Boeie!Tom schreef: 21 jul 2021, 14:51 Idd zonde.
Aan de andere kant, het gaat om maximaal 200K doses... op het inwonersaantal in Afrika is het niks.
Belangrijk nieuws!
https://www.ad.nl/show/olcay-gulsen-ond ... ~a3941f95/
Boeie!Tom schreef: 21 jul 2021, 14:51 Idd zonde.
Aan de andere kant, het gaat om maximaal 200K doses... op het inwonersaantal in Afrika is het niks.
Robin schreef: 21 jul 2021, 15:14 Boeie!
Belangrijk nieuws!
2 weken na de 2e prik is de werking ook pas zoals bedoeld. Vandaar dat het dan pas in de app als volledig gevaccineerd staat.JP schreef: 20 jul 2021, 22:18 Is er inmiddels al een Europees bewijs van vaccinatie dan, of alleen die coronacheckapp ? Meisje zondag wat me vaccineerde (no pun, had het liever andersom gedaan) zei dat het weer 2 weken duurt voordat je prik in de app is verwerkt.
PLORK 2.0Robin schreef: 21 jul 2021, 15:14Boeie!Tom schreef: 21 jul 2021, 14:51 Idd zonde.
Belangrijk nieuws!
De Enschedese huisarts Bart van Tienen, die landelijk in het nieuws kwam om zijn kritische standpunt over #coronavaccinaties, verlaat zijn praktijk. Niet om reacties van beroepsgenoten of het publiek, zegt hij, maar uit onvrede over ontwikkelingen binnen de gezondheidszorg. Hij slaat een nieuwe weg in. De Enschedese huisarts spreekt van toenemende medicalisering en vindt dat patiënten steeds meer onderdeel worden van een verdienmodel van de grote farmaceuten in de wereld. Er is veel te weinig aandacht voor preventie en leefstijl, wat Van Tienen betreft. Om die reden wil de scheidend huisarts starten met een ‘gezondheidshuis’, de tegenhanger van een 'ziekenhuis'.
Het probleem is dat hij wel gelijk heeft. De huidige gezondheidszorg biedt geen ruimte voor preventie omdat de verzekeraars het niet betalen. Gevolg is dat we wachten tot medische klachten ontstaan en het duur is om te behandelen terwijl we veel dingen veel makkelijker kunnen voorkomen. Een hervorming van het huidige verzekeringssysteem zou hier oplossingen voor kunnen bieden, maar dit staat niet op de agenda en werkt niet voor het verdienmodel wat ze nu hanteren.Enrico schreef: 21 jul 2021, 23:31De Enschedese huisarts Bart van Tienen, die landelijk in het nieuws kwam om zijn kritische standpunt over #coronavaccinaties, verlaat zijn praktijk. Niet om reacties van beroepsgenoten of het publiek, zegt hij, maar uit onvrede over ontwikkelingen binnen de gezondheidszorg. Hij slaat een nieuwe weg in. De Enschedese huisarts spreekt van toenemende medicalisering en vindt dat patiënten steeds meer onderdeel worden van een verdienmodel van de grote farmaceuten in de wereld. Er is veel te weinig aandacht voor preventie en leefstijl, wat Van Tienen betreft. Om die reden wil de scheidend huisarts starten met een ‘gezondheidshuis’, de tegenhanger van een 'ziekenhuis'.
Ja die zijn van het ergste slag, niet normaal.
Deze passen niet geheel in het hokje:)
Dat had ik gisteren na mijn tweede Moderna prik behalve de braakneigingen dan en als extraatje een pijnlijke arm, vandaag alles alweer over.Robin schreef: 22 jul 2021, 10:44 MdV heeft best veel last van tweede prik gisteren Pfizer, griepgevoel, spierpijn overal, braakneigingen etc.
Zal mij benieuwen morgen....
Of je wordt over 9 maanden weer vaderRobin schreef: 22 jul 2021, 10:44 MdV heeft best veel last van tweede prik gisteren Pfizer, griepgevoel, spierpijn overal, braakneigingen etc.
Zal mij benieuwen morgen....
Ik?