Gewoon aantal halve liters wegtikken daar, begint 't opeens mee te vallen:))))

Gewoon aantal halve liters wegtikken daar, begint 't opeens mee te vallen:))))
De makelaar zal het waarschijnlijk scharen onder "karakter".
Die 30K + het gezeur bij de Rabo...... Nu gelijk doorpakken.dvh schreef: 29 apr 2021, 09:30 Ik heb nog een stuk grond over waar ik een bouwbestemming op probeer te krijgen...
Dan kan ik ook een courant woonhuis erop bouwen![]()
![]()
Als de gemeente nu een beetje meewerkt kan het zomaar geregeld zijn.
Wat dat betreft snap ik het ook niet. Woonruimte te kort. Ik wil er een huisbouwen en schappelijk verhuren. Past prima in het straatbeeld wat stuk grond ligt gewoon aan een doorlopende weg waar aan beide kanten huizen staan. Maar geeft nog agrarische bestemming en daarom moet ik nog jaren wachten ( of 30k+ extra betalen voor vervroegd wijzigen bestemming... )
Dan maar wachten.
Alhoewel die 30k snel terugverdiend zijn met het woonrendement momenteel..
Dat is de bedoeling. Betaal ik geen belasting meer :peen vermogen
Heb je gezien hoeveel parkeerplaatsen er zijn?
Dat moet de gemiddelde df'er toch aansprekenAantal parkeerplaatsen 125
Aantal overdekte parkeerplaatsen 6
6 plekken is krap.. die 125 zijn voor het gepeupel.
GefeliciteerdKoenM schreef: 22 mei 2021, 13:59 Uiteindelijk is het gelukt om een huis in Utrecht te kopen! Nog even de bouwkundige keuring afwachten en dan echt doorpakken.
Ik hoor dus ook graag het ‘Luco’ adres voor de badkamer. Mocht iemand nog een klusjesman in de buurt van Utrecht kennen (wc vervangen, kleine stukjes stucwerk, inbouwkast maken, gipsen wandjes boven zetten) dan hoor ik het ook graag!
Tip: badkamer naar wens uitzoeken bij een speciaalzaak en een offerte vragen inclusief plaatsen, gespecificeerd per artikel en met de kosten voor plaatsen ook duidelijk vermeld. Dan dezelfde spulletjes online uitzoeken en teruggaan naar de speciaalzaak en daar zeggen dat ze het mogen leveren voor de internetprijzen. Misschien iets erboven vanwege service, persoonlijk contact en voor jezelf prettig om een aanspreekpunt te hebben in plaats van 3 websites zonder persoonlijk contact.Shakes schreef: 16 mei 2021, 21:15 Badkamer deze maand nog even fixen. Hebben al een paar offertes. Maxaro vonden/vinden we duur dus die valt af. Het adres van Luco in een ander topic is ons prima bevallen dus die kant gaat het waarschijnlijk wel op.
Mijn ervaring is dan dat de helft afhaakt, want de speciaalzaak die ook plaatst zet nooit zoveel om als de grote zaken die alleen leveren, dus kunnen ze bijna nooit voor die prijzen leveren.flieger schreef: 25 mei 2021, 20:49Tip: badkamer naar wens uitzoeken bij een speciaalzaak en een offerte vragen inclusief plaatsen, gespecificeerd per artikel en met de kosten voor plaatsen ook duidelijk vermeld. Dan dezelfde spulletjes online uitzoeken en teruggaan naar de speciaalzaak en daar zeggen dat ze het mogen leveren voor de internetprijzen. Misschien iets erboven vanwege service, persoonlijk contact en voor jezelf prettig om een aanspreekpunt te hebben in plaats van 3 websites zonder persoonlijk contact.Shakes schreef: 16 mei 2021, 21:15 Badkamer deze maand nog even fixen. Hebben al een paar offertes. Maxaro vonden/vinden we duur dus die valt af. Het adres van Luco in een ander topic is ons prima bevallen dus die kant gaat het waarschijnlijk wel op.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten