Voor het bachelor eindproject van mijn studie Industrieel Ontwerp aan de TU Delft ben ik bezig met een project voor BMW. Om wat inzicht en onderbouwing te krijgen voor mijn project heb ik een enquête opgesteld gericht aan gebruikers van auto's uit de periode 2000 - 2015. Alles auto's en merken zijn welkom. Tracktools e.d. zijn helaas voor dit onderzoek niet relevant

https://forms.gle/rsirPWyJaKQJvmUN9
Het onderzoek van mijn eindproject is voornamelijk bedoeld om een beter begrip te krijgen van welke rol voertuigen uit deze periode (en hun gebruikers) gaan spelen in de toekomst. Deze auto's communiceren immers niet met elkaar en de infrastructuur zoals wel bij autonome voertuigen gebeurt en kunnen hierdoor (wellicht onterecht) als obstructief worden beschouwd in de vooruitgang van autonomie. Met mijn onderzoek hoop ik zicht te krijgen op welke manier het analoge rijden kan blijven bestaan in de toekomst en wat hierbij voor de gebruiker, infrastructuur en de automerken van belang is.
Het zou me erg helpen als enkelen van jullie deze enquête zouden kunnen invullen.
Als mensen op de hoogte zijn van interessante bronnen of literatuur is dat altijd erg welkom! Feedback over de manier van vraagstelling en inhoud hoor ik ook graag.
Als jullie het interessant vinden om meer over het project te weten kan ik vanaf half juli mijn resultaten hier posten. Wel met een slag om de arm omdat er vanuit de opdrachtgever regels bepaalde gelden met wat er gedeeld mag worden, dat wordt pas helemaal duidelijk nadat al het werk af en beoordeeld is.
Alvast bedankt!