Subjectieve feitenMParallel schreef: 20 mei 2021, 15:18 Sommige gebaseerd op ojectieve feiten, andere op subjectieve feiten.

Subjectieve feitenMParallel schreef: 20 mei 2021, 15:18 Sommige gebaseerd op ojectieve feiten, andere op subjectieve feiten.
Dat slaat als een tang op een varken.MParallel schreef: 20 mei 2021, 13:49 Dat is van een maand oud biscuitje naar een vers gebakken gevulde koek.
Sluit ik me helemaal bij aan. Zowel met standaard einddemper en Supersprint X-pipe gereden en nu alweer een tijdje met Supersprint Sport einddemper klinkt helemaal goed. De Race demper is mij te luid.
Wat wel en niet te luid is, is iets persoonlijks.Gert-jan schreef: 20 mei 2021, 21:57 Welke combi vinden jullie de beste sound maken voor een 3.2? Ik heb alles nog oem op de m3 maar vind hem toch wel wat ‘tam’ klinken, mag wel iets meer wezen.
Aangezien het een cabrio is en een ‘zomer auto’ moet het ook niet te luid worden... Ik weet het, geluid (te hard/te zacht) is persoonlijk maar het helpt vast om een richting op te kijken.
Zowel de X-pipe als de OEM demper waren ten tijde van deze video vrijwel nieuwTLRS schreef: 25 mei 2021, 15:06 Kan me zo voorstellen dat qua dempingsmateriaal daar het beste wel vanaf is..?
Klinkt zeker mooi alleen ook erg hard.MParallel schreef: 25 mei 2021, 16:44 Voor mooi geluid dan toch een carbon airbox...
Wat ik niet zo mooi vind is een E46 M3 snerp.
Meen je, best geluid kwam eruit dan..Erik K. schreef: 26 mei 2021, 23:17 Zowel de X-pipe als de OEM demper waren ten tijde van deze video vrijwel nieuw![]()
+1 blijft een waanzinnige E36 M3Knot schreef: 27 mei 2021, 10:41 Sowieso uit dat hok van jou komt al 10 jaar een prachtig geluid!
https://www.youtube.com/watch?v=dtXimH1kVG0&t=142s
Kijk deze afentoe nog wel eens als ik m langs zie komen hoor![]()
Gebruikers op dit forum: Berrie en 19 gasten