Moet het beeldmateriaal nog bekijken, maar ik hang ergens rond de 2:05 volgens mij met 235 rondom Pirelli straatbandjes, prima tempo naar mijn zin met nog een beetje marge om iets af te wijken her en der. (en stiekem een beetje te glijden af en toe

Beetje dubbel als je de onderstaande tekst uit de nieuwsbrief ziet.smiley schreef: 03 jun 2021, 08:38Weet je meer van de exacte maximums, want ik dacht dat de grens pas om 19:00 omlaag ging?Vanreijmersdal schreef: 03 jun 2021, 08:10 Vanaf 17:00 neemt namelijk de maximaal toegestaande decibels af, dus helaas iets eerder naar huis.
09.00 - 17.00 uur: maximaal gemiddeld 88 dB(A) / indicatie limiet: 92 dB(A)Vanreijmersdal schreef: 03 jun 2021, 09:15Beetje dubbel als je de onderstaande tekst uit de nieuwsbrief ziet.smiley schreef: 03 jun 2021, 08:38Weet je meer van de exacte maximums, want ik dacht dat de grens pas om 19:00 omlaag ging?Vanreijmersdal schreef: 03 jun 2021, 08:10 Vanaf 17:00 neemt namelijk de maximaal toegestaande decibels af, dus helaas iets eerder naar huis.
Omdat het de eerste avond is weer wat extra aandacht voor het geluid want let op! Na 19:00 uur gaat het geluidsniveau omlaag:
09.00 - 17.00 uur: maximaal gemiddeld 88 dB(A) / indicatie limiet: 92 dB(A)
17.00 - 19.00 uur: maximaal gemiddeld 85 dB(A) / indicatie limiet: 92 dB(A)
19.00 - 21.00 uur: maximaal gemiddeld 80 dB(A) / indicatie limiet: 88 dB(A)
Goed dat er navraag en toetsing gedaan wordt en mijn antwoord is ja!Alexsti schreef: 03 jun 2021, 23:30 Was er ook als marshal, hanteerde onder meer de Finish vlag einde van de sesies's.
Vraagje voor de rijders: waren de led borden langs de baan goed zichtbaar ( we gebruiken ze voor het eerst )![]()
Ik heb ook eens zo'n geval gehad met een marshall buiten het huisje.Vanreijmersdal schreef: 04 jun 2021, 10:26 Zie hieronder wat mij opvalt. Is dat het bord bij het huisje hangt, maar dat de marshall aan het einde van de vangrail staat.
Ik merk dat mij focus toch op de huisje ligt en dat wanneer de vlag zich zover in de hoek bevind, deze minder zichtbaar is. Daarnaast wordt het bord denk ik niet gebruikt omdat de marshall niet in het huisje staat. Nou kan deze bocht natuurlijk een specifiek en afwijkend geval zijn.
Alex; weet jij of er nog plannen zijn om de rembord punten terug te plaatsen op het lange stuk en voor de audi-s?Alexsti schreef: 03 jun 2021, 23:30 Was er ook als marshal, hanteerde onder meer de Finish vlag einde van de sesies's.
Ja zag wat filmpjes, in Eau Rouge stond een paar meter water, het kwam overal bij de tribunes tegenover de oude pits tussen de vangrail door.smiley schreef: 04 jun 2021, 21:18 Zo dan, La Source beschadigd en tunnel onder Eau Rouge onstabiel .
http://autosport.nl/klasse/nieuws/35092 ... -het-water
Nou dat nog niet hoor, al kan ik het hele smoezenboekje van de rijders al uit m'n hoofd....
Ach kan de beste overkomen toch? Kijk maar naar norrissmiley schreef: 04 jun 2021, 12:36Ik heb ook eens zo'n geval gehad met een marshall buiten het huisje.Vanreijmersdal schreef: 04 jun 2021, 10:26 Zie hieronder wat mij opvalt. Is dat het bord bij het huisje hangt, maar dat de marshall aan het einde van de vangrail staat.
Ik merk dat mij focus toch op de huisje ligt en dat wanneer de vlag zich zover in de hoek bevind, deze minder zichtbaar is. Daarnaast wordt het bord denk ik niet gebruikt omdat de marshall niet in het huisje staat. Nou kan deze bocht natuurlijk een specifiek en afwijkend geval zijn.
Op 8 sec is het geel, dan op 17 sec ligt er een onderdeel op de baan, op 28 sec weer groen waarbij ik er vanuit ga dat dat vrijgave van de baan is ivm dat onderdeel, dan op 39 sec staat ie 50m voor het huisje met rood, wat ik dus mis omdat ik ook alleen naar die huisjes kijk. Daarna zie je mijn wtf van degenen die eraf gaan, en is het voor mij te laat.
Ik werd er bij de finish eraf gehaald met een preek die ik er maar vanaf geknipt hebt, maar hij was indrukwekkend.
Gebruikers op dit forum: Paul76 en 16 gasten