Nederland gaat naar de haaien
- RS-Ron
Re: Nederland gaat naar de haaien
Luco laat geen stappen over, hij benoemd de kern. 30 jaar studie van allemaal "slimme mensen" vaar de 1e stap van de zuigeling tot de crimineel heeft tot de huidige situatie geleid. Ik vrees dat weer 20 jaar studie door dezelfde miljardenindustrie genaamd hulpverlening een beetje de welbekende slager keurt zijn eigen vlees resultaten op gaat leveren. Door jarenlange doorvoering van de meest bizarre (europoese) regelgeving is de rechtstaat compleet weerloos gemaakt. In de commerciële wereld heet het zakendoen en kansen verzilveren, in de criminele wereld werkt het idem dito. Waar vroeger je autoradio werd gejat door een junk die dope wilde scoren besteld nu de belastingbetalende, niet criminele hardwerkende burger een pretzakje met een paar lijntjes coke en een paar xtc pilletjes voor een pretweeekend met het hele gezin. Op een gemiddeld feestje staan er in plaats van borrelnootjes wat pilletjes en lijntjes op tafel. Dat ga je nooit meer terugdraaien. Dat is maatschappelijk (te) breed aanvaard. Je kan als staat beter BTW gaan heffen over de pillen en andere zooi, kan de benzineprijs weer naar beneden. Misdaad loont exceptioneel en is wat betreft de overheid betreft zo goed als risicovrij. Onderling is er alleen een wat hardere concurrentie.
Gr Ron
Gr Ron
-
Dat valt wel mee, maar tis maar net met wat voor'n mensen je omgaat.

- RS-Ron
Viel het maar mee………. Er wordt hier in de randstad bijna net zo mee omgegaan als alcohol. Ff lekker losgaan, daarna weer aan het werk. Nauwelijks overlast en ander vervelend gedrag.
Gr Ron
- Mark 320iS
Nederland is groter dan de Randstad natuurlijk.RS-Ron schreef: 09 jul 2021, 10:45Viel het maar mee………. Er wordt hier in de randstad bijna net zo mee omgegaan als alcohol. Ff lekker losgaan, daarna weer aan het werk. Nauwelijks overlast en ander vervelend gedrag.
Gr Ron
Dat ligt dan aan de feestjes waar je naartoe gaat... ik zal wel niet op gemiddelde feestjes komen dan, want ik zie vooral kaasstengels, borrelnootjes en pintjes op die tafels staan.RS-Ron schreef: 09 jul 2021, 10:45Op een gemiddeld feestje staan er in plaats van borrelnootjes wat pilletjes en lijntjes op tafel.

- tomgtr
Ik stuur je wel uitnodigingvoor mijn verjaardag hahahahahahahha
- JP
Dat is dan ook boven de rivieren. Daar horen pillen, lijntjes en bananen tot het standaard-feestgerei. Daarom hebben ze daar ook zoveel criminaliteit. Limburgers zijn wat dat betreft nuchterder….behalve met carnaval. Al is dat alleen om het buurmeisje eens beter te leren kennenMark 320iS schreef: 09 jul 2021, 11:25 (…)
Dat ligt dan aan de feestjes waar je naartoe gaat... ik zal wel niet op gemiddelde feestjes komen dan, want ik zie vooral kaasstengels, borrelnootjes en pintjes op die tafels staan.![]()

-
De rest van Nederland zit aan de 3mmc....... Veel grotere troep.Mark 320iS schreef: 09 jul 2021, 11:25Nederland is groter dan de Randstad natuurlijk.RS-Ron schreef: 09 jul 2021, 10:45Viel het maar mee………. Er wordt hier in de randstad bijna net zo mee omgegaan als alcohol. Ff lekker losgaan, daarna weer aan het werk. Nauwelijks overlast en ander vervelend gedrag.535d schreef: 09 jul 2021, 02:02
Dat valt wel mee, maar tis maar net met wat voor'n mensen je omgaat.![]()
Gr Ron
Dat ligt dan aan de feestjes waar je naartoe gaat... ik zal wel niet op gemiddelde feestjes komen dan, want ik zie vooral kaasstengels, borrelnootjes en pintjes op die tafels staan.RS-Ron schreef: 09 jul 2021, 10:45Op een gemiddeld feestje staan er in plaats van borrelnootjes wat pilletjes en lijntjes op tafel.![]()
- tomgtr
Complete onzin dat dit issue in westen is alleen. Urk anybody? De hoogste concentratie drugs in rioolwater is in Zeeland.
-
Geen idee hoe het rioolwater in onze gemeente is, maar ik weet wel dat ons eigen rioolwater drugsvrij is.
Heb ik mijn hele leven nog nooit van die rommel ingenomen en ik was van plan dat zo te houden
Verder helemaal eens met Ron, het is maatschappelijk te breed aanvaard.
Heb ik mijn hele leven nog nooit van die rommel ingenomen en ik was van plan dat zo te houden

- tomgtr
Pff, ik dacht dat je vaak zo high as a kite hier poste. Als dat niet zo is is toch ook wel zorgelijk.Elise schreef: 09 jul 2021, 12:13 Geen idee hoe het rioolwater in onze gemeente is, maar ik weet wel dat ons eigen rioolwater drugsvrij is.
Heb ik mijn hele leven nog nooit van die rommel ingenomen en ik was van plan dat zo te houden![]()

-
Dat zal wel liggen aan dat handjevol medicijnen dat ik elke dag naar binnen kieper.
- tomgtr
Dat is minder, wordt je ook niet vrolijk van
-
Ach dat valt, na verloop van tijd, wel mee hoor. Het is uiteindelijk een standaard iets geworden waar je niet meer bij nadenkt, net zoiets als tandenpoetsen. Zonder beginnen de problemen pas echt, dus ik slik met een glimlach 
en anderen hebben een pilletje nodig om te kunnen glimlachen

en anderen hebben een pilletje nodig om te kunnen glimlachen

-
OnlineLuco
Dat is ook drugs, of vaak nog erger.Elise schreef: 09 jul 2021, 12:23 Dat zal wel liggen aan dat handjevol medicijnen dat ik elke dag naar binnen kieper.
- Eeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
-
Overcompensatie is allicht een goed punt Robin. Zowel qua opvoeding als qua financiële honger. Zo zie ik bepaald volk dat onverzadigbaar lijkt op gebied van geld en luxe. Terwijl de meesten in ons land het ontzettend goed hebben. On-economisch geluk vind ik het.Robin schreef: 08 jul 2021, 13:20 Dat laatste zeer zeker ook Eric Z.
En dus de attitude/mentaliteit van 'het volk' is veranderd. Hoe kon dat dan? Niet zozeer meteen retorisch.....dit sloop er langzaamaan in(?)
De generatie die 'een trap na kreeg' van hun ouders/ een echte hierarchische band ouders naar kind hadden ----> kregen zelf kinderen en dachten: Dit nooit meer, mijn kind is mijn prins/prinsesje....
???
Zoiets?
Wat er op allerlei vlakken in de maatschappij gebeurd is interen op reserves ten behoeve van financiële doelen. De fundering die ligt aan onze financiële economie gaat achteruit. Opvoeding.. opleiding.. kwaliteit van producten.. duurzaamheid.. voeding.. voorspelbaarheid..
Specifiek qua opvoeding: Als mensen beter wisten hoe ze zelf zo geworden zijn.. zouden ze beter begrijpen wat er voor nodig is om kinderen op te voeden. Zo denk ik dat qua verkeersinzicht.. behalve door mijn ouders.. opgevoed ben door 12 steden, 13 ongelukken.. en onze legendarische Leo de Haas met Blik op de weg. Om een DF zijstraat te pakken.
- alt
Als ik dit alles zo lees is The Great Reset niet alleen in de randstad maar zelfs op Urk nodig.
-
-
Rust zacht Peter. Hoop gedaan voor de maatschappij.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Tja. Ik had al zeer weinig hoop. Mmm RIP
- JP
Hersenletsel en dan 7-10dagen later is vaak het kantelpunt. RIP Peter, vond het een kwal, maar had ook veel goede dingen gedaan.
-
Dat vond ik ook op bepaalde momenten, maar ik vind het niet gepast het daar nu over te hebben. Het was wel een ZEER gedreven man. Net interview gehoord met Kees van der Spek, die 16 jaar met hem heeft gewerkt. Die was het duidelijk nog aan het verwerken. Triest.
-
Treurig inderdaad. De rest is niet voor hier of nu.
- tomgtr
Ik vond het ook een kwal maar zeker ook veel goede dingen gedaan. Triest voor zijn familie en vrienden en Nederland weer een beetje z'n onschuld en vrijheid verder verloren.JP schreef: 15 jul 2021, 14:26 Hersenletsel en dan 7-10dagen later is vaak het kantelpunt. RIP Peter, vond het een kwal, maar had ook veel goede dingen gedaan.
- MParallel
- Auto: BMW
Dat is wat je overal leest: "hij was een kwal/mocht hem niet/mediageil/arrogant" alsof je dat als een voorbehoud moet maken in deze context?
Gewoon een NL burger die doorgeschoten is omdat die zijn werk deed. Gewoon RIP dus.
Gewoon een NL burger die doorgeschoten is omdat die zijn werk deed. Gewoon RIP dus.