Israel heeft 64% gevaccineerd en 60% volledig. Dat schiet de afgelopen maanden echt niet op. Ze hebben de afgelopen 3 maanden 350.000 prikken gezet. Nederland in dezelfde tijd 7,5 miljoen.alt schreef: 29 jun 2021, 22:10 Eind maart 2021 was 60 % van de Israëliërs geprikt geworden, dat was dus 3 maanden geleden.
Dan zullen er nu nog veel mensen zijn geprikt in de tussen tijd.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210503_95283509
Eind mei in Nederland 9.5 mil, iets meer dan 50 %.
Nu, een maand later, misschien 60 %.
https://www.dvhn.nl/extra/Eindelijk-zit ... 58960.html
Corona in Nederland.....
-
OnlineJoël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Re: Corona in Nederland.....
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Het RIVM zijn allemaal klootzakken!11! Ze pakken ons lant af en hebben een geheime agenda%@#!MarkS schreef: 29 jun 2021, 23:16 Van alle volwassen Nederlanders heeft inmiddels 64% tenminste een eerste vaccinatie ontvangen. Minimaal 35% is volledig gevaccineerd. En het gaat hier nog steeds met zo’n 1,5M per week. Volgens het RIVM.
-
OnlineMartijn_bmw
Volgens mij had ik gelezen is het probleem in Israël inmiddels dat er veel teveel gelovigen niet willen
als je religie toch eens de wereld uit zou kunnen helpen… zou een hoop problemen én oorlogen voorkomen

- JP
GTRene ?Bram schreef: 30 jun 2021, 08:00Het RIVM zijn allemaal klootzakken!11! Ze pakken ons lant af en hebben een geheime agenda%@#!MarkS schreef: 29 jun 2021, 23:16 Van alle volwassen Nederlanders heeft inmiddels 64% tenminste een eerste vaccinatie ontvangen. Minimaal 35% is volledig gevaccineerd. En het gaat hier nog steeds met zo’n 1,5M per week. Volgens het RIVM.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Wat is daarmee?
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
https://www.lc.nl/binnenland/RIVM-desku ... 12754.html
Gooi de mondkapjes nog niet weg jongens.
Dit wordt een vicueuze cirkel ben ik bang.
Als de economie openblijft prima. Prikken en door.
Gooi de mondkapjes nog niet weg jongens.
Dit wordt een vicueuze cirkel ben ik bang.
Als de economie openblijft prima. Prikken en door.
- Martin van der Zwaard
Dat RIVM moeten ze opdoeken en die Jaapio lekker een ander baantje geven....paniekzaaier!
-
OnlineDownforce Hans
Gisteren mijn tweede prik gehaald,niks bijzonders natuurlijk. Apart was echter wel dat nadat ik die hal was binnengelopen ik na dertig meter ineens een beveiliger achter me aan had die begon te zeuren waar mijn mondkapje was. Huh...... alleen toch in het openbaar vervoer toch, had niet eens een mondkapje bij me.....
- Robin
Ik dacht nog even aan Brazilië en India waar ongeveer de helft der mensheid is weggevaagd in no time. Zweden daarentegen....
En toen dacht ik aan het beetje de-dans-ontspringende continent Africa, maar here we go. Je kon erop wachten.
https://www.bbc.com/news/world-africa-53181555
Volgende week de paniek krantenkoppen betr Africa.
Het zou toch wel precies passen in de wereldwijde angstaanjagerij. Maar goed ik ben een gevaccineerde wappie.

En toen dacht ik aan het beetje de-dans-ontspringende continent Africa, maar here we go. Je kon erop wachten.
Het zou toch wel precies passen in de wereldwijde angstaanjagerij. Maar goed ik ben een gevaccineerde wappie.

