F1 Seizoen 2021 MAX VERSTAPPEN WDC 2021
- JP
Re: F1 Seizoen 2021 Data en tijden in openingspot inclusief toevoegen aan je kalender.
Ja een meer dan Lewis….maar ja wie het kleine niet eert…(zei mijn vriendin vanmorgen ook)
Kunnen ze dit wel niet op een dag houden ? Sprint om 1000u en hoofdrace om 1500u. Ook voor de bezoekers leuker toch.
Kunnen ze dit wel niet op een dag houden ? Sprint om 1000u en hoofdrace om 1500u. Ook voor de bezoekers leuker toch.
-
OnlineLuco
- daNpy
Re: F1 Seizoen 2021 Data en tijden in openingspot inclusief toevoegen aan je kalender.
Die geweldige ronde (absolutely briljant volgens de objectieve Britten) was 0,3 s trager dan de snelste ronde in Q2.Tom schreef: 18 jul 2021, 09:50 Inderdaad. Het is gewoon extra screentime voor de kijkers. Voor het kampioenschap en de punten voelt het vreemd. Nu heb je bij een quali minder 'yes' gevoel als je pole pakt, alle kaarten liggen nog steeds op tafel. Terwijl in dit weekend Hamilton wel echt een geweldig ronde eruit perste in Q3.
Maar gewoon als kijker vond ik die sprintrace wel leuk om te zien![]()
- daNpy
Dat is niet de bedoeling hea. Ze willen de kijkers (lees: inkomsten) juist spreiden.JP schreef: 18 jul 2021, 10:09 Ja een meer dan Lewis….maar ja wie het kleine niet eert…(zei mijn vriendin vanmorgen ook)
In plaats van zaterdagmiddag en zondag, zijn er nu dus 3 dagen waarop mensen die geïnteresseerd zijn kunnen kijken. It's all about the money.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Bij Ziggo hadden ze het er gisteren over, als Bottas plaats moet maken voor Russel, of Bottas niet de ideale 2e rijder is? RB altijd beter dan Williams dus dat wil ‘ie vast wel, maar is ‘ie ook geschikt? Ik ben niet van hem onder de indruk, het is geen vechter heb ik het idee. Dan toch liever Perez, veel ervaring loopt er momenteel niet rond zonder contract, of wel?
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Dat gevoel kreeg ik vooral met de sprint victory lap met die crypto.com bolderkar.
-
OnlineLuco
De HulkArthur schreef: 18 jul 2021, 10:35Bij Ziggo hadden ze het er gisteren over, als Bottas plaats moet maken voor Russel, of Bottas niet de ideale 2e rijder is? RB altijd beter dan Williams dus dat wil ‘ie vast wel, maar is ‘ie ook geschikt? Ik ben niet van hem onder de indruk, het is geen vechter heb ik het idee. Dan toch liever Perez, veel ervaring loopt er momenteel niet rond zonder contract, of wel?
- JP
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Perez werd vorig jaar gewoon 4e in het klassement, dan ben je een prima racer. Vandaag gewoon op wit starten en 6e worden, doet ie het weer prima. Laatste twee races zit het niet mee, dat komt vaker voor. Vraag maar aan Bottas.
En Russell? Die rijdt volgend jaar voor Mercedes.
En Russell? Die rijdt volgend jaar voor Mercedes.
-
OnlineLuco
- Arthur
- Auto: Nr.51
Perez mss idd wel beste keuze, of wellicht nog eens Gasly in de RB.Frank_Sch schreef: 18 jul 2021, 10:55 Perez werd vorig jaar gewoon 4e in het klassement, dan ben je een prima racer. Vandaag gewoon op wit starten en 6e worden, doet ie het weer prima. Laatste twee races zit het niet mee, dat komt vaker voor. Vraag maar aan Bottas.
- JP
Zo’n wissel kost een hoop geld met pr en merchandise ed. Je RB afschrijven overigens ook….zitten er nog dikke sponsoren aan Perez vast ?
- Mari Oh Oh!
Precies, dat ook nog. Waardoor je dat geklooi in de kwalificatie ook niet had. Wat mij betreft wordt de kwalificatie een half uur en dan als vanouds ieder voor zich. Een uur mag ook, maar dan is men(ik niet) bang voor dode momenten.
- daNpy
- daNpy
Met de winnende auto van 2019. Leuke statistiek maar in het begin had ie veel moeite met Stroll.Frank_Sch schreef: 18 jul 2021, 10:55 Perez werd vorig jaar gewoon 4e in het klassement, dan ben je een prima racer.
Die had ie compleet naar huis moeten rijden maar dat gebeurde niet.
Laatste 2 races ? LolVandaag gewoon op wit starten en 6e worden, doet ie het weer prima. Laatste twee races zit het niet mee, dat komt vaker voor. Vraag maar aan Bottas..
Hij gaat weer lekker met het midfield vechten vandaag en zal ongetwijfeld in de punten eindigen. Hij heeft dan ook een van de 2 beste auto's van het veld. En zijn teammaat? Die mag weer alleen p1 verdedigen.
Hij presteert ondermaats, met een paar gelukstreffers voor punten. Hij kan nauwelijks aanhaken bij de top 3.
Waarmee ik niet per sé denk dat de Hulk het beter had gedaan. Dat zullen we simpelweg nooit weten. Perez was/is wel een van de beste beschikbare kandidaten denk ik.
- RS-Ron
Ik heb wel zin in de race. De start wordt weer lekker spannend. Lewis kan in z'n 3 starten, Bottas haalt hem niet in en zorgt dat ie het hele veld achter zich houdt. Max moet als de sodemieter Lewis uit de DRS rijden, dan kan RBR gaan nadenken over de strategie. Lewis heeft het probleem dat ie te veel van zijn banden vergt in de bochten als ie zijn topsnelheid vol wil benutten op het rechte stuk. Door minder downforce glijd ie meer op de banden als hij een hogere exitsnelheid wil hebben de bocht uit. Nou zagen de banden van Max in de sprintrace er ook niet echt top meer uit dus banden wordt nog een dingetje, ook voor Max. Zeker als hij de undercut wil vermijden. Als Lewis hem met de start inhaalt wordt het lastig. Als volgende auto is RBR dan de hogere snelheid in de bochten kwijt door de vuile lucht. Dan wordt het slim rijden voor plaats 2 ben ik bang. Alhoewel Max inmiddels wel laat zien dat hij als rijder ook verschil kan maken en steeds gehaaider wordt.
Gr Ron
Gr Ron
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Perez kan idd niet aanhaken bij de top 3 want er is geen top 3, er is een top 2 en de rest mag voor de kruimels racen. Perez staat wel 3e algemeen en Ik denk dat Perez dit jaar 3e eindigt. Das toch een stuk beter dan de prestaties van Albon en Gasly in het verleden.
- WJ
Of die nou 3e of 23e word doet er niet toe als die in races niet Max met de strategie kan supporten. Mocht die 3e worden dan is het alleen maar omdat Bottas nog beroerder performed dan Perez. Maar Max 2 en Perez 3 en een team championship is niet RB's doel, die willen een coureur als kampioen.
Perez heeft best wel wat driver errors gehad dit seizoen.. (wat ik niet verwacht had!)
Perez heeft best wel wat driver errors gehad dit seizoen.. (wat ik niet verwacht had!)
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ik denk dat Perez vandaag weleens de beste auto van het veld zou kunnen hebben......de meeste mogelijkheden om de auto goed af te stellen, de rest heeft daar eigenlijk maar 1 vrije training tijd voor gehad en Perez 2 vrije trainingen, een kwalificatie en een sprintrace.
- JP
- MParallel
- Auto: BMW
Sja jammer. Mooi gevecht.
-
OnlineLuco
de eerste echte clash
en een hele zware klapper
en een hele zware klapper
-
De tering wat een klap hè. Mooie domper, dat gevecht beloofde wat. Zal wel een racing incident worden, maar Hamilton leek de apex wel flink te missen in z'n onboard.
-
OnlineLuco
En Hamilton weer mazzel natuurlijk, die kan door.
- Knot
En weer gratis een nieuwe neus voor hem.... laat ze er gvd beiden af gaan dan, had beter binnenkant kunnen houden en dan breed laten lopen zodat ie het grind in had gemoeten... kutzooi dit.
Als Hamilton slim was had ie niet toch dat kleine gaatje rechts gekozen op het vuil... uiteraard krijgt hij er geen straf voor en pakt ie volop punten straks... Aan Perez de eer om hem eraf te rammen nu als ie gelapped wordt.
Als Hamilton slim was had ie niet toch dat kleine gaatje rechts gekozen op het vuil... uiteraard krijgt hij er geen straf voor en pakt ie volop punten straks... Aan Perez de eer om hem eraf te rammen nu als ie gelapped wordt.
Laatst gewijzigd door Knot op 18 jul 2021, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.