

Maar altijd upgrades doen die je zelf het geld waard vind hoor Bram.
10KLuco schreef: 31 mei 2021, 18:21 3k, sigarettengeld, ik wilde een upgrade voor de Alpine, polycarbonaat motorkap, zodat je de motor ziet, maar laat maar zitten ze beginnen bij 10k en weten niet of ze het daarvoor kunnen maken, ik laat de motorkap gewoon weg, stukken goedkoper
.
Maar altijd upgrades doen die je zelf het geld waard vind hoor Bram.
Die is inderdaad nogal fors, lijkt mij ook vrij optimistischErik K. schreef: 31 mei 2021, 20:56 Dat het wat winst qua vermogen oplevert geloof ik best alleen niet die tijdswinst van 100-200 waar ze het in die video over hebben![]()
Klopt er moet eerst een mal van getrokken worden en dan in twee delen vacuum trekken met polycarbonaat en dan de delen weer aan elkaar zetten, dus we zoeken rustig verder., het is geen standaard motorkap en, is dubbelwandig met luchtkanalen erin voor de koeling.Philipoo schreef: 31 mei 2021, 21:1510KLuco schreef: 31 mei 2021, 18:21 3k, sigarettengeld, ik wilde een upgrade voor de Alpine, polycarbonaat motorkap, zodat je de motor ziet, maar laat maar zitten ze beginnen bij 10k en weten niet of ze het daarvoor kunnen maken, ik laat de motorkap gewoon weg, stukken goedkoper
.
Maar altijd upgrades doen die je zelf het geld waard vind hoor Bram.daarvoor kan je 'm speciaal op maat laten maken man!
Mogen toch hopen dat dit met de Sjkoda was, want dit met de M3 zou ik me schamenBram schreef: 22 jun 2021, 14:46 Ben er potver 2x af gereden dezer week. Eerste AMG die ik tegenkwam was een E55, die met de V8 compressor met uit m'n hoofd 476 pk. Idioot snel ding, gaaf geluid. Tweede, een kwartiertje later was een A45. Ook erg snel, minder gaaf geluid.
Nog geen Eventuri nieuws, hopelijk komende week binnen![]()
Dit idd, een benzine auto moet je tegenwoordig vooral rijden voor de beleving.Tristan schreef: 22 jun 2021, 15:21 Ach....anders wordt je wel eruit gereden door een Tesla oid. Alles wat een ICE heeft gaat het (vaak) verliezen van rijdende accu's.
Ik kan er geen traan om laten hoor, een A45 AMG lijkt me een tamelijk emotieloos hok. Kan van een S54 die naar de 8.000 toeren getrokken wordt denk ik niet gezegd wordenJP schreef: 22 jun 2021, 15:21Mogen toch hopen dat dit met de Sjkoda was, want dit met de M3 zou ik me schamenBram schreef: 22 jun 2021, 14:46 Ben er potver 2x af gereden dezer week. Eerste AMG die ik tegenkwam was een E55, die met de V8 compressor met uit m'n hoofd 476 pk. Idioot snel ding, gaaf geluid. Tweede, een kwartiertje later was een A45. Ook erg snel, minder gaaf geluid.
Nog geen Eventuri nieuws, hopelijk komende week binnen![]()
![]()
![]()
Je hart ligt nog steeds bij Mercedes ? Of geeft die 330i te weinig 'beleving'.....?
Je verwoord het mooi en is de essentie van sportief autorijden maar als ik hier op het forum lees dan is dat voor het merendeel niet belangrijk meer. Flipperende bakken, automatisch tussengas bij terug schakelen etc etc vind men belangrijker.TLRS schreef: 22 jun 2021, 17:45 Zijn genoeg auto’s op papier snel.. maar beleving?
Dat aanzwellende geluid bij elke beroering van het gaspedaal, vanaf lage toeren.. soms het doorhalen.. soms het perfect in elkaar over laten gaan van remmen, tussengas, terug schakelen, de bocht, gas er geleidelijk weer op, perfect vloeiend opschakelen..
Of ‘m zo de rotonde op sturen dat ie zo net om de apex heen schuift.. zodat je voor je gevoel bijna recht en vol op het gas de rotonde af kan.
Als zo’n zalige m3 het op veel vlakken voor je doet.. dan heb je al gewonnen op het moment dat je instapt.
Bedankt HansDownforce Hans schreef: 23 jun 2021, 07:32 Je verwoord het mooi en is de essentie van sportief autorijden maar als ik hier op het forum lees dan is dat voor het merendeel niet belangrijk meer. Flipperende bakken, automatisch tussengas bij terug schakelen etc etc vind men belangrijker.![]()
En zo is het!Bram schreef: 23 jun 2021, 14:13 Je hebt het fraai verwoordIk vind het prima dat ik eraf gereden word, zo vaak gebeurt dat nou ook weer niet en er is altijd iemand die sneller is.
Maar de looks van de auto, de stance in combinatie met de CS wielen, de kleur, het geluid wat uit de Gpower uitlaat komt en over een aantal weken vanuit het motorruim vanwege de carbon air intake, dat zijn allemaal zaken die je bij nieuw(ere) auto's niet gaat vinden en wat een E46 M3 maakt tot wat die is. En daar word ik blij van![]()
Dat ervaar ik inderdaad ook. Je ziet het ook terug in de prijzen van met name Youngtimers, waarbij de prijzen van auto's met lage kilometerstanden exorbitant hoger zijn dan die van auto's met een hogere kilometerstand. Het lijkt alsof de technische staat daarbij veel minder interessant is. Vroeger kocht je een auto reed je ermee, deed je onderhoud en na een paar jaar deed je hem met wat afschrijving van de hand en kocht je een nieuwe. Nu lijkt iedereen te hopen en gokken op een waardestijging waardoor ze alleen maar interesse hebben in de auto's met een hele lage kilometerstand en er vervolgens nauwelijks meer mee durven te rijden. Ik merk het ook aan mezelf bij de zoektocht naar een mooie e46 330i cabrio... auto's met een kilometerstand van meer dan 100.000 sla ik eigenlijk standaard over en voor auto's met een lagere kilometerstand vragen ze zomaar EUR25.000, wat ik dan weer teveel vindTLRS schreef: 23 jun 2021, 14:04 Autocultuur is de laatste jaren erg gericht op waarde en zuinig zijn op. En het lijkt de norm te zijn iets te kopen op prestaties en status, orginaliteit, collectability.. vaak hangt er een prijskaartje aan. Blijkbaar vinden veel mensen dat een prettige manier om hun hobby te beleven.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, Bing [Bot], Google [Bot] en 19 gasten