Fucked.....

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
HSR

Fucked.....

Bericht door HSR » 18 sep 2007, 14:57

Tristan

Bericht door Tristan » 18 sep 2007, 15:08

Hoorde vanmorgen de plannen van het kabinet.

Wordt je niet echt vrolijk van. Alleen de echt lage inkomens gaan 'iets' vooruit, de rest achteruit. Ze proberen alles in te krimpen, zodat het verschil kleiner wordt tussen de lage, middel en hoge inkomens.

Ook niet best voor de koopkracht, en dat juist nu de economie weer aantrekt. Ze zeggen dat dit alleen het 1e jaar is dat ze veel bezuinigen en dat het de op 1 volgende jaren minder wordt (zeggen ze, ja).

Mij is niet duidelijk naar waar het extra geld allemaal naar toe gaat. :? Brandstof, autobelastingen etc etc. gaan omhoog, dus doe dan ook wat aan het wegennet etc.

Ik was hier al erg bang voor toen de CDA/PvdA het kabinet vormde. :evil:

Michel P

Bericht door Michel P » 18 sep 2007, 15:20

Wees nu eens trots aan de ene kant hebben ze een nieuwe cashcow het milieu, en dat de centjes worden geinvesteerd in een slecht milieu kanswijken genoemt door Ellah V....... Ironisch toch :lol:

Het mooiste is natuurlijk dat die mensen in de kansenwijken over de rug van iedere gastvrije en tollerante Nederlander nu nogmaals de bevestinging krijgen dat ze een enorme toegevoegde waarde hebben, ofwel multiculture verrijking..... Anders investeer je als Kabinet niet zo sterk in deze inovatieve groeimarkt. Want zeg nu zelf, de banen in de kansen industrie groeien en groeien ;-) we verdienen straks allemaal aan de multicul :lol:

Allemaal ff standpunt.nl luisteren om 16.30, daar gaat Balkenende de vragen van iedereen beantwoorden.

De stelling luid: Dit kabinet is goed voor Nederland

Ja 25% nee 75% als tussenstand :lol:

Marc R

Bericht door Marc R » 18 sep 2007, 15:25

Dit werkt onze "tweede" economie wel weer naar grote hoogte...

Ergens is het dus wel goed voor.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 18 sep 2007, 15:29

Ieder volk krijgt de regering die ze verdienen zegt men wel eens...

PvdA aan de macht, en dat tuig noemt zich sociaal. Het meest asociale beleid wat je je maar kunt voorstellen. Pure ordinaire diefstal, we hebben wederom meer geld nodig voor de onderkant van de maatschappij dus dat jatten we wel weer van de werkenden, zoals gewoonlijk.

Kun je die kwallen, met voorop die Wouter Bos en vlak daarna die Balkenende, niet aanklagen wegens fraude en meineed? Of diefstal? Ik kan me de verkiezingsprietpraat nog herinneren, na het zuur komt het zoet. Niet dus, je wordt nog veel harder genaaid door die asociale linkse PvdA. Nivellering tot en met. Pure keiharde leugens wat ze verkondigen. PvdA staat nu definitief voor Partij van de Allochtonen. De Arbeiders worden nml. zelf ook genaaid door Bos. En die Balkenende maar roepen dat Nederlanders ondernemender moeten worden. Natuurlijk, dat bevorder je wel met die krankzinnige belastingen in dit land. :? Zolang ondernemen, hard werken en geld verdienen vooral als een zonde wordt gezien door links en financieel keihard wordt afgestraft zal dat niet toenemen.

Compleet absurd. Rita aan de macht en al dat tuig eruit. :evil:

Tristan

Bericht door Tristan » 18 sep 2007, 15:35

Wouter81 schreef: PvdA staat nu definitief voor Partij van de Allochtonen.
Ik wil er 1 toevoegen: Partij van de Afgunst

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 18 sep 2007, 15:42

Ik heb nog nergens iets gelezen over het inkrimpen van het ambtenaren korps? Is daar iets over gemeld?

