Ik heb er niks mee. OK dat bos hout voor de deur, maar wat een mannelijke gelaatstrekken heeft zij imo. Die ander is leuk.

Ik heb er niks mee. OK dat bos hout voor de deur, maar wat een mannelijke gelaatstrekken heeft zij imo. Die ander is leuk.
Wat een topper is dat inderdaad!350 Z schreef: 19 mei 2021, 09:53 Davina was echt zoals altijd de beste met een topnummer, helaas doet ze niet mee.
Over Jan Smit?
Blamage voor ons land.Eeuwe schreef: 21 mei 2021, 11:13 Heb ‘t niet gevolgd maar hoe staat NL er voor? (Van mij mogen ze echt de laatste plaats krijgen met die opdringerige inclusiviteits-bende)
25 jaar terug 'haatte' ik voetbal. Maar ik zit hier '500m' van 't stadion, en vele voetballers en trainers in m'n toko al de revue gepasseerd, ja dan word je wel 'gek' en tot aan 'n paar jaar terug toch wel vaak in het stadion te vinden.Arthur schreef: 21 mei 2021, 11:58![]()
![]()
Ben bang dat het nu 1e divisie blijft, zie ze niet meteen weer promoveren. Maar hoop dat ik het mis heb. Niet dat ik supporter ben maar als de club uit je woonplaats eredivisie speelt vind ik toch wel leuk. Volg ik met meer interesse dan, pakweg, Heerenveen![]()
Dat krijg je als je quota’s boven kwaliteit stelt. Het moét van kleur zijn, een zielig verhaal hebben en het liefst een transgender zijn. Beetje zingen doet er niet toe, want voor de gutmensch heb je dan al gewonnen. Witte hetero’s zijn de nieuwe Joden. Word er echt helemaal gestoord van.
Gebruikers op dit forum: WJ en 9 gasten