Topic maar weer eens afstoffen. Zijn toch weer wat updates/events te melden
535d
Inmiddels een dikke 10K aan kilometers gereden met de fünfer. Bevalt erg goed tot heden. Verbruik is gemiddeld zo rond de 1:12 geweest. Bij aanschaf enkele reparaties doorgevoerd:
- DPF nieuw eronder
- 6 nieuwe gloeibougies
- Nieuwe gloeimodule
- Nieuwe remschijven en blokken voor
Helaas vorige week een belletje van mijn vrouw dat ze met een lekke band stond

Snel er naartoe gereden en één van de winterwielen eronder gemikt. Vervolgens thuis de complete set eronder. Daarna even zitten dubben om twee nieuwe achterbanden te kopen of om een andere set te kopen. De 19 inch set vind ik qua looks mooi, maar qua rijden te bonkerig. Daarnaast ben ik ook geen fan van breedsets. Marktplaats aangeslingerd om te kijken of de set die ik graag wilde hebben toevallig erop stond (184M). En ja hoor. Dus een deal gemaakt om de 19 inch in te ruilen en de 18 inch 184M eronder te zetten. Is officieel een E6X M5 winterset, daardoor een lagere ET. Maar het staat erg goed vind ik
325i
Met de 325 naar de DF circuittraining geweest. Dat was erg leuk en leerzaam. Verder een nieuwe koppelingsset en vliegwiel gekocht. Die gaan er van de zomer onder als de boel open gaat om de olielekkages op te lossen.
X5
Na een paar jaar van minimale reparaties komt er toch groot onderhoud aan. Carterventilatie slangen zijn kapot/lek, 4 nieuwe banden, 8 nieuwe bougies, olie verversen, schijven en blokken achterzijde en de ASC module moet gereviseerd worden. Geen hele gekke dingen, maar toch loopt het aardig op