F1 Seizoen 2021 MAX VERSTAPPEN WDC 2021
- Hielke
Re: F1 Seizoen 2021 Data en tijden in openingspot inclusief toevoegen aan je kalender.
Max laat ‘m sowieso staan he. Ook in die 280 kmh bocht. Vanaf nu Lewis dus ook.
Gaat interessant worden.
Gaat interessant worden.
- daNpy
Re: F1 Seizoen 2021 Data en tijden in openingspot inclusief toevoegen aan je kalender.
Max opende gewoon om Lewis meer ruimte te geven. Verder uitwijken had Verstappen zelf van de baan doen vliegen. Of, als ie hem gehouden had, was het ongetwijfeld weer inhalen buiten de baan of zoiets doms.
Lewis ging die bocht nooit halen en had daar niks te zoeken. Het is een vol gas bocht en als je hem aan de binnenkant aanvliegt is het gewoon over.
Het gedrag van het hele Mercedes team is walgelijk. Het aandacht afleiden van Lewis zijn fout (Lewis maakt geen fouten :')), Verstappen de schuld geven, Leclerc is ineens de beste vriend van Lewis, de racisme kaart trekken, en lekker feesten terwijl door hun toedoen een andere coureur in het ziekenhuis ligt, zonder 1x te vragen hoe het gaat.
Allemaal omdat iedereen plaats moet maken voor Lewis. Zit wat in, want racen blijkt hij niet te kunnen als ie niet 30 seconde voorsprong heeft. Die is echt mentaal niet 100, dat heeft ie dit weekend toch wel aangetoond.
Je zou maar fan zijn van iemand die zichzelf de GOAT noemt, maar wel regelmatig teamorders nodig heeft om zijn teammaat aan de kant te laten gaan. Wat een grap.
Lewis ging die bocht nooit halen en had daar niks te zoeken. Het is een vol gas bocht en als je hem aan de binnenkant aanvliegt is het gewoon over.
Het gedrag van het hele Mercedes team is walgelijk. Het aandacht afleiden van Lewis zijn fout (Lewis maakt geen fouten :')), Verstappen de schuld geven, Leclerc is ineens de beste vriend van Lewis, de racisme kaart trekken, en lekker feesten terwijl door hun toedoen een andere coureur in het ziekenhuis ligt, zonder 1x te vragen hoe het gaat.
Allemaal omdat iedereen plaats moet maken voor Lewis. Zit wat in, want racen blijkt hij niet te kunnen als ie niet 30 seconde voorsprong heeft. Die is echt mentaal niet 100, dat heeft ie dit weekend toch wel aangetoond.
Je zou maar fan zijn van iemand die zichzelf de GOAT noemt, maar wel regelmatig teamorders nodig heeft om zijn teammaat aan de kant te laten gaan. Wat een grap.
- daNpy
- daNpy
- MarkS

Tim Hofman met BOOS op bezoek bij Max Verstappen
In de nieuwe aflevering van BOOS, het programma waarin Tim Hofman mensen ‘onboos’ probeert te maken, gaat gaat hij deze week langs bij de 23-jarige Max Verstappen. Max is boos op Lewis Hamilton omdat hij uitgebreid zijn zege vierde nadat hij Max liet crashen.
“Zo Max, jij bent meer dan boos?”, opent Tim Hofman het gesprek. “Zou je aan de kijker willen uitleggen hoe dat komt?” Max slaat z’n armen over elkaar en begint te vertellen. Over hoe zijn auto dit weekend botste met die van Lewis Hamilton, hoe zijn tegenstander na afloop ging juichen en nog veel meer. “En hij vond ook een keer dat ik moest knielen. Heb ik toen mooi niet gedaan”, besluit hij zijn verhaal.
“Dat klinkt allemaal niet goed Max”, zegt Tim Hofman. “Zullen we dan maar bij Lewis Hamilton langsgaan?” In het volgende shot staan Tim Hofman en Max Verstappen voor de deur bij Lewis Hamilton in Monaco. “We gaan je kwelgeest zo confronteren Max. Ben je er klaar voor?” Max knikt dapper.
Hamilton doet open. Hij schrikt. “Onee Tim Hofman”, zegt hij verbijsterd. Even later biedt de Engelse coureur zijn excuses aan Verstappen aan. Zo komt alles toch nog goed.
Als de twee onderweg terug in de auto zitten vraagt Hofman: “Ben je nu minder boos Max?” “Mwah, niet echt eigenlijk. Ben nog steeds wel een beetje boos”, zegt Max. “Dat is dan jammer”, zegt Hofman. “En voor de kijkers: tot volgende week met weer een nieuwe aflevering van BOOS met daarin Johan die nog 100.000 euro krijgt van zijn ex.”
- JP
-
-
OnlineRS-Ron
Niet mee eens, als Lewis een statement maakt is dat prima, maar als je dat doet bij je titelrivaal in een bocht met 280km/u zijn er bij je geboorte wat chromosomen verdwenen. Dat heeft hij zich dus niet meer onder controle of heeft hij een psychopatisch trekje. En mijn ervaring met psychopaten is dat ze jou maar op één manier uit de weg gaan……….. als ze denken dat je knettergek en onberekenbaar bent. Ik kan me niet herinneren dat Max ooit in een bocht op zeer hoge snelheid een coureur een tikkie heeft gegeven op zijn achterwiel met zijn voorwiel of voorvleugel, maar misschien zit ik ernaast. Max is zonder meer agressief in zijn rijstijl, maar dan mag gewoon. Lewis reed gisteren niet agressief maar met het oogmerk zijn rivaal letterlijk en figuurlijk uit te schakelen. Hij zal wel balen dat Max niet tenminste een paar breuken heeft opgelopen. Nu is ie er in Hongarije weer……. Das slecht voor zijn image als goat.Hielke schreef: 19 jul 2021, 17:50 Max laat ‘m sowieso staan he. Ook in die 280 kmh bocht. Vanaf nu Lewis dus ook.
Gaat interessant worden.
Gr Ron
-
Max kan gewoon agressief rijden en vechten.
Hamilton niet.
Hoe Max Hamilton droog nam in bocht 6 was super.
Hamilton zei nog in zijn interview:
Zonder jou te raken.
Iets wat jij 2 bochten verder ook wou doen maar wat jou gewoon niet lukt.
Net de beelden nog eens gezien.
Ok het is een tragere bocht maar daar zie je het verschil tussen beide piloten.
Bocht 6 hangt Max ook met zijn voorwiel aan het achterwiel van Lewis.
Max maakt de afstand zelf groter door dan nog meer binnenkant te nemen.
Daar waar Lewis in bocht 8 dit bewust niet doet en net Max opzoekt om em te raken.
Ik zeg bewust want bij de inhaalpoging op Charles doet hij dat net wel.
Daar neemt hij zelfs het groene vlak aan de binnenkant van bocht 8.
(Je ziet nog net Charles zijn vleugel)
Terwijl hij bij Max daar ruim 1m meer links van zit richting Max.
Hamilton niet.
Hoe Max Hamilton droog nam in bocht 6 was super.
Hamilton zei nog in zijn interview:
Nee jongen....Max had em er daar al prachtig voorbij geknald.ik heb em plek gegeven
Zonder jou te raken.
Iets wat jij 2 bochten verder ook wou doen maar wat jou gewoon niet lukt.
Net de beelden nog eens gezien.
Ok het is een tragere bocht maar daar zie je het verschil tussen beide piloten.
Bocht 6 hangt Max ook met zijn voorwiel aan het achterwiel van Lewis.
Max maakt de afstand zelf groter door dan nog meer binnenkant te nemen.
Daar waar Lewis in bocht 8 dit bewust niet doet en net Max opzoekt om em te raken.
Ik zeg bewust want bij de inhaalpoging op Charles doet hij dat net wel.
Daar neemt hij zelfs het groene vlak aan de binnenkant van bocht 8.
(Je ziet nog net Charles zijn vleugel)
Terwijl hij bij Max daar ruim 1m meer links van zit richting Max.
- daNpy
Van therace.comFact: Lewis Hamilton has received 6 penalties for driving related infringements since Max Verstappen last received one.
Max Verstappen last received a penalty at Monaco 2019, for an unsafe release in the pits.
