En nu ben ik sprakeloos
Masterclass punten weggooien dit.
En nu ben ik sprakeloos
Dat lijkt me wel een vooruitgang ja
Dat willen we zien toch? De teammaten tot nu toe rijdt ie allemaal op een hoop. Vandaag was het weer tranen met tuiten in ieder geval.
Tussen Daniel en Max waren genoeg mooie gevechten op de baan. RBR liet dat ook toe.Arthur schreef: 04 jul 2021, 22:18 Het enige wat kan gebeuren dat ze elkaar vaker in de 'weg' rijden dat dat het team zou willen. Kan ook weer punten kosten natuurlijk. Maar wel leuk voor de kijker![]()
Het is minimaal één keer vaker misgegaan (Hongarije). En die keer was 100% Max' schuld. Toen was Danny ook écht niet blij.daNpy schreef: 04 jul 2021, 22:21Tussen Daniel en Max waren genoeg mooie gevechten op de baan. RBR liet dat ook toe.Arthur schreef: 04 jul 2021, 22:18 Het enige wat kan gebeuren dat ze elkaar vaker in de 'weg' rijden dat dat het team zou willen. Kan ook weer punten kosten natuurlijk. Maar wel leuk voor de kijker![]()
Behalve toen het mis ging in Baku natuurlijk, maar ik heb het idee dat daar heel wat frustratie in zat.
En Perez voor leclerq dus, wat wil je zeggen? Lando is een pannekoek en verdiende zijn straf had perez zijn wagen laten staan had RB 0 punten met wagen #2daNpy schreef: 04 jul 2021, 22:15 Lando de pannenkoek staat met 5s tijdstraf nog steeds voor Hamilton op het podium.
MB als in Mercedes ? Waarom hem niet naast Hamilton. Ik zie nog altijd niet waarom die ene race van Russel bij Mercedes, híj opeens de kroonprins van ToTo is ?daNpy schreef: 04 jul 2021, 22:00 Haha Lando https://streamable.com/3bk8a7
Overigens lopen Lando's contracten af aan het einde van dit seizoen... zowel bij McL als bij MB.... interessant![]()
Dat Leclerc Q3 niet eens haalde? Met wie is Perez in godsnaam aan het racen als je hiermee aan komt? Lando finishte véél verder voor Perez.
Perez moet geen gevechten aangaan met iemand die hij -met wat geduld- simpel voorbij kan gaan.Lando is een pannekoek en verdiende zijn straf had perez zijn wagen laten staan had RB 0 punten met wagen #2
Omdat hij beter is als Bottas, Lando zal misschien wat te snel zijn in de ogen van sommige anderen bij het teamJP schreef: 04 jul 2021, 23:10 MB als in Mercedes ? Waarom hem niet naast Hamilton. Ik zie nog altijd niet waarom die ene race van Russel bij Mercedes, híj opeens de kroonprins van ToTo is ?
Het domme is dan ook dat hij 2x dezelfde straf pakt als iemand door wie hij zijn p3 kwijt is. Dan heb je dus niks geleerd. Zo'n actie in de eerste rondes is niet nodig als je weet dat je de snellere auto hebt. Het kost nu gewoon een podium, achteraf gezien was p2 makkelijk gehaald.Frank_Sch schreef: 05 jul 2021, 00:03 Als de actie van Perez op Norris dom is van Perez, dan zijn beide acties van Leclerc op Perez dom van Leclerc. Je kan niet alles in de schoenen van Perez schuiven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten