ze is met niks gekomen, dus gaat ook weer weg met nikstomgtr schreef: 05 mei 2021, 18:03 Ha dat gaat niet gebeuren want ik ga echt nooit meer trouwen. En zowel dan op voorwaarden die als weinig romantisch ervaren zullen worden!

ze is met niks gekomen, dus gaat ook weer weg met nikstomgtr schreef: 05 mei 2021, 18:03 Ha dat gaat niet gebeuren want ik ga echt nooit meer trouwen. En zowel dan op voorwaarden die als weinig romantisch ervaren zullen worden!
Als ik mijn ex mag geloven niet. En heel gierig. Ze renteniert....
Dit +1
Gelukkig. Hier hetzelfde.tomgtr schreef: 05 mei 2021, 18:03 Ha dat gaat niet gebeuren want ik ga echt nooit meer trouwen. En zowel dan op voorwaarden die als weinig romantisch ervaren zullen worden!
Pas jij ff op wat je hier post, d'r leest wat mee, toch?Riceaux schreef: 05 mei 2021, 20:56Gelukkig. Hier hetzelfde.tomgtr schreef: 05 mei 2021, 18:03 Ha dat gaat niet gebeuren want ik ga echt nooit meer trouwen. En zowel dan op voorwaarden die als weinig romantisch ervaren zullen worden!In mijn geval geregistreerd partnerschap net na aankoop huis en 3 maanden later vond ze ‘t wel best geweest.
![]()
Als ik die verhalen zo lees is het praktischer om single te blijven.Arthur schreef: 05 mei 2021, 21:42Pas jij ff op wat je hier post, d'r leest wat mee, toch?Riceaux schreef: 05 mei 2021, 20:56Gelukkig. Hier hetzelfde.tomgtr schreef: 05 mei 2021, 18:03 Ha dat gaat niet gebeuren want ik ga echt nooit meer trouwen. En zowel dan op voorwaarden die als weinig romantisch ervaren zullen worden!In mijn geval geregistreerd partnerschap net na aankoop huis en 3 maanden later vond ze ‘t wel best geweest.
![]()
![]()
Ik doelde op de niet romantische voorwaarden.Arthur schreef: 05 mei 2021, 21:42Pas jij ff op wat je hier post, d'r leest wat mee, toch?Riceaux schreef: 05 mei 2021, 20:56Gelukkig. Hier hetzelfde.tomgtr schreef: 05 mei 2021, 18:03 Ha dat gaat niet gebeuren want ik ga echt nooit meer trouwen. En zowel dan op voorwaarden die als weinig romantisch ervaren zullen worden!In mijn geval geregistreerd partnerschap net na aankoop huis en 3 maanden later vond ze ‘t wel best geweest.
![]()
![]()
Bill Gates is ook weer vrijgezel. Ja een gat blijft een gat….
Voor 65 miljard bukt zelfs de meest vermogende DF'er !
Waarom denk je dat Rico z'n auto en motor verkocht heeft?Arthur schreef: 05 mei 2021, 21:42Pas jij ff op wat je hier post, d'r leest wat mee, toch?Riceaux schreef: 05 mei 2021, 20:56Gelukkig. Hier hetzelfde.tomgtr schreef: 05 mei 2021, 18:03 Ha dat gaat niet gebeuren want ik ga echt nooit meer trouwen. En zowel dan op voorwaarden die als weinig romantisch ervaren zullen worden!In mijn geval geregistreerd partnerschap net na aankoop huis en 3 maanden later vond ze ‘t wel best geweest.
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 12 gasten