- Philipoo
Dat komt doordat je op zo'n vaccinatielocatie natuurlijk geen 1,5m afstand kan houden. Regel is nu dat je geen mondkapje nodig hebt zolang je die afstand kan houden. Vandaar dat vaccinatielocaties en ov bijvoorbeeld nog om mondkapjes vragen. Zo ook corona testlocaties, met daar de extra reden dat daar de grootste groep "zieken" rondloopt.Downforce Hans schreef: 30 jun 2021, 09:21 Gisteren mijn tweede prik gehaald,niks bijzonders natuurlijk. Apart was echter wel dat nadat ik die hal was binnengelopen ik na dertig meter ineens een beveiliger achter me aan had die begon te zeuren waar mijn mondkapje was. Huh...... alleen toch in het openbaar vervoer toch, had niet eens een mondkapje bij me.....
- tomgtr
Ik snap niet zo goed wat er raar is aan bericht? Landen die relatief gespaard zijn en waar weinig gevaccineerd wordt zijn nu aan de beurt. Zweden heeft vergeleken met omliggende landen met een min of meer soortgelijke bevolkingsdichtheid veel meer last gehad van Corono dus dat punt snap ik ook niet zo. Beide In beide gevallen zie ik meer bevestiging dan dat het de genomen maatregelen naar het land der fabelen verwijst? Zal we perceptie zijn dan.Robin schreef: 30 jun 2021, 09:46 Ik dacht nog even aan Brazilië en India waar ongeveer de helft der mensheid is weggevaagd in no time. Zweden daarentegen....
![]()
-
OnlineDownforce Hans
Dat zou kunnen echter was het 1,5 meter afstand houden waar ik was absoluut geen probleem zo ruim was het opgezet. Daarbij komt ook dat dit vaccinatie moment voor de tweede prik was dus een erg groot besmettings-risico was niet erg groot ook omdat je het formulier in moest vullen of je geen klachten had gehad in de afgelopen 6 weken. Had je dat wel dan moest je je bij je huisarts melden en niet op de vaccinatie locatie.Philipoo schreef: 30 jun 2021, 12:09Dat komt doordat je op zo'n vaccinatielocatie natuurlijk geen 1,5m afstand kan houden. Regel is nu dat je geen mondkapje nodig hebt zolang je die afstand kan houden. Vandaar dat vaccinatielocaties en ov bijvoorbeeld nog om mondkapjes vragen. Zo ook corona testlocaties, met daar de extra reden dat daar de grootste groep "zieken" rondloopt.Downforce Hans schreef: 30 jun 2021, 09:21 Gisteren mijn tweede prik gehaald,niks bijzonders natuurlijk. Apart was echter wel dat nadat ik die hal was binnengelopen ik na dertig meter ineens een beveiliger achter me aan had die begon te zeuren waar mijn mondkapje was. Huh...... alleen toch in het openbaar vervoer toch, had niet eens een mondkapje bij me.....
- JP
Dat je tegenwoordig niet meer weet hoe en waar je wel zo’n stemdemper op moet doen, kun je beter maar eentje voor het geval meenemen.
- tomgtr
Downforce Hans schreef: 30 jun 2021, 12:28Dat zou kunnen echter was het 1,5 meter afstand houden waar ik was absoluut geen probleem zo ruim was het opgezet. Daarbij komt ook dat dit vaccinatie moment voor de tweede prik was dus een erg groot besmettings-risico was niet erg groot ook omdat je het formulier in moest vullen of je geen klachten had gehad in de afgelopen 6 weken. Had je dat wel dan moest je je bij je huisarts melden en niet op de vaccinatie locatie.Philipoo schreef: 30 jun 2021, 12:09Dat komt doordat je op zo'n vaccinatielocatie natuurlijk geen 1,5m afstand kan houden. Regel is nu dat je geen mondkapje nodig hebt zolang je die afstand kan houden. Vandaar dat vaccinatielocaties en ov bijvoorbeeld nog om mondkapjes vragen. Zo ook corona testlocaties, met daar de extra reden dat daar de grootste groep "zieken" rondloopt.Downforce Hans schreef: 30 jun 2021, 09:21 Gisteren mijn tweede prik gehaald,niks bijzonders natuurlijk. Apart was echter wel dat nadat ik die hal was binnengelopen ik na dertig meter ineens een beveiliger achter me aan had die begon te zeuren waar mijn mondkapje was. Huh...... alleen toch in het openbaar vervoer toch, had niet eens een mondkapje bij me.....
Er waren alleen mensen die 2e prik kwamen halen? Of de beveiligers moeten het verschil zien tussen mensen die voor 1e en 2e prik komen? Ik snap het wel eerlijk gezegd? Nodig? Nee vast niet maar is ook bescherming van personeel daar die de hele dag in die lucht zit. Weet niet hoe daar was maar in Crooswijk was 75 pct van personeel daar van een leeftijdsgroep die zeker nog niet gevaccineerd was.
- Philipoo
Heeft die prikker van anderhalve meter die naald in je arm gegooid?Downforce Hans schreef: 30 jun 2021, 09:21
Dat zou kunnen echter was het 1,5 meter afstand houden waar ik was absoluut geen probleem zo ruim was het opgezet. Daarbij komt ook dat dit vaccinatie moment voor de tweede prik was dus een erg groot besmettings-risico was niet erg groot ook omdat je het formulier in moest vullen of je geen klachten had gehad in de afgelopen 6 weken. Had je dat wel dan moest je je bij je huisarts melden en niet op de vaccinatie locatie.

Precies dit!tomgtr schreef: 30 jun 2021, 12:33 Er waren alleen mensen die 2e prik kwamen halen? Of de beveiligers moeten het verschil zien tussen mensen die voor 1e en 2e prik komen? Ik snap het wel eerlijk gezegd? Nodig? Nee vast niet maar is ook bescherming van personeel daar die de hele dag in die lucht zit. Weet niet hoe daar was maar in Crooswijk was 75 pct van personeel daar van een leeftijdsgroep die zeker nog niet gevaccineerd was.
- Robin
Sprak gisteren met een Zweed en die beweerde totaal het omgekeerde. Not kidding. Die is hier net komen wonen/voetballen.tomgtr schreef: 30 jun 2021, 12:23Ik snap niet zo goed wat er raar is aan bericht? Landen die relatief gespaard zijn en waar weinig gevaccineerd wordt zijn nu aan de beurt. Zweden heeft vergeleken met omliggende landen met een min of meer soortgelijke bevolkingsdichtheid veel meer last gehad van Corono dus dat punt snap ik ook niet zo. Beide In beide gevallen zie ik meer bevestiging dan dat het de genomen maatregelen naar het land der fabelen verwijst? Zal we perceptie zijn dan.Robin schreef: 30 jun 2021, 09:46 Ik dacht nog even aan Brazilië en India waar ongeveer de helft der mensheid is weggevaagd in no time. Zweden daarentegen....
![]()
Ik vraag me af waarom Africa niet eerder aan de beurt was.
- MarkS
+1Philipoo schreef: 30 jun 2021, 12:39Heeft die prikker van anderhalve meter die naald in je arm gegooid?Downforce Hans schreef: 30 jun 2021, 09:21
Dat zou kunnen echter was het 1,5 meter afstand houden waar ik was absoluut geen probleem zo ruim was het opgezet. Daarbij komt ook dat dit vaccinatie moment voor de tweede prik was dus een erg groot besmettings-risico was niet erg groot ook omdat je het formulier in moest vullen of je geen klachten had gehad in de afgelopen 6 weken. Had je dat wel dan moest je je bij je huisarts melden en niet op de vaccinatie locatie.
Precies dit!tomgtr schreef: 30 jun 2021, 12:33 Er waren alleen mensen die 2e prik kwamen halen? Of de beveiligers moeten het verschil zien tussen mensen die voor 1e en 2e prik komen? Ik snap het wel eerlijk gezegd? Nodig? Nee vast niet maar is ook bescherming van personeel daar die de hele dag in die lucht zit. Weet niet hoe daar was maar in Crooswijk was 75 pct van personeel daar van een leeftijdsgroep die zeker nog niet gevaccineerd was.
Het is allemaal niet zo moeilijk als we logisch blijven nadenken.

- MarkS
En waarom was die Zweed het land ontvlucht?Robin schreef: 30 jun 2021, 13:01Sprak gisteren met een Zweed en die beweerde totaal het omgekeerde. Not kidding. Die is hier net komen wonen/voetballen.tomgtr schreef: 30 jun 2021, 12:23Ik snap niet zo goed wat er raar is aan bericht? Landen die relatief gespaard zijn en waar weinig gevaccineerd wordt zijn nu aan de beurt. Zweden heeft vergeleken met omliggende landen met een min of meer soortgelijke bevolkingsdichtheid veel meer last gehad van Corono dus dat punt snap ik ook niet zo. Beide In beide gevallen zie ik meer bevestiging dan dat het de genomen maatregelen naar het land der fabelen verwijst? Zal we perceptie zijn dan.Robin schreef: 30 jun 2021, 09:46 Ik dacht nog even aan Brazilië en India waar ongeveer de helft der mensheid is weggevaagd in no time. Zweden daarentegen....
![]()
Ik vraag me af waarom Africa niet eerder aan de beurt was.

- Robin
Contract bij ons clubje.

-
Even wat antwoorden geven, misschien iets minder hard werken door de nachten heen, heb ik meer tijd moet nu 2 tabbladen openen 
Alternatief PCR test, heb er inmiddels al een stuk of 15 gehad en ook die zijn niet hetzelfde binnen de EU, NL is 1 neusgat en keel, Spanje is 1 neusgat en voor de rest niks, Italie is beide neusgaten en keel. PCr test wordt heel huiverig over gedaan maar stelt niks voor...
Ook door haar werd ik in eerste instantie uitgelachen, maar ze was er maar wat blij mee toen haar werkgever het niet kon verstrekken. Zij werkt dus met bejaarden en hulpbehoevenden (risicogroep) en neemt wel de vaccinaties. Ik heb begrip voor haar standpunten en zij voor de mijne en daarmee is dat klaar. Geen discussies nodig...... Toen had ik dus 100% gelijk en misschien met het vaccin niet, dat weet niemand niet wat het doet op de lange termijn, misschien wordt het een jaarlijkse griepprik bijvoorbeeld omdat het maar een jaar beschermt.
Daarnaast wat mij irriteert:
- Het constante 'gepush' je wordt er me doodgegooid er gaat geen dag voorbij je moet het vaccin nemen
- Straks vanaf 12 jaar vaccin nemen(kinderen/pubers hadden toch geen grote verschijnselen)
- Quarantaine; lachertje je hoeft je er niet aan te houden en er worden uitzonderingen gemaakt. Voor mijn werk bijvoorbeeld reis ik nog steeds rond, kom soms 2 dagen thuis en vertrek weer. Omdat wij vrijgesteld zijn van quarantaine
, ondanks dat ik daar van profiteer heb ik daar wel vragen over gesteld/ discusies over gehad. Je doet het of niet en GEEN uitzonderingen, anders heeft het geen nut.
- Grenscontroles; Welke? nog nooit aangehouden ter controle en ik reis serieus veel. Sterker nog in bepaalde landen staan ze me al op te wachten voor de douane en kom ik via een aparte douaneingang het land binnen..
- Migranten: EU burgers hun vrijheden worden ernstig beperkt, maar dit wordt nog gewoon binnengehaald, uiteraard ook zonder vaccinaties...
