Koudstaalvervorming.
Onvoorspelbaar in de zin van de bestuurder dus..JP schreef: 02 jun 2021, 10:59 Die witte van Apex is weer kapot. Na een motorschade nu gevalletje koudstaalvervorming. Ze sneuvelen de laatste tijd toch regelmatig na goed gebruik…..
Zijn ze dan toch zo onvoorspelbaar…..?
Lijkt wel van een andere auto afgerukt en op de Yaris geplakt... Totaal niet één geïntegreerd geheel zo!
Niets van meegekregen, waar heb je dat gelezen/gezien dan?JP schreef: 02 jun 2021, 10:59 Die witte van Apex is weer kapot. Na een motorschade nu gevalletje koudstaalvervorming. Ze sneuvelen de laatste tijd toch regelmatig na goed gebruik…..
Zijn ze dan toch zo onvoorspelbaar…..?
Instagram van Robert:
Dat lijkt dus alleen maar zo:
SlowCo schreef: 01 jun 2021, 22:49Had niet gedacht dat de wielbasis van de Yaris GR langer is dan van een Supra (vanaf 4:48 in video).
Dat zou ik in deze tijden niet te hard roepen.sitechris schreef: 21 jul 2021, 17:35 GT4 in de garage zetten, doek erover en over 10 jaar verdubbel je je winst. Is nooit een desinvestering![]()
Ben dan wel heel nieuwsgierig naar de GR Yaris.Andre schreef: 21 jul 2021, 11:05 Kennis van mij heeft een cayman GT4 en een Yaris GR. Hij heeft zoveel plezier met de GR. Als ie dat geweten had van te voren had hij de GT4 niet gekocht was zijn oordeel.
Ik vind een GT3 of GT4 of een M2 naast een GR toch wel een mooie aanvulling.
Ik rij heel graag in de GR maar even de M2 competition pakken voor wat rwd actie ook lekker hoor.
En over 10 jaar is hij magischerwijs nóg leuker rijdend geworden dan de GR4:)))))sitechris schreef: 21 jul 2021, 17:35 GT4 in de garage zetten, doek erover en over 10 jaar verdubbel je je winst. Is nooit een desinvestering![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 0 gasten