rijbewijs: nog geen.... wel theorie praktijk wordt telkens uitgesteld ivm de huidige situatie
auto's gereden: zal ook niet veel zijn VWpolo (rijlesbak) Mini clubman handbak 3cyl
werk: bij bandenmontage bedrijf midden Nederland
droomauto= Mazda Rx7 Fc omdat ik die wankel motor wel iets vindt hebben en de looks ervan ook wel mooi vindt en pop up headlights en het word niet geassocieerd met fast en furious dus "normale" mensen verwachten er niet zo veel van wat ik ook wel prettig vindt (maar het word zozo niet men eerste auto)
waardoor ik naar auto's ben gaan kijken had eigenlijk 2 redenen toen ik jong was keek ik altijd naar de film cars 1 later werd ook initial d nog iets heb ook fast and furious gezien maar moet zeggen dat ik dat na initial d niet zo interessant meer vond. na mijn 10de verdween het hele auto gebeuren en toen ik op mijn 17 weer ging rijden ging ik ook initial d weer kijken en merkte ik tijdens het lessen dat ik rijden best leuk vond dus toen heb ik me er meer in verdiept iets later drong het tot me door dat ik te weinig geld zou hebben voor een fatsoenlijke auto dus toen dacht ik nou dan ga ik werken bij een bandenmontage bedrijf beetje kennis opdoen en geld verdienen leek me strak plan en dat is ook alleen wel vroeg opstaan 6:30 om 8uur op mijn werk te zijn want ik zit best een end van een industrie gebied af dus is een uurtje fietsen maar ik denk wel dat het het waard is

thats all for now als jullie nog vragen hebben hoor ik het graag !!!