Pim zou dit niet zo gewild hebben!! :) :cry:

Marc R

Bericht door Marc R » 18 sep 2007, 15:48

Tristan schreef:
Wouter81 schreef: PvdA staat nu definitief voor Partij van de Allochtonen.
Ik wil er 1 toevoegen: Partij van de Afgunst
+1 Partij van de asociale klootzakken

Wouter81

Bericht door Wouter81 » 18 sep 2007, 15:56

En Partij van de Afbraak

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 18 sep 2007, 15:58

Rai en Bovag: “Stop Bos!”

De Bovag en Rai Vereniging bundelen de krachten en starten de actie ‘StopBos.nl’ tegen de mobiliteitsplannen van het kabinet. De grens is bereikt, aldus de belangenverenigingen.
De beide belangenorganisaties opereren samen met een aantal andere partijen onder de naam Rijdend Nederland, meldt vakblad Automotive. Het mediaoffensief bestaat uit het plaatsen van advertenties en het uitzenden van radiospotjes. Dit alles om de automobilisten duidelijk te maken dat “de grens bereikt is”.
Een woordvoerder van Rijdend Nederland voegt hieraan toe: “Iedereen weet dat mensen toch wel blijven rijden. Daarmee verzekert dit kabinet zich in 2008 van 500 miljoen euro extra inkomsten, die de automobilist en transportsector moeten ophoesten. Die kosten lopen de komende jaren nog verder op. We hebben een flinke oorlogskas samengesteld om dit aan het publiek duidelijk te maken.”
De belangenorganisatie presenteert binnenkort een alternatief voor de nieuwe kabinetsplannen. Hierbij put Rijdend Nederland onder meer uit voorstellen uit het verleden. De campagne duurt tot december, wanneer de besprekingen in de Tweede Kamer zijn afgerond.

bron

Marc R

Bericht door Marc R » 18 sep 2007, 16:01

Geeft toch geen reet....Bos zit al op zijn plekkie.

Hij geeft er echt geen klote om of er nou iemand klaagt hoor,na deze periode gaat ie net zo makkelijk als voorman van de bovag ofzo door het leven.

Lekker baantje voor een 5 a 600.000 euro per jaar. (daar heeft de asociale klootzak geen moeite mee hoor).

Ik voel me echt zo'n gans die alles door zijn strot geduwd krijgt (totdat ie ploft)

Christoph

Bericht door Christoph » 18 sep 2007, 16:02

De oproep van balkie voor loonmatiging is ook om te kotsen.

Ga vooral zo door en loop maar lekker te zeiken dat we zo'n 6jes cultuur hebben hier in Nederland, maar als ik straks Cum Laude ben afgestudeerd pak ik de boel en vertrek ik lekker naar SF bay area, kunnen ze het uitzoeken met hun kenniseconomie voor pauper loon hier in Nederland.

HansD

Bericht door HansD » 18 sep 2007, 16:15

Lekker drama dit weer. Hoe krijg je het voor elkaar om in een tijd van voorspoed bijna iedereen (werkenden) te straffen met lastenverhogingen :roll: ?

Er kan weer geld geïnvesteerd worden in bodemloze putten. Balkenende spant trouwens de kroon met zijn uitspraak dat het geen nivellering genoemd worden omdat hij dat een ouderwets woord vindt. Ja en, het is exact wat je doet :evil:

De vakbonden hebben groot gelijk dat ze hoge looneisen stellen. Helaas wordt de economie daar alleen maar slechter van.

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 18 sep 2007, 16:19

Tsja een paar jaar geleden al meegemaakt.

Zit je met de vakbond te onderhandelen over een 3,5% looneis hebben ze in ene afspraken met het kabitet dat ze maximaal 2,5% willen, lekker handig.

Mazzel dat ik in het buitenland werk, geen gesodemieter met een CAO maar een PAO, standaard elk jaar 6% verhoging klaar is kees.

