Met Allen in een weiland........

Met de huidige opgelegde aanbestedingsmaatregelen heb je al een jaar nodig voor je offertes hebt en dan gunnen en dan pas kan de aannemer aan zijn werkelijke werkvoorbereiding beginnen zoals vergunningen aanvragen materialen bestellen enz enz dus twee jaar is dan nog krapRichardt. schreef: 21 jul 2021, 08:28 Dat ze de maatregel invoeren kan ik nog wel begrijpen, maar dat vervanging pas voor 2023 gepland staat snap ik dan weer niet. Als het potentieel zo'n groot gevaar is dan trek je dat nog naar voren?
Het bericht spreekt zich een beetje tegen. Een deel van de brug is einde levensduur begin 2023, dus dan is er pas geld begroot voor vervanging.
Een regel later staat er dat de voorbereidingen al in volle gang zijn, wat er op duidt dat het qua tijd niet eerder lukt. Lijkt me sterk, je bent toch geen twee jaar voorbereiding nodig om dat te vervangen als het echt moet?
Ja hoorde het ook, Telegraaf die dat had gesuggereerd.JP schreef: 20 jul 2021, 10:32 Wordt hier weer een oorlog gecreëerd die er niet hoort te zijn ? Volgen vd Gijp gisteravond was het slachtoffer juist Ajax aanhanger.
Dit dus....., ik snapte hem even niet...Robin schreef: 22 jul 2021, 10:26 Dit nu ook weer storm in dat linkse MSM glas water, terwijl mulitmiljonairs schenkingen van 'een miljoen' deden aan bijv D66 en CDA vorig/dit jaar....
What's the fokking point!
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/07/21/jo ... e-a4051925
Zed240 schreef: 21 jul 2021, 10:26 Duitse praktijken, zo lang het op papier met een beetje creatief rekenen maar klopt.
Dit is daar helemaal het hoogtepunt van:![]()
Het kan een groot misverstand zijn, iets wat ik altijd over het hoofd heb gezien, maar voor mijn gevoel ben ik geen zwarte man. Toch ontving ik afgelopen week een mailtje van een organisatie, die me wilde boeken voor een literair evenement, met de toevoeging dat ze het geluid van ‘zwarte auteurs’ prominenter moesten opvoeren in hun programmering. Ik schreef terug: ‘U heeft de verkeerde voor zich.’
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bjeffindividual, RS-Ron, Zed240 en 7 gasten