Robin schreef: 02 jun 2021, 08:02
Gijzert schreef: 02 jun 2021, 07:54
Tom schreef: 01 jun 2021, 20:06
Inderdaad, paar keer geinig want kriebel in de buik en daarna ben je er ook op uitgekeken.
Vraag mij ook af waar die fabrikanten mee bezig zijn. Dus na de Tesla Roadster en Lotus Evija de derde auto met soortgelijke prestaties. Er zullen er nog wel meer volgen. Ik stel me even voor dat er over een tijdje dus tig auto's zijn die allemaal tussen de 1500 en 2500pk hebben en in 1,7, 1,8 of 1,9 seconden naar de 100 gaan, allemaal zonder geluid, allemaal min of meer hetzelfde weggedrag. Waarom je voor merkje A, B of C kiest, ik zou het niet weten? Waarom zou je deze auto kiezen en geen (tweede generatie) Tesla Roadster?
Maar al deze vragen op het geluid na kun je toch nu ook voor elke andere auto stellen?
Waarom de ene wel en de andere niet? Het is een onderdeel van het beslisproces. Welke vind ik het mooiste? Welke heeft de beste prijs kwaliteit verhouding? Welke kan mijn golftassen meenemen? enz enz enz.
Inderdaad.
Maar geluid icm mechanica geeft bij mij wel de doorslag.
De accelleratie van de SF90 hoe hij in z'n kont gaat hangen icm motorsound en toch movement in de body /even minimaal duiken en weer squatten bij het klappen van het overschakelen. Geweldig.
Dus liever een SF90 en een F8 Tributo en een GT2RS Manthey en een 992GT3 en voor de fun 'n paar Yarissen GR ipv zo'n Nevarra.
Ik ben de enige hier, ik weet 't.
Nee hoor, je bent niet de enige. Voor 2 miljoen kun je een flinke loods vullen met leuk spul, het hoeft niet allemaal nieuw en onbetaalbaar te zijn.. Ferrari FF vind ik nog steeds prachtig, oudere Porsche erbij, iets van Alpina (nieuwe D3/B3 misschien) voor het dagelijks gebruik, een leuke cabrio, nog wat relatief 'goedkoop' maar leuk spul (vanalles wat ik nog wel eens zou willen hebben, Golf 1 GTI, Alfa 75 v6, Fiat X1/9, leuke E30, Super7, etc) en dan is er nog een miljoen over om een F40 te halen