RVV

Bericht door RVV » 18 sep 2007, 16:26

GVD het gaat toch helemaal nergens over, eerst schijnt de zon, begint het ineens hard te waaien.. loop ik buiten begint het ook nog eens te plensen.. ik ben zo pissed off .. waarom heeft die lul van een weerman gisteren de zooi verkeerd voorspeld ?? Ik wil gewoon een lekker frisse herft, beetje blaadje hier van de boom beetje blaadje daar... en straks een strakke winter.. beetje vriezen hier lekker ijs daar.. maar wacht maar het weer zo'n klotekwakelwinter worden.. waar je weer niks mee kunt.. het is ook altijd kut weer in Nederland.. je lult er over maar er verandert helemaal niks.. ja altijd in het slechte.. Vroeger toen had je mooi weer. Toen zat je nog lekker in de zomer in de zon op de camping, nu zit je alleen nog maar met je knieën in de drek tijdens de zomer.. De BBQ worsten staan stijf van de de opspattende modder, vdoor die kloterige caravan van de buurman, DIE wel een waterdichte voortent heeft, die van mij is altijd weer soppen.natte sokken.. nooit droge voeten, en allemaal de schuld van dit kut weer in Nederland.. Zodra ik de kans krijg pak ik mijn biezen en verhuis naar een mooi warm land.. laat die weermannen in Nederland maar de tering krijgen..

Schiet dit op ??? nee dit kutweer schiet niet op.. krijg er alleen maar hoge bloeddruk van en puisten op mijn rug als ik me er om druk maak.

Analogie met politiek ? Zie je het ? :lol:

Wouter81

Bericht door Wouter81 » 18 sep 2007, 16:47

Die regen is wel goed voor die plantjes in je uitlaat. :)
Laatst gewijzigd door Wouter81 op 18 sep 2007, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Marcelvv

Bericht door Marcelvv » 18 sep 2007, 17:05

Wat als SP nog meer stemmen gaat krijgen, en mee gaat regeren?

Gaat nergens over dit, de hard werkende zijn weer het haasje :(

Maar een ding: het helpt allemaal niets, je kan doen wat je wil, maar het heeft geen enkele zin allemaal.
Daarom ga ik er niet wakker van liggen.

Shakes

Bericht door Shakes » 18 sep 2007, 17:23

Hans

Bericht door Hans » 18 sep 2007, 17:31

indobesar schreef:Rai en Bovag: “Stop Bos!”

De Bovag en Rai Vereniging bundelen de krachten en starten de actie ‘StopBos.nl’ tegen de mobiliteitsplannen van het kabinet. De grens is bereikt, aldus de belangenverenigingen.
De beide belangenorganisaties opereren samen met een aantal andere partijen onder de naam Rijdend Nederland, meldt vakblad Automotive. Het mediaoffensief bestaat uit het plaatsen van advertenties en het uitzenden van radiospotjes. Dit alles om de automobilisten duidelijk te maken dat “de grens bereikt is”.
Een woordvoerder van Rijdend Nederland voegt hieraan toe: “Iedereen weet dat mensen toch wel blijven rijden. Daarmee verzekert dit kabinet zich in 2008 van 500 miljoen euro extra inkomsten, die de automobilist en transportsector moeten ophoesten. Die kosten lopen de komende jaren nog verder op. We hebben een flinke oorlogskas samengesteld om dit aan het publiek duidelijk te maken.”
De belangenorganisatie presenteert binnenkort een alternatief voor de nieuwe kabinetsplannen. Hierbij put Rijdend Nederland onder meer uit voorstellen uit het verleden. De campagne duurt tot december, wanneer de besprekingen in de Tweede Kamer zijn afgerond.

bron

Is dat de aktie? Via radiospotjes en krantenadvertenties actie voeren met de leus Stop Bos.nl, nou daar zal ie van onder de indruk zijn. Ze moeten het hele land lam leggen, en pas weer vrij geven als er een hele hap accijns van de brandstof verdwijnt.

Rebel

Bericht door Rebel » 18 sep 2007, 18:27

Morgen gaat we met zijn allen weer voor een paar honderd euro benzine omzetten in luchtverontreiniging op Zandvoort.

Wat hebbe we het toch slecht in dit land...

Ik vraag me vaker af, welke mensen ik liever het land uit zie vertrekken....
De asielzoekers..... of de mensen die continu zeuren en klagen en niet doorhebben hoe goed ze het werkelijk hebben.

Als je iets te klagen hebt, is dit een teken dat je teveel energie over hebt en dus niet hard genoeg je best doet om geld te verdienen.

lijkt wel gummen hier ...

Shakes

Bericht door Shakes » 18 sep 2007, 18:29

Hee dat gaat wel heel ver! :)

Waarom naar het verre buitenland? Stuur ze naar Limburg!

N.

Hans

Bericht door Hans » 18 sep 2007, 18:55

Ze blijven schrijven! Geert Wilders (PVV) en Harry van Bommel (SP) wisselen elkaar af en geven hun kijk op maatschappelijke problemen. Iedere week een column van een van deze heren.

Column Wilders: Prinsjesdag

Prinsjesdag

Het is Prinsjesdag en dus presenteert het kabinet Balkenende IV vandaag haar plannen voor het komende jaar. En die zijn ronduit slecht. Dit kabinet is het meest linkse sinds Joop den Uyl en de burger zal het weten.

De lasten gaan met maar liefst 7 miljard euro omhoog. De btw gaat in 2009 naar 20 procent. Er komt een vliegtaks, waardoor een gezin al snel vele tientallen euro’s extra zal betalen voor een vakantie naar Spanje. De accijnzen op alcohol en tabak gaan omhoog. De automobilist wordt uitgekleed. Terwijl hij nog altijd wacht op teruggave van het Kwartje van Kok, krijgt hij er het Dubbeltje van Bos bij, want de accijnzen op diesel en lpg gaan omhoog. En alsof dat nog niet genoeg is gaat de motorrijtuigenbelasting omhoog en schiet de bijtelling voor lease-auto’s naar 25 procent. Het zal u niet verwonderen dat vanwege deze maatregelen de koopkracht van heel veel burgers het komende jaar niet zal verbeteren.

Al die lastenverzwaringen heeft het kabinet nodig om haar talrijke linkse hobby’s te financieren. In de geest van mogelijk aanstaand PvdA-voorzitter Jan Pronk komt er extra geld voor ontwikkelingshulp, waardoor er tientallen miljoenen extra in de bodemloze put van Afrika gestort zullen worden. De uitvoering van het generaal pardon gaat bakken met geld kosten en hetzelfde geldt natuurlijk voor de omtovering van achterstandsbuurten in utopische ‘prachtwijken’, het ronduit megalomane project van PvdA-minister Ella Vogelaar.

Anders dan Balkenende IV, dat het leven van de burger duur en zuur maakt, wil de Partij voor de Vrijheid de burger wél laten delen in de huidige economische voorspoed. De PVV kiest wél voor lagere lasten en voor verbetering van de koopkracht. En dat kan ook. Bijvoorbeeld door het mislukte experiment dat ontwikkelingshulp heet drastisch te beperken en te snijden in kunstsubsidies en de linkse publieke omroep. De miljarden die hiermee vrijkomen moeten besteed worden aan lagere belastingen voor de burgers. De btw gaat niet omhoog naar 20 procent en de accijnzen op alcohol, tabak, diesel en lpg worden niet verhoogd. De hardwerkende burger zou met deze maatregelen meer van zijn zuurverdiende geld overhouden dan nu met dit spilzieke graaikabinet het geval is. Het leven van heel veel burgers zou er veel zonniger uitzien.

Maar helaas. Voorlopig zit Nederland opgezadeld met dit kabinet van Jan Peter Balkenende en Wouter Bos, dat zich niets van de burger aantrekt. Dat niet geeft, maar neemt. Dat niet luistert, maar stokdoof is. Dat de kloof tussen burger en politiek alleen maar groter maakt.

Waar de hardwerkende burger snakt naar lastenverlichting, meer koopkracht en aanpak van de criminaliteit en immigratie, wordt hij met dank aan dit kabinet geconfronteerd met hogere lasten en een generaal pardon. Ook doet Balkenende IV helemