Uit kostenbesparing zouden de meeste auto's wel met 1 versnelling afkunnen. Zo lang er maar een vrij en launchcontrol op zit dan...

Uit kostenbesparing zouden de meeste auto's wel met 1 versnelling afkunnen. Zo lang er maar een vrij en launchcontrol op zit dan...
Omdat het daar ook gewoon auto's zijn, en niet zo kapot belast als in NL.Zed240 schreef: 04 mei 2021, 13:39 Qua AMG's, M's, Porsches etc. lijkt de binnenstad van de meeste Duitse steden behoorlijk op de Nürburgring.
Maar wel een stuk goedkoper als hier. Hier is een echte M of AMG een uitzondering, want achterlijk duur in aanschaf, onderhoud, verbruik en vaste lasten. In Duitsland is een M of AMG deel van het straatbeeld, je ziet er veel meer rijden (ook zonder bontkraag), zeker in de grote steden. In München zie je er elke minuut wel een (oke dat is de M hoofdstad natuurlijk).Zed240 schreef: 04 mei 2021, 16:45 In Dld zijn het ook geen goedkope auto's, zeker Porsches niet. Maar wat mijn punt was, is dat het gros van die lui die auto puur hebben als statusobject. Rondjes rijden door de binnenstad, vaak vier bontkraagjes er in, we kennen het wel vermoed ik.
Niet meer idd als hard % van de netto catprijs maar wel bpm berekend aan de hand van de uitstoot.
Ik zie jou ook nog niet op de dam staan.Baboulah schreef: 04 mei 2021, 19:10 Tja, we weten allemaal dat dit gewoon geslikt word door iedereen in de EU, want echt hard protesteren (lees een poging wagen tot een coup) durven ze eigenlijk toch niet helaas...
Heeft in mn eentje weinig zin.....Gijzert schreef: 04 mei 2021, 21:06Ik zie jou ook nog niet op de dam staan.Baboulah schreef: 04 mei 2021, 19:10 Tja, we weten allemaal dat dit gewoon geslikt word door iedereen in de EU, want echt hard protesteren (lees een poging wagen tot een coup) durven ze eigenlijk toch niet helaas...
Wat let je?
Voor een coupe kun je beter een kappersschool beginnen.
Ook mijn ervaring de laatste zeg 10 jaar.Frank_Sch schreef: 05 mei 2021, 06:06 Gisteren nog 500km Duitse snelweg gedaan. Op een heel klein stukje na nergens stevig door kunnen rijden vanwege traffic. Dan heb je ook niks aan onbeperkt hard mogen gaan. Je moet tegenwoordig echt op zoek naar wegen waar het nog kan en mag.
Bizar veel idd in D
Zal wel afhangen welke stuk je pakt, ik rij liever iets om als het harder kan:Frank_Sch schreef: 05 mei 2021, 06:06 Gisteren nog 500km Duitse snelweg gedaan. Op een heel klein stukje na nergens stevig door kunnen rijden vanwege traffic. Dan heb je ook niks aan onbeperkt hard mogen gaan. Je moet tegenwoordig echt op zoek naar wegen waar het nog kan en mag.
En nog mooi stuk ook ten zuiden van Kassel met prachtige bochten! Heel veel gereden daar om de A3 te mijden.Joop schreef: 06 mei 2021, 20:28 Vanaf Oberhausen via de A2/A45 (dwars door Sauerland) rijdt normaal ook altijd goed door (bijna volledig ongelimiteerd). Dat scheelt echt een 10-15km; dan zit je alleen nog met een stukje op de A3 naar Würzburg...
...dan is over Würzburg heen een aardige optie, die denk ik overigens qua tijd niet zo heel veel zal schelen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten