ja dat vond ik ook

ja dat vond ik ook
Zag laatst dat je dat op AutoWeek kunt zien; https://www.autoweek.nl/kentekencheck/TL-953-D/Zed240 schreef: 20 apr 2021, 18:06 Waar kun je zien dat hij al zo lang in het aanbod staat Arthur?
Zoiets schrikt mij ook wel af, een jaar al wel eigenlijk. Zag van de week nog een mooie MB langskomen, maar toen ik hem invulde op RDW ook al sinds import 1,5j geleden te koop, terwijl de prijs zeker niet gek was en hij er net uit zag.
Let op dat sommige auto's ook gewoon gereden worden door de eigenaren voor ze de verkoop in gaan... Dus die dagen zijn niet altijd even representatief.Zed240 schreef: 20 apr 2021, 18:06 Waar kun je zien dat hij al zo lang in het aanbod staat Arthur?
Zoiets schrikt mij ook wel af, een jaar al wel eigenlijk. Zag van de week nog een mooie MB langskomen, maar toen ik hem invulde op RDW ook al sinds import 1,5j geleden te koop, terwijl de prijs zeker niet gek was en hij er net uit zag.
Een voorbeeld is bijv de 63-PG-NP. auto was ooit van een kennis van mij, die verkocht hem aan een handelaar AutoOomen en die had hem in zijn voorraad, maar reed er af en toe prive mee. Heeft hem erna 4 jaar later verkocht. Dus kan best zijn dat ze hem prive inzetten.vincent328 schreef: 21 apr 2021, 11:31Let op dat sommige auto's ook gewoon gereden worden door de eigenaren voor ze de verkoop in gaan... Dus die dagen zijn niet altijd even representatief.Zed240 schreef: 20 apr 2021, 18:06 Waar kun je zien dat hij al zo lang in het aanbod staat Arthur?
Zoiets schrikt mij ook wel af, een jaar al wel eigenlijk. Zag van de week nog een mooie MB langskomen, maar toen ik hem invulde op RDW ook al sinds import 1,5j geleden te koop, terwijl de prijs zeker niet gek was en hij er net uit zag.
Dat zal, maar deze heeft nog geen eigenaren gehad sinds import/kentekenaanvraag. Dan moet het op groene platen geweest zijn, of illegaal op die gelevincent328 schreef: 21 apr 2021, 11:50Een voorbeeld is bijv de 63-PG-NP. auto was ooit van een kennis van mij, die verkocht hem aan een handelaar AutoOomen en die had hem in zijn voorraad, maar reed er af en toe prive mee. Heeft hem erna 4 jaar later verkocht. Dus kan best zijn dat ze hem prive inzetten.vincent328 schreef: 21 apr 2021, 11:31Let op dat sommige auto's ook gewoon gereden worden door de eigenaren voor ze de verkoop in gaan... Dus die dagen zijn niet altijd even representatief.Zed240 schreef: 20 apr 2021, 18:06 Waar kun je zien dat hij al zo lang in het aanbod staat Arthur?
Zoiets schrikt mij ook wel af, een jaar al wel eigenlijk. Zag van de week nog een mooie MB langskomen, maar toen ik hem invulde op RDW ook al sinds import 1,5j geleden te koop, terwijl de prijs zeker niet gek was en hij er net uit zag.
Vind het toch serieus geld voor een SMG. Gaat richting M2 Competition geld.535d schreef: 10 mei 2021, 18:38 Mooie E46 M3 te koop, carbonzwart met kiwi nappaleder. 60000km.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =323888047
+1. Iedereen schreeuwt dat de m2 (comp) te zwaar is. Het leeggewicht van de e36 m3 3.2, e46 m3 en de m2 og zitten nog geen 10kg uit elkaar.. en ja dan is de comp wel een hele 50kg zwaarder.mark323ti schreef: 11 mei 2021, 23:11Vind het toch serieus geld voor een SMG. Gaat richting M2 Competition geld.535d schreef: 10 mei 2021, 18:38 Mooie E46 M3 te koop, carbonzwart met kiwi nappaleder. 60000km.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =323888047
Natuurlijk is de M3 e46 een icoon maar een M2 Competition is natuurlijk in alles veel beter. Maar ik begrijp dat dat argument natuurlijk niet van toepassing is.
Voor mij een no brainer.
Is inderdaad een blijvertje
Eens ik zou voor dit geld ook liever een M2 kopen.Jan Terwolde schreef: 12 mei 2021, 08:56+1. Iedereen schreeuwt dat de m2 (comp) te zwaar is. Het leeggewicht van de e36 m3 3.2, e46 m3 en de m2 og zitten nog geen 10kg uit elkaar.. en ja dan is de comp wel een hele 50kg zwaarder.mark323ti schreef: 11 mei 2021, 23:11Vind het toch serieus geld voor een SMG. Gaat richting M2 Competition geld.535d schreef: 10 mei 2021, 18:38 Mooie E46 M3 te koop, carbonzwart met kiwi nappaleder. 60000km.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =323888047
Natuurlijk is de M3 e46 een icoon maar een M2 Competition is natuurlijk in alles veel beter. Maar ik begrijp dat dat argument natuurlijk niet van toepassing is.
Voor mij een no brainer.
F8X is lichter dan een E46 M3mark323ti schreef: 12 mei 2021, 16:42 Idd. Bij mensen die meer dan 40k voor M3 e46 neerleggen gaat het om de emotie. Zo was het bij mij ook.
Was mijn droom auto. Nu ik hem heb vind ik hem als daily toch niet echt fantastisch. Maar ligt ook aan mijn gebruik, met name in de stad. Dan is turbo blokje en automaat niet eens een slecht idee. In mijn ogen Is de M2 ook de spirituele opvolger. E en F serie te zwaar en te groot.
Veel mensen weten niet dat een f8x evenveel weegt als een e46m3 of een m2 og inderdaad. Alleen een wat langere wielbasis als de m2.
Helemaal mee eens. Hoogtoerige NA blokken voor dagelijks en in de stad is gewoon minder. Op het circuit (of als je doorstampt op de weg) wel echt genieten!mark323ti schreef: 12 mei 2021, 16:42 Idd. Bij mensen die meer dan 40k voor M3 e46 neerleggen gaat het om de emotie. Zo was het bij mij ook.
Was mijn droom auto. Nu ik hem heb vind ik hem als daily toch niet echt fantastisch. Maar ligt ook aan mijn gebruik, met name in de stad. Dan is turbo blokje en automaat niet eens een slecht idee. In mijn ogen Is de M2 ook de spirituele opvolger. E en F serie te zwaar en te groot.
Grootste minpunt aan de M2 ook wat mij betreft, qua gewicht zit die zo dichtbij de M3/4. Verder vind ik alle F80, F82 en F87 heerlijke auto's!Jan Terwolde schreef: 12 mei 2021, 16:54Veel mensen weten niet dat een f8x evenveel weegt als een e46m3 of een m2 og inderdaad. Alleen een wat langere wielbasis als de m2.
Helemaal mee eens. Hoogtoerige NA blokken voor dagelijks en in de stad is gewoon minder. Op het circuit (of als je doorstampt op de weg) wel echt genieten!mark323ti schreef: 12 mei 2021, 16:42 Idd. Bij mensen die meer dan 40k voor M3 e46 neerleggen gaat het om de emotie. Zo was het bij mij ook.
Was mijn droom auto. Nu ik hem heb vind ik hem als daily toch niet echt fantastisch. Maar ligt ook aan mijn gebruik, met name in de stad. Dan is turbo blokje en automaat niet eens een slecht idee. In mijn ogen Is de M2 ook de spirituele opvolger. E en F serie te zwaar en te groot.
Nee hoor. Op kenteken 1470 VS 1635kgPhilipoo schreef: 12 mei 2021, 16:45F8X is lichter dan een E46 M3mark323ti schreef: 12 mei 2021, 16:42 Idd. Bij mensen die meer dan 40k voor M3 e46 neerleggen gaat het om de emotie. Zo was het bij mij ook.
Was mijn droom auto. Nu ik hem heb vind ik hem als daily toch niet echt fantastisch. Maar ligt ook aan mijn gebruik, met name in de stad. Dan is turbo blokje en automaat niet eens een slecht idee. In mijn ogen Is de M2 ook de spirituele opvolger. E en F serie te zwaar en te groot.
1535kg, verschil van 60kg die ga je op straat niet voelen, maar oké lichter is de f80 niet.mark323ti schreef: 12 mei 2021, 17:43Nee hoor. Op kenteken 1470 VS 1635kgPhilipoo schreef: 12 mei 2021, 16:45F8X is lichter dan een E46 M3mark323ti schreef: 12 mei 2021, 16:42 Idd. Bij mensen die meer dan 40k voor M3 e46 neerleggen gaat het om de emotie. Zo was het bij mij ook.
Was mijn droom auto. Nu ik hem heb vind ik hem als daily toch niet echt fantastisch. Maar ligt ook aan mijn gebruik, met name in de stad. Dan is turbo blokje en automaat niet eens een slecht idee. In mijn ogen Is de M2 ook de spirituele opvolger. E en F serie te zwaar en te groot.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 25 gasten