- Vaccin zelf: Normaal wordt er enorm getest en duurt het enorm lang voordat het op de markt gegooid wordt, deze is echter zo klaar. Je zou dan geen corona meer krijgen, paar weken later krijgen de eerste gevaccineerden Corona
-RIVM/politiek: Barst van de tegenstrijdigheden, genoeg voorbeelden op te noemen al vanaf het begin. Nu zeggen ze dat de vaccins werken 1 prik en klaar. Dat zijn dezelfde lui die riepen dat Corona hier niet kwam, vervolgens (nog steeds) vliegtuigen laten landen die uit risico gebieden komen, een mondkapje hielp eerst niet, toen weer wel vervolgens weer niet en toen werd het plicht. Nu moet je dus een prik halen van, van dezelfde mensen....
-IC: Mijn broertje werkt in Den Haag op de IC en als ik zijn verhalen hoor weet ik wel dat ik met mijn NL lichaamsbouw niet tot de doelgroep hoor voor het virus.
Zoals eerder al gezegd. Ik loop rond in gebieden waar malaria heerst, ebola actief is/was, afgelopen jaar ook in Spanje en Italie geweest, ow en vergeet ook west/zuid NL zelf even niet tijdens de corona crisis. Zelf ben ik de laatste keer ziek geweest toen ik een jaar of 16-18 was (30 jaar geleden), diarree daargelaten (India
). Met mijn praktijk ervaring vertrouw ik dus voor nu alleen op mijn imuunsysteem en wacht een jaartje of 5 af.

Ik zeg ook niet dat het RIVM het vaccin maakt dat is algemeen bekend, ze zorgen wel voor distributie etc. en verzorgen de registratie. Aangezien geen 1 bedrijf zegt dat ze rommel op de markt zetten (stel het vaccin werkt niet) zijn ze daarmee niet onafhankelijk. Ik zeg ook helemaal niet dat het vaccin niet werkt, langetermijns effecten zijn gewoon niet bekend, dat moet allemaal nog onderzocht worden. in het verleden was in Zuidlaren een instituut, waarbij mensen betaald een medicijn konden nemen om te onderzoeken wat de effecten waren. Zeg nou zelf dat is toch bijna hetzelfde........Fernando schreef: 29 jun 2021, 11:11 Het RIVM maakt dat vaccin toch niet, dan gaat die vergelijking met een slager eigen vlees toch mank? En hoe lang en hoe goed het vaccin werkt impliceert toch niet dat het helemaal niet werkt?
Alternatief PCR test, heb er inmiddels al een stuk of 15 gehad en ook die zijn niet hetzelfde binnen de EU, NL is 1 neusgat en keel, Spanje is 1 neusgat en voor de rest niks, Italie is beide neusgaten en keel. PCr test wordt heel huiverig over gedaan maar stelt niks voor...
Als je denkt dat ik die klakkeloos heb laten zetten omdat mijn werkgever het wilde zit je mis. Sterker nog malaria gebieden loop ik ook rond, de pil blijft gewoon in de tas. Zoals gezegd mijn onderbuikgevoel volg ik altijd soms zit ik mis en soms heb ik het goed. Toen het virus de overstap naar Italie maakte en het RIVM nog steeds riep dat het hier niet kwam, gingen mensen vervolgens skieen en carnaval vieren, heb ik een hele zooi handschoenen mondkapje en schorten gekocht voor mijn vrouw.535d schreef: 29 jun 2021, 11:34Je hebt geen problemen met (vele?) vaccinaties om op reis te gaan, maar bij een Pfizer vaccin op basis van bestaande mRNA techniek heb je een onderbuikgevoel. Die snap ik ff niet, maar dat is uiteraard je eigen keuze.FDD schreef: 29 jun 2021, 10:27 Ik heb vermoed ik meer vaccinaties in mijn lichaam zitten dan 90% wat op het forum rondhangt vanwege het vele reizen met mijn werk, deze laat ik de eerste 5 jaar even aan mijn neus voorbij gaan, ik wacht even af wat er staat te gebeuren op de lange termijn.
Ik heb gewoon teveel vraagtekens en een heel raar gevoel bij de situatie wat er momenteel speelt, dat is gewoon een onderbuikgevoel.
Ook door haar werd ik in eerste instantie uitgelachen, maar ze was er maar wat blij mee toen haar werkgever het niet kon verstrekken. Zij werkt dus met bejaarden en hulpbehoevenden (risicogroep) en neemt wel de vaccinaties. Ik heb begrip voor haar standpunten en zij voor de mijne en daarmee is dat klaar. Geen discussies nodig...... Toen had ik dus 100% gelijk en misschien met het vaccin niet, dat weet niemand niet wat het doet op de lange termijn, misschien wordt het een jaarlijkse griepprik bijvoorbeeld omdat het maar een jaar beschermt.
Daarnaast wat mij irriteert:
- Het constante 'gepush' je wordt er me doodgegooid er gaat geen dag voorbij je moet het vaccin nemen
- Straks vanaf 12 jaar vaccin nemen(kinderen/pubers hadden toch geen grote verschijnselen)
- Quarantaine; lachertje je hoeft je er niet aan te houden en er worden uitzonderingen gemaakt. Voor mijn werk bijvoorbeeld reis ik nog steeds rond, kom soms 2 dagen thuis en vertrek weer. Omdat wij vrijgesteld zijn van quarantaine

- Grenscontroles; Welke? nog nooit aangehouden ter controle en ik reis serieus veel. Sterker nog in bepaalde landen staan ze me al op te wachten voor de douane en kom ik via een aparte douaneingang het land binnen..
- Migranten: EU burgers hun vrijheden worden ernstig beperkt, maar dit wordt nog gewoon binnengehaald, uiteraard ook zonder vaccinaties...
- Vaccin zelf: Normaal wordt er enorm getest en duurt het enorm lang voordat het op de markt gegooid wordt, deze is echter zo klaar. Je zou dan geen corona meer krijgen, paar weken later krijgen de eerste gevaccineerden Corona
-RIVM/politiek: Barst van de tegenstrijdigheden, genoeg voorbeelden op te noemen al vanaf het begin. Nu zeggen ze dat de vaccins werken 1 prik en klaar. Dat zijn dezelfde lui die riepen dat Corona hier niet kwam, vervolgens (nog steeds) vliegtuigen laten landen die uit risico gebieden komen, een mondkapje hielp eerst niet, toen weer wel vervolgens weer niet en toen werd het plicht. Nu moet je dus een prik halen van, van dezelfde mensen....
-IC: Mijn broertje werkt in Den Haag op de IC en als ik zijn verhalen hoor weet ik wel dat ik met mijn NL lichaamsbouw niet tot de doelgroep hoor voor het virus.
Zoals eerder al gezegd. Ik loop rond in gebieden waar malaria heerst, ebola actief is/was, afgelopen jaar ook in Spanje en Italie geweest, ow en vergeet ook west/zuid NL zelf even niet tijdens de corona crisis. Zelf ben ik de laatste keer ziek geweest toen ik een jaar of 16-18 was (30 jaar geleden), diarree daargelaten (India

-
Merk na 5 dagen nog steeds niets van die prik. Dus zal verder geen bijwerkingen hebben.
Denk trouwens dat Australie en Nieuw Zeeland een groter probleem hebben. Die hebben Corona aardig buiten de deur gehouden alleen wel als gevolg dat niemand afweer opgebouwd heeft. Vaccinatie ging/gaat daar niet zo rap.
Denk trouwens dat Australie en Nieuw Zeeland een groter probleem hebben. Die hebben Corona aardig buiten de deur gehouden alleen wel als gevolg dat niemand afweer opgebouwd heeft. Vaccinatie ging/gaat daar niet zo rap.
-
FDD: Op veel punten heb je gelijk. Maar inmiddels zie je in andere landen die voor lopen dat vaccineren effectief is. Bij ons gaat het de goede kant op maar zomer/winter verhaal speelt nog mee. Nu zal een handjevol mensen die twijfelen aan het vaccin het verschil niet maken (en die gevallen, mits niet teveel, moeten we dan maar respecteren), maar ik denk dat een vaccinatiegraad die hoog genoeg is wel de enige uitweg is. Of wat zou jouw oplossing zijn voor het virus?
Ik denk dat daar wel een stukje angst zit bij de overheid... die vaccinatiegraad moet hoog genoeg zijn. En het lijkt erop dat gelovigen niet zo hard vaccineren. Vermoed daarom dat kinderen nu gevaccineerd kunnen worden. Die worden er zelf niet ziek van, maar kunnen het virus wel overdragen en zwakkeren zonder vaccinatie aansteken. Lees: koppige gelovigen. Als ik kinderen had zou ik ze om die reden niet laten vaccineren. Zelf wel gevaccineerd (eerste prik).
Ik denk dat daar wel een stukje angst zit bij de overheid... die vaccinatiegraad moet hoog genoeg zijn. En het lijkt erop dat gelovigen niet zo hard vaccineren. Vermoed daarom dat kinderen nu gevaccineerd kunnen worden. Die worden er zelf niet ziek van, maar kunnen het virus wel overdragen en zwakkeren zonder vaccinatie aansteken. Lees: koppige gelovigen. Als ik kinderen had zou ik ze om die reden niet laten vaccineren. Zelf wel gevaccineerd (eerste prik).
- tomgtr
Dat precies ja, mijn dochter vaccineren om maar die 80-85 pct te laten halen zie ik niet echt zitten maar ze heeft er zelf wel een stem in.Tom schreef: 30 jun 2021, 15:57 FDD: Op veel punten heb je gelijk. Maar inmiddels zie je in andere landen die voor lopen dat vaccineren effectief is. Bij ons gaat het de goede kant op maar zomer/winter verhaal speelt nog mee. Nu zal een handjevol mensen die twijfelen aan het vaccin het verschil niet maken (en die gevallen, mits niet teveel, moeten we dan maar respecteren), maar ik denk dat een vaccinatiegraad die hoog genoeg is wel de enige uitweg is. Of wat zou jouw oplossing zijn voor het virus?
-
Religie was in het verleden de organisatie van de maatschappij waarmee (uiteindelijk) de eikels mensen zover kregen ten strijde te trekken tegen de medemens. Waarom zou met een andere manier van organiseren, weer niet hetzelfde gebeuren?Martijn_bmw schreef: 30 jun 2021, 08:03 Volgens mij had ik gelezen is het probleem in Israël inmiddels dat er veel teveel gelovigen niet willenals je religie toch eens de wereld uit zou kunnen helpen… zou een hoop problemen én oorlogen voorkomen
- Robin
Jezus, goed verhaal:)TLRS schreef: 30 jun 2021, 16:15Religie was in het verleden de organisatie van de maatschappij waarmee (uiteindelijk) de eikels mensen zover kregen ten strijde te trekken tegen de medemens. Waarom zou met een andere manier van organiseren, weer niet hetzelfde gebeuren?Martijn_bmw schreef: 30 jun 2021, 08:03 Volgens mij had ik gelezen is het probleem in Israël inmiddels dat er veel teveel gelovigen niet willenals je religie toch eens de wereld uit zou kunnen helpen… zou een hoop problemen én oorlogen voorkomen
https://en.wikipedia.org/wiki/Religion
Martijn is meer van de folk you religion?There are an estimated 10,000 distinct religions worldwide.[10] About 84% of the world's population is affiliated with Christianity, Islam, Hinduism, Buddhism, or some form of folk religion.