+1. Man man.

Ik zou voor geen goud ruilen, al snap ik het concept heel goed van wendbaar, licht & sportief.
Je hebt er gewoon veel meer aan in Nederland. Met de Elise ook, het hoeft niet hard te gaan om dikke schik te hebben!
+1. Man man.
Inmiddels heb ik hem toch eerder gekregen, vorige week donderdag, meteen afgelopen weekend beetje ingereden, maar ben erg positief verrast, wist dat hij goed was, maar zo goed had ik niet verwacht, ook op de lange afstand redelijk comfortabel te rijden.Gijzert schreef: 06 mei 2021, 06:26Die van wakuwaku was een half jaar vertraagd.hagen111 schreef: 05 mei 2021, 22:54 Weet iemand levertijd bij nieuw bestellen en/of er dealers zijn die korting willen geven op een Yaris GR bij levering in Q2 2022?
Ik zou hem nu bestellen. Of beter die van Joost overnemen alvast.
Geloof dat André met Protrack rijdt. Mooi velgje voor de Yaris!wakuwaku schreef: 29 jul 2021, 23:01 Jazeker go with the Vlovlo, is T8R Polestar, rijdt helemaal niet verkeerd. Maar de Toyota slaat alles, ben nu setje wielen aan het uitzoeken met wat ander rubber, iemand nog tips?
Zou Protrack ten zeerste afraden. Heb nog een rechtzaak staan met die mannen wegens leveren van beschadigde wielen, die ze wilden vergoeden met andere beschadigde wielen..wakuwaku schreef: 30 jul 2021, 11:19 Ik heb er destijds wel een proefrit in gemaakt, bij de importeur in Belgie, toen was ik verkocht, meteen besteld en week later was ie uitverkocht. Ik zal eens kijken naar Protrack, thanks. Wil wel dat de velg iets meer naar buiten komt te staan, denk dat ik dan een 9.5j +44 velg moet hebben.
225/40R18wakuwaku schreef: 30 jul 2021, 12:54 Wat ik her en der lees is dat je het verschil nauwelijks voelt, ik wil er natuurlijk niet qua rijeigenschappen op achteruit gaan. Zat zelf aan 255 te denken. Welke maat heeft Andre erom liggen?
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], SlowCo en 1 gast