En toch was dat geen enkele keer een een succesvolle inhaalactie, nog niet eens 50/50, elke keer zat Max er gewoon voor. Dan is het toch niet meer dan logisch dat hij niet z'n plek afstaat?Hielke schreef: 18 jul 2021, 23:02 Hij maakte een fout en kreeg straf (weinig), klaar.
Maar het gaat niet om die bocht. Het gaat om T1 en T5 daarvoor. In de eerste laat Max ‘m zover buitenom lopen dat ie naast de baan, maar voor Lewis uitkomt. En richting T5 komt Lewis er voorbij om dan weer heel agressief binnendoor ‘uitgeremd’ te worden. Het ziet er voor Max heel simpel uit omdat Lewis ‘m tot de crash van vanmiddag in zulke situaties altijd veel ruimte heeft gegeven. Waarschijnlijk in de optiek van Lewis de manier om wereldkampioen te worden. En wie zijn wij om de zevenvoudig kampioen tegen te spreken. Maar met Max in z’n huidige vorm werkt dat niet meer. Had ie na de crash sorry en pardon gezegd dan zou Max dit heel simpel als vrijbrief kunnen uitleggen om met z’n stijl door te gaan. In plaats daarvan ging Lewis verbaal een paar versnellingen hoger door te waarschuwen dat deze uitkomst gemeengoed wordt als Max z’n stijl niet aanpast. Het gaat veel interessanter worden vanaf nu.
F1 Seizoen 2021 MAX VERSTAPPEN WDC 2021
-
Re: F1 Seizoen 2021 Data en tijden in openingspot inclusief toevoegen aan je kalender.
- Downforce Hans
Re: F1 Seizoen 2021 Data en tijden in openingspot inclusief toevoegen aan je kalender.
Wat ik me afvraag en eigenlijk nog niks over gehoord heb is of Hamilton nu ook strafpunten krijgt ? Was het Albon laatst niet die door een klein tikkie uit te delen nou 2 strafpunten kreeg? Dit is wel een tikkie die minimaal 4 punten waard is.
- daNpy
Lando Norris - 8 strafpuntenDownforce Hans schreef: 19 jul 2021, 08:10 Wat ik me afvraag en eigenlijk nog niks over gehoord heb is of Hamilton nu ook strafpunten krijgt ? Was het Albon laatst niet die door een klein tikkie uit te delen nou 2 strafpunten kreeg? Dit is wel een tikkie die minimaal 4 punten waard is.
Sergio Perez - 8 strafpunten
George Russell - 7 strafpunten
Nicholas Latifi - 6 strafpunten
Sebastian Vettel - 6 strafpunten
Kimi Raikkonen - 6 strafpunten
Antonio Giovinazzi - 5 strafpunten
Nikita Mazepin - 5 strafpunten
Lewis Hamilton - 4 strafpunten
Lance Stroll - 4 strafpunten
Yuki Tsunoda - 4 strafpunten
Valtteri Bottas - 2 strafpunten
Charles Leclerc - 2 strafpunten
Esteban Ocon - 1 strafpunt
Daniel Ricciardo - 1 strafpunt
Carlos Sainz - 1 strafpunt
Pierre Gasly - 1 strafpunt
Max Verstappen - 0 strafpunten
Fernando Alonso - 0 strafpunten
Mick Schumacher - 0 strafpunten
Max staat al een tijdje op 0, Hamiltons punten waren aan het dalen, hij begon het jaar met 6 (meeste van iedereen).
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Max kan maar beter professioneel zijn. Wraak lijkt mij een slechte instelling om te winnen/kampioen te worden. Afwachten tot er zich een 100% kans voordoet vraagt om geduld.
- Luco
2 punten erbijDownforce Hans schreef: 19 jul 2021, 08:10 Wat ik me afvraag en eigenlijk nog niks over gehoord heb is of Hamilton nu ook strafpunten krijgt ? Was het Albon laatst niet die door een klein tikkie uit te delen nou 2 strafpunten kreeg? Dit is wel een tikkie die minimaal 4 punten waard is.
- daNpy
In principe mee eens. Maar dit gaat Max later in het seizoen nog een paar keer pijn doen als de onderdelen voorraad op is.Frank_Sch schreef: 19 jul 2021, 08:19 Max kan maar beter professioneel zijn. Wraak lijkt mij een slechte instelling om te winnen/kampioen te worden. Afwachten tot er zich een 100% kans voordoet vraagt om geduld.
Bij vechtsport is het gebruikelijk om bij een fout van de tegenstander (verboden stoot/ trap) meteen hetzelfde terug te doen. Je hebt dan allebei de straf, maar ook allebei dezelfde pijn/ blessure

- Arthur
- Auto: Nr.51
Hamilton reageert op crash Verstappen: 'Hij sneed me af'
https://www.nu.nl/288218/video/hamilton ... me-af.html
https://www.nu.nl/288218/video/hamilton ... me-af.html
- daNpy
En hoeveel heeft Tsunoda er vorige race gekregen (per keer) voor het levensgevaarlijk overschrijden van de pitlane entry line?
Edit: 1 per keer.
Laatst gewijzigd door daNpy op 19 jul 2021, 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- JP
Maar jongens, 51G, hoe snel moet het internet van Max nu wel niet zijn. 

- Mari Oh Oh!
Vanuit zeer onverwachte hoeken; Alonso+Lecrash: "Racing incident"
https://the-race.com/formula-1/alonso-h ... pen-clash/
- daNpy
Hij kon gewoon remmen, maar dan was ie z'n plek kwijt aan Leclerc.
- Enrico
Dacht lecrep dat ook toen checo hem 2x de baan uitstuurde?Mari Oh Oh! schreef: 19 jul 2021, 08:41 Vanuit zeer onverwachte hoeken; Alonso+Lecrash: "Racing incident"
Laatst gewijzigd door Enrico op 19 jul 2021, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- daNpy
- JP
-
Geloof niet dat hij er zo over denkt, maar hij kan moeilijk zeggen dat hij expres het achterwieltje wilde kussen en niet had nagedacht over de eventuele gevolgen voor Max. Als je iemand er dan toch af wil rossen had je imho genoeg langzamere bochten kunnen uitkiezen.daNpy schreef: 19 jul 2021, 07:22Jaar ervoor ook. Het is nu 3x in 2,5 seizoen dat ie iemand uit de top 3 tikt en er zelf met de punten vandoor gaat.JeroenT schreef: 19 jul 2021, 06:48 Hoevaak heeft LH dit al gedaan?
Bij Albon vorig jaar ook, nog meer?
Alle mooie verhalen van Hielke ten spijt, Lewis ging die bocht nóóit halen, ook niet als hij alleen zou zijn. Contact met Max was gewoon onvermijdelijk en als je je concurrent er zó af tikt en naderhand de vinger naar de ander wijst ben je inderdaad misschien wel rijp voor het gesticht.
En zijn fans juichen om het hardst als hij iemand met 200 de vangrail in lanceert. Dat zegt toch ook wel wat.
Vergeet ook niet dat dit Max een heleboel onderdelen kost, die voor volgende race geen gridstraffen opleveren maar later in het seizoen wel.
Hier is Lewis er na de race nog steeds over denkt, Max zijn schuld:
-
OnlineWJ
Lewis staat gewoon onder hele grote druk. En hij kraakt, dit is al de zoveelste fout dit seizoen.
Daarnaast heeft hij ook wel bijzonder veel geluk dat hij elke keer bij die tikkies gewoon door kan hobbelen..
Daarnaast heeft hij ook wel bijzonder veel geluk dat hij elke keer bij die tikkies gewoon door kan hobbelen..
-
Gaat nog wat worden dit seizoen.....hoop dat er geen doden gaan vallen. Die bandenstapels (en HANS + koolstofvezel ''badkuip'') hebben er gisteren voor gezorgd dat Max het kan navertellen. Tijdstraf is echt bizar, Lewis had meteen gediskwalificeerd moeten worden.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel meevalt. Ook al denk ik dat Verstappen wel een heethoofd kan zijn (is) gaat ‘ie echt niet Hamilton eraf rossen. Tegelijk denk ik, door zijn karakter, dat hij ook zeker niet in gaat houden nu. Hij is momenteel proffesioneel genoeg om het op de baan fatsoenlijk uit te vechten. En ik hoop in zijn voordeel. Hamilton heeft nu definitief afgedaan bij mij, met zijn reactie(s) hierop en zeker met het vieren na de race.
- JP
Arthur schreef: 19 jul 2021, 10:15 Hamilton heeft nu definitief afgedaan bij mij, met zijn reactie(s) hierop en zeker met het vieren na de race.
- Enrico
- daNpy
- Knot
Die onderdelen zou ik nog wel aanvechten zeker omdat Hamilton als schuldige aangewezen is. Anders wordt het idd gevalletje perez verremt zich bij de start en kost hamilton en bak en motor.
-
https://news.sky.com/story/lewis-hamilt ... l-12358585
Dit snap ik dan weer niet. Sla Lewis met feiten om de oren. Z'n huidskleur / afkomst staat hier los van.
Dit snap ik dan weer niet. Sla Lewis met feiten om de oren. Z'n huidskleur / afkomst staat hier los van.
-
OnlineEeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
^ Heb bij Lewis altijd het idee dat hij racisme niet tof vind, maar stiekem ook wel kicked op racistisch bejegend worden, om weer zielig te kunnen doen in de media. Beetje het Akwasi-effect.
Vervelend mannetje, kon 'm al niet uitstaan, sinds gisteren gun ik hem ook wel een druk in de muur maar dan iets harder..
Vervelend mannetje, kon 'm al niet uitstaan, sinds gisteren gun ik hem ook wel een druk in de muur maar dan iets harder..
-
Geen idee of dit tien duizenden berichten zijn of 2 boze blanke mannen die aap geroepen hebben.
Maar altijd makkelijk bericht om te plaatsen.