Zullen die niet dezelfde regels krijgen dan?
Met de pet van die idioten daar bij de EU op zou ik het wellicht nog eerder op motoren dan auto’s verplichten

Zullen die niet dezelfde regels krijgen dan?
Hoho, snel optrekken, dat kan zomaar niet hè.
Ik denk dat die merken nu al bestaan door afzet in China, Azie en midden-Oosten dus die zullen wel blijven bestaan verwacht ik.sitechris schreef: 04 mei 2021, 07:18 Einde oefening voor onze autohobby, vrijheid, privacy en ook einde oefening voor veel automerken. Wie koopt er vanaf 2022 nog een maserati, porsche, amg etc etc als je maar 100 max kan rijden.
Bizar voorstel dit. Big brother is watching.
haha dat is idd wel mooi dat GS nu met de nuancering komt, die mij ook logischer klinkt overigenssmiley schreef: 04 mei 2021, 10:54 Nota bene Geenstijl die aan wat nuance doet.
https://www.geenstijl.nl/5158973/ad-zaa ... vanaf-2022
Onderschat het aantal imagofetisjisten niet. Ik denk dat die groep heel wat groter is dan de liefhebbers van rijden.sitechris schreef: 04 mei 2021, 10:18 Niks. Je gaat geen Porsche van 150k kopen om daarna max 100 te rijden. Dan moet je wel een heel erg grote imagofetisjist zijn. Of trackdays liefhebber. Maar dat zal een hele kleine groep zijn.
Lijkt meer op de gemiddelde GTA server, zo kinderachtig als dat volk ermee om gaatZed240 schreef: 04 mei 2021, 13:39 Qua AMG's, M's, Porsches etc. lijkt de binnenstad van de meeste Duitse steden behoorlijk op de Nürburgring.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten