Standaard Cupra heeft over het algemeen meer als de opgegeven 240pkLuca schreef:Wil me ook graag aanmelden maar ik hoef niet op de bank. Leuk om effe te kijken.

Ga je die opstellen bedoel je?Erminio schreef:Ik ga voor een top3 notering betreffende het hoogste koppel![]()
Er was sprake van een 1e prijs voor t meeste vermogen..., dat kan ik wel vergeten als ik zie wat er komtwjn schreef:20 oktober zou moeten lukken, maar ik kom dan alleen maar kijken.
(Mn auto kent die rollenbank al)
Ga je die opstellen bedoel je?Erminio schreef:Ik ga voor een top3 notering betreffende het hoogste koppel![]()
Denk zo'n tegen de 580 a 590Nm. Ben ook erg benieuwd naar mijn vermogen. Met 'maar' 500km op de teller en deels V-power 97 had hij 266pk en 406Nm. Verwacht dat het vermogen wel wat hoger zal liggen.Erminio schreef:Wil niet weten hoeveel koppel dat gaat genererenTristan schreef:Heb net een afspraak gemaakt voor een collega van mij die zijn nieuwe A6 3.0 TDI laat chippen bij JD. Toevallig ook op de 20e.
Ben benieuwd wat er nu uit die van jou gaat rollen nu ie goed ingereden is
De bank is een SuperFlow WinDyn bank. Op dit moment de beste (en duurste), van wat ik weetAndreas schreef:![]()
knijpbank: auto gaat erop en ze remmen de boel om het vermogen te meten. duurt lang en is intensief (hoge vloeistoftemperaturen door de gebrekkige koeling)
acceleratiebank: auto in 3de of 4de versnelling vanaf stationair, volgas tot gewenst toerental en de meting is gedaan.
die 'wind' die die banken genereren vind ik meer een briesje en een knijper ga ik om die reden niet op vandaar de vraag wat voor bank ze daar hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast