Gezien het gestrooi met dikke Cla-tjes.

Had ik al gedaan op Luco zijn reactie328Ti schreef: 25 mei 2021, 22:55De vraag stellen is m beantwoorden. Ik denk 7-8% marge over gehele looptijd?Martijn_bmw schreef: 25 mei 2021, 17:51 Ben wel eens benieuwd wat een leek denkt wat er all-in over looptijd gemiddeld aan een contract verdiend wordt door LM dus inkoop, verkoop, verzekering, onderhoud, banden, bonussen alles en dan minus personeel kosten etc. wat verdiend de LM dan per contract?![]()
% marge over leaseprijs / omzet is idd nog iets lager dan 3%Knot schreef: 25 mei 2021, 23:15 Dat lijkt me veel, het draait echt om kwantiteit, misschien pakken ze 3% erop.
Klopt is gemiddeld over alle auto’s, maar de marges zijn dun in autoland. Bij dealers is het nog erger die zitten dacht ik rond de 1%.Frank_Sch schreef: 26 mei 2021, 06:37 Da’s eigenlijk geen gezonde marge. Maar neem aan dat dit inclusief alles over een heel jaar en gemiddeld voor het hele wagenpark is? Dus ja je verliest wel eens op een auto, maar je hebt ook auto’s waar je meer marge op maakt zodat je onder de streep gemiddeld op 3% uitkomt?
RS-Ron schreef: 25 mei 2021, 21:32 Ik zal eens kijken of alles nog op de C10 zit na de proefrit op de A4......... wil je hem bewaren Frank, en ff recht slaan ?
Gr Ron