R-Line

Robot Jetten's Bruder. Ik pas even:)JP schreef: 22 apr 2021, 09:14 "a little Golf"
Stuur uit de Golf 8, maar zonder de capacitieve knoppen.
Komop, niet op zijn uiterlijk beoordelen. Het zijn best uitgebreide reviews van hem. Ok, had ook liever een wellustige vrouw dit zien doen maar ja, die willen liever aan de leiding.
Is - op wat andere knoppen na - grotendeels hetzelfde. Dus dat zal meevallen. Overigens is gehalte hard plastic in VW Polo wel wat meer vertegenwoordigd dan in een Golf (ook de 8). Gat is nog best groot.Tom schreef: 22 apr 2021, 12:14 Netjes, op die nep uitlaten na.
Ben wel bang dat het interieur net als de Golf een stap terug is. Dat was altijd het USP van VW.
Het is toch een nieuwe auto en geen facelift?535d schreef: 24 apr 2021, 15:25 Kek karretje! Ben wel benieuwd hoeveel PK meer de GTI zal krijgen ten opzichte van de pre-facelift versie.
Ik snap dat je bij VW al snel denkt aan een nieuw model als er een enkel lijntje verandert is tov van voorganger
Ik vind het bij de golf minder storend. Misschien omdat je die vaker ziet en meer aan de verschillen gewend bent.Arthur schreef: 25 apr 2021, 11:25 De vraag is of dat een negatief ‘iets’ is. Bij veel andere merken, vooral Japanners, weet je meteen dat je in een oud model rondrijdt. Als je nu nog een Golf5 rijdt rijd je er nog best knap bij tov de Golf8.
Eens, ik vind dat dus juist positief van VAGArthur schreef: 25 apr 2021, 11:25 De vraag is of dat een negatief ‘iets’ is. Bij veel andere merken, vooral Japanners, weet je meteen dat je in een oud model rondrijdt. Als je nu nog een Golf5 rijdt rijd je er nog best knap bij tov de Golf8.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Thomas H en 42 gasten