Bij mijn Toledo V5 is deze week de LMM vervangen en vroeg mij eigenlijk af of dat een typisch VAG probleem is...
Ik heb wel eens gehoord dat een defecte LMM een vermogensverlies geeft maar dat heb ik dus niet gemerkt. Alleen stationair loopt ie mooier volgens mij.
Luchtmassameter
-
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 10:36
- Locatie: Linedance city
- Fabian
- Berichten: 7240
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Het komt bij de VAG vaak voor inderdaad. Maar je kunt tegenwoordig gelukkig alleen het stiftje vervangen (100 Euro) ipv de gehele LMM. Bij de VAG zijn ze onder druk van dit "reparatie-setje" (lees: verlies aan omzet) nu eindelijk dit zelf ook maar eens gaan doen.
Maar bij andere merken komt het ook voor, maar iets minder vaak in mijn beleving.
Maar bij andere merken komt het ook voor, maar iets minder vaak in mijn beleving.
- Jan Visser
- Berichten: 1873
- Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
- Locatie: Leeuwarden
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Luchtmassameter
Ja dat is een typisch VAG probleem.Toledo man schreef:Bij mijn Toledo V5 is deze week de LMM vervangen en vroeg mij eigenlijk af of dat een typisch VAG probleem is...
Ik heb wel eens gehoord dat een defecte LMM een vermogensverlies geeft maar dat heb ik dus niet gemerkt. Alleen stationair loopt ie mooier volgens mij.
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 10:40
- Locatie: Waddinxveen
Re: Luchtmassameter
De LMM werkt bij de meeste auto's tot een bepaalde gasstand/bepaald toerental. Daarna gaat je ECU in open loop mode en gebruikt hij de standaardwaarden voor de injectie.Toledo man schreef:Bij mijn Toledo V5 is deze week de LMM vervangen en vroeg mij eigenlijk af of dat een typisch VAG probleem is...
Ik heb wel eens gehoord dat een defecte LMM een vermogensverlies geeft maar dat heb ik dus niet gemerkt. Alleen stationair loopt ie mooier volgens mij.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Peter-Paul en 8 gasten