Helaas.Enrico schreef: 16 jul 2021, 19:07 E6B6D7D2-65DE-4CD6-B8A0-42CBF1DD6CDC.png
Hoppa gaat lekker met de records in NL, we kleuren weer rood. Als Max 4 op een rij wint hebben we tenminste iets om trots te zijn![]()
Corona in Nederland.....
-
Re: Corona in Nederland.....
- Eeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Zit sinds gisteren ook thuis, positief getest op corona.. Top dit.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Beterschap!
-
In dit tempo hebben we de GP van Zandvoort zonder publiek.
- WJ
Ja en grote kans dat we dan wel allemaal aan die lege plaatsen gaan meebetalen..
Ik moet zeggen dat ik in mijn omgeving nu echt van veel meer mensen hoor dat ze corona hebben.

Ik moet zeggen dat ik in mijn omgeving nu echt van veel meer mensen hoor dat ze corona hebben.
- JP
Beterschap Eeuwe, ervaar je klachten ?
-
Schijnveiligheid. Veel mensen denken dat wanneer ze 1 prik hebben gehad van Pfizer dat het allemaal wel goed zit. En ook met 2 prikken ben je niet 100% beschermd tegen de nieuwere en extreem besmettelijke delta-variant. Mensen hebben nog steeds massaal schijt aan alle regels, ik zie het dagelijks. Kroegen vol, hutje mutje op het terras. Geen gezondheidschecks, geen registraties. Maar och, ze hebben het ook allemaal zo zwaar gehad he, nu ff los hoor.WJ schreef: 17 jul 2021, 21:31 Ik moet zeggen dat ik in mijn omgeving nu echt van veel meer mensen hoor dat ze corona hebben.

-
- Auto: Fun Damn Mentally
535d schreef: 17 jul 2021, 23:29Schijnveiligheid. Veel mensen denken dat wanneer ze 1 prik hebben gehad van Pfizer dat het allemaal wel goed zit. En ook met 2 prikken ben je niet 100% beschermd tegen de nieuwere en extreem besmettelijke delta-variant. Mensen hebben nog steeds massaal schijt aan alle regels, ik zie het dagelijks. Kroegen vol, hutje mutje op het terras. Geen gezondheidschecks, geen registraties. Maar och, ze hebben het ook allemaal zo zwaar gehad he, nu ff los hoor.WJ schreef: 17 jul 2021, 21:31 Ik moet zeggen dat ik in mijn omgeving nu echt van veel meer mensen hoor dat ze corona hebben.![]()
Door te vaccineren hopen we niet nog eens een ontwrichting van de wereldwijde samenleving mee te maken dacht ik.
Corona blijft onder ons en besmettingen blijven komen en gaan, misschien jaarlijks 'iedereen' een extra prik. En nogmaals 11000 besmettingen zeggen niet veel. Ziekenhuisopnames en doden weer wel. Maar zo extreem is Corona ook nooit geweest met 4 miljoen doden op de wereldbevolking laatste 1,5 jaar....Dat hoort bij 't leven en de mensheid. Of quarrantaine dit oplost? Volgend seizoen weer een hausse. Same old song.
Zolang de wereld 'open' blijft prima , maar de krampachtigheid van overheden....Gewoon dweilen me de kraan open. Nou dan heb je maar Corona. Helaas. Dit is dit tijdperk.
- Eeuwe
Merci Ben en JP. Vooral ziek van het feit dat ik twee evenementen (één waarbij ik al 2 jaar naar uit keek) en een feestje missen moest dit weekend. En wat last van de keel + concentratieproblemen, dat was het wel. Dus ben maar wat in- en om huis bezig steeds.. Je moet je toch wat vermaken een week lang. Maar heb nou 2 dagen overleefd en word helemaal gek van het gebrek aan fysiek sociaal contact.
-
OnlineMartijn_bmw
Eens Robin, je kan het niet meer uitbannen.Robin schreef: 18 jul 2021, 07:41535d schreef: 17 jul 2021, 23:29Schijnveiligheid. Veel mensen denken dat wanneer ze 1 prik hebben gehad van Pfizer dat het allemaal wel goed zit. En ook met 2 prikken ben je niet 100% beschermd tegen de nieuwere en extreem besmettelijke delta-variant. Mensen hebben nog steeds massaal schijt aan alle regels, ik zie het dagelijks. Kroegen vol, hutje mutje op het terras. Geen gezondheidschecks, geen registraties. Maar och, ze hebben het ook allemaal zo zwaar gehad he, nu ff los hoor.WJ schreef: 17 jul 2021, 21:31 Ik moet zeggen dat ik in mijn omgeving nu echt van veel meer mensen hoor dat ze corona hebben.![]()
Door te vaccineren hopen we niet nog eens een ontwrichting van de wereldwijde samenleving mee te maken dacht ik.
Corona blijft onder ons en besmettingen blijven komen en gaan, misschien jaarlijks 'iedereen' een extra prik. En nogmaals 11000 besmettingen zeggen niet veel. Ziekenhuisopnames en doden weer wel. Maar zo extreem is Corona ook nooit geweest met 4 miljoen doden op de wereldbevolking laatste 1,5 jaar....Dat hoort bij 't leven en de mensheid. Of quarrantaine dit oplost? Volgend seizoen weer een hausse. Same old song.
Zolang de wereld 'open' blijft prima , maar de krampachtigheid van overheden....Gewoon dweilen me de kraan open. Nou dan heb je maar Corona. Helaas. Dit is dit tijdperk.
Vaccinatie is om overvolle ziekenhuizen en vele doden tegen te gaan.
Gewoon een beetje ziek worden ervan moet geen probleem zijn dat hebben we ook al jaren van griep en andere verkoudheid (Corona!) virussen.
Met die vaccinatie op zak wordt je er (als het goed is) ook niet meer zo ziek van…
En beterschap Eeuwe!
- Eeuwe
Merci!
- Arthur
- Auto: Nr.51
Beterschap!Eeuwe schreef: 18 jul 2021, 10:55Merci Ben en JP. Vooral ziek van het feit dat ik twee evenementen (één waarbij ik al 2 jaar naar uit keek) en een feestje missen moest dit weekend. En wat last van de keel + concentratieproblemen, dat was het wel. Dus ben maar wat in- en om huis bezig steeds.. Je moet je toch wat vermaken een week lang. Maar heb nou 2 dagen overleefd en word helemaal gek van het gebrek aan fysiek sociaal contact.
Tja, je had het zo zwaar en wilde ff los, dan krijg je dat. Lees ik hierboven…

- JP
Prik 2 zit er net in. Met 5G Wijzer door Pfizer ! 

- Eeuwe
Bedankt, maar dat is wel erg speculatief. Ik heb nergens omschreven hoe ik het mogelijk opgelopen heb.Arthur schreef: 18 jul 2021, 11:10 Beterschap!
Tja, je had het zo zwaar en wilde ff los, dan krijg je dat. Lees ik hierboven…
![]()
-
Beterschap.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik was sarcastisch

Het is een verwijzing naar de ‘generaliserende mening’ van een ander, hierboven. Vandaar de knipoog.
- alt
Eeuwe heb je problemen met je longen door corona of voelt het aan als een griep?
Daar ben ik oprecht benieuwd naar.
Van twitter gekopieerd.
Zondag 18 juli:
Gemeld aantal ziekenhuisopnames op één dag
0
gelijk aan het gemiddelde van de afgelopen 7 dagen (0)
Wat zijn we aan het bestrijden? Testuitslagen?
Van twitter gekopieerd.
Zondag 18 juli:
0
- Mari Oh Oh!
Op het dashboard staan 14 en 25, en je mag aannemen dat de waarden in het weekend achterlopen. Dus ik weet niet waar Twitter die info vandaan heeft...alt schreef: 18 jul 2021, 16:33 Eeuwe heb je problemen met je longen door corona of voelt het aan als een griep?
Van twitter gekopieerd.
Zondag 18 juli:
0
- MarkS
Nee maar hij is oprecht benieuwd.
- JP
Ik ben benieuwd naar het aantal testen per dag want de testlokaties zijn nog steeds akelig stil
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Prik 2 erin, tot zover wederom nergens last van.
- Eeuwe
Nee geen dikke klachten hier. Beetje last van de keel en concentratie is wat op de hobbel, kan mensen twee of drie keer hetzelde verhaal vertellen zonder dat ik het door heb.alt schreef: 18 jul 2021, 16:33 Eeuwe heb je problemen met je longen door corona of voelt het aan als een griep?
Vandaag thuis in de achtertuin nog even getennist (solo), geen problemen. Benieuwd hoe hardlopen mij nu afgaat als ik er eindelijk weer uit mag.
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
-
Daar krijg ik ook last van als ik 4x Corona heb gehad, in korte tijd achter elkaar.....

- alt
Dank je Eeuwe voor je antwoord.