blijven het toch grote bedragen…
Bijna allemaal rekenen ze met x% marge en dat is op 10k toch heel wat anders in euro’s dan op 50k.
Ik zou mooi even mee door sturen of als je hem echt kwijt wil een MP adv aanmaken voor 45.9 dan raak je hem vast kwijt voor 45k aan een particulier.
Als je nu kijkt voor ex demo 30i's dan is 70k een normale prijs, voor een 4cyl!
Het zal niet makkelijk zijn maar als je 5k onder de handelaren vraagprijzen zit én er is nog gewoon BMW fabriek garantie moet er volgens mij best iemand te vinden zijn.Emilio schreef: 08 aug 2021, 23:01Zou er echt een particulier 45k+ lappen voor een 4 cilinder z4?Martijn_bmw schreef: 08 aug 2021, 16:10 Ja op die dure auto’s blijven het toch grote bedragen…
Bijna allemaal rekenen ze met x% marge en dat is op 10k toch heel wat anders in euro’s dan op 50k.
Ik zou mooi even mee door sturen of als je hem echt kwijt wil een MP adv aanmaken voor 45.9 dan raak je hem vast kwijt voor 45k aan een particulier.
Heb t idee dat enkel gekkies (waaronder ik) particulier kopen en dan het topmodel willen.
Althans boven de 20(?)k. Weinig mensen die zulke bedragen aan een particulier overmaken. Liever 20% extra aan een handelaar..
Eens, het is gewoon 200pk en daar had je vroeger een x28i 6 cilinder voor nodig nu een 4 pitter turbo voor 90% van de kopers maakt het geen bal uit denk ik.Arthur schreef: 09 aug 2021, 09:01 Ja, dat 4-cil verhaal is een beetje overtrokken. Ten eerste hoeft niet iedereen een 6 cil en ten tweede is een 20i en 30i tegenwoordig nu eenmaal een 4 cil. Kun je wel van alles willen.
https://www.kalfsbeekbmw.nl/voorraad-ni ... ne/773059/Arthur schreef: 09 aug 2021, 09:01 Ja, dat 4-cil verhaal is een beetje overtrokken. Ten eerste hoeft niet iedereen een 6 cil en ten tweede is een 20i en 30i tegenwoordig nu eenmaal een 4 cil. Kun je wel van alles willen.
Gebruikers op dit forum: Hsp, Joost H., Martijn_bmw, Streetfighter232323 en 7 gasten