Since then, Hamilton has received the following penalties:
- 5 seconds cutting the pitlane entry at Germany 2019
- 5 seconds for crashing into Albon at Brazil 2019
- 5 seconds for crashing into Albon at Styria 2020
- 10 second stop-go for not spotting two flashing red lights when pitting at Monza 2020
- 10 seconds for disobeying practice start protocol at Russia 2020
- 10 seconds for crashing into Verstappen at Silverstone 2021
Edit: Deze mist nog: https://www.formula1.com/en/latest/arti ... qBy07.html
Laatst gewijzigd door daNpy op 19 jul 2021, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- alt
En goeie analyse van Scott Mansell -driver61 - .
https://www.youtube.com/watch?v=I2fn0D2 ... l=Driver61
- Enrico
Grappig is dat Massi en de stewards de 10 seconge gaven door dat Hamilton "een grooter aandeel" had in het incident. Dus niet 100% schuldig. Wat zat in de Email van Toto naar Massi? een foto van Massi met wat excorts in Dubai voorig jaar? kuch kuch "I sent you an Email with the Tire regulations"
De Driver 61 Anayze lijk mij spot on
De Driver 61 Anayze lijk mij spot on
- daNpy
-
OnlineLuco
Max krijgt een nieuwe auto in Hongarije
- Knot
Volgend podium shirt aan met Arrest the guy who tried to kill max verstappen 
- daNpy
- Knot
Als rbr 1e wordt moet degene die meegaat naar het podium hem aan, ze hebben alleen wat gezegd over de rijders volgens mij. Zou een mooie stunt zijn. Horner mee.
- Knot
Is het niet mogelijk Hamilton buiten de FIA aan te klagen voor poging tot doodslag? Al is het maar om stress in dat team te veroorzaken.
- Hielke
Van alle Youtube “beste stuurlui” mooipraters praat deze gast met afstand het allerdomst! Snapt niks van de psychologie van het racen, denkt dat iedere actie op zich staat.alt schreef: 19 jul 2021, 19:53 En goeie analyse van Scott Mansell -driver61 - .
Ik herhaal het nog maar eens, het is heel simpel, het ging er na een aantal Do or Die acties van Max om wie de bitch van wie was. Lewis was er in mijn ogen dichtbij om de bitch van Max te worden. Hij besloot anders. Game on Max.
De extreem agressieve Do or Die stijl van Max is effectief op momenten dat een directe tegenstander bereid is zich uit een duel terug te trekken terwille van de kampioenschapspunten op de lange termijn. Nu Max ruim 30 punten voor stond had hem de stijl van Lewis uit voorgaande jaren gepast. De Red Bull is zo goed dat er gerust eens een raceje naar Lewis mag gaan. Max moet zich het consolideren en exploiteren van z’n nieuwe status klaarblijkelijk nog eigen maken. Zo overdreven agressief naar Lewis zijn zou de de Brit op termijn in de kaart kunnen gaan spelen. Waarom zou je dat risico willen lopen? Ik zie Mercedes dit jaar geen konijn uit de hoge hoed toveren om de auto beter te maken.
-
OnlineRS-Ron
Eerlijk is eerlijk daar heb je een punt. Zo had ik het nog niet bekeken.
Gr Ron
Gr Ron
- Knot
Prost style 2e worden en de titel pakken, zo laf ben ik niet en Max gelukkig ook niet. Voortaan zelf meer de binnenkant pakken en Perez ook.
Hongarije even pas op de plaats want er ligt te veel focus op maar in Italie tijd dat Mercedes eens 750k schade krijg en Lewis naar het ziekenhuis. Ik zou het feest tegen al mn principes vieren met een voor mij veel te dure fles wijn van 50 euro!
Hongarije even pas op de plaats want er ligt te veel focus op maar in Italie tijd dat Mercedes eens 750k schade krijg en Lewis naar het ziekenhuis. Ik zou het feest tegen al mn principes vieren met een voor mij veel te dure fles wijn van 50 euro!
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Wijn?....doe dan een lekkere fles Port. 

- Knot
Al moet ik een complete DF bbq organiseren... als die laffe idioot ook maar hard de muur in gaat en max wint!
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Iets zegt me dat het dan geen 10 sec wordt.
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ik hoop met je mee en ik zal die fles Port dan meenemen naar de BBQ.