Omdat we geen Bugaboo meer hoeven te vervoeren en onze 135i cabrio (N55/handbak/kinderzitje achterin) toch alleen maar buitenkomt op zon- en feestdagen, ben ik van plan om de Bimmer binnenkort te vervangen door een classic 911 3.2 G50 Targa (ook weer met kinderzitje achterin

Nu heb ik o.a. een exemplaar op het oog dat af fabriek is uitgerust met het 40% limited slip diff (optiecode M220 voor de kenners), maar ik weet niet zeker of dat nu wel zo'n voordeel is op een 'enige auto' (doordeweeks doen we echt alles met de fiets)...
Ik heb eerder al een paar jaar een 3.2 G50 coupé gehad waar ik die optie niet echt op miste en ik ben sowieso echt geen driftkoning ofzo. En mijn vrouw heeft wel ruim voldoende rijervaring met de 135i en de Elise S1 die we hiervoor hadden, maar dus ook beide ZONDER lsd...
Wat denken jullie? Is hier goed mee te leven op de openbare weg, i.c.m. met een auto zonder traction control of enig ander hulpsysteem, die sowieso al bekendstaat als een tikje staartlastig? En kan iemand me uitleggen wat dat '40%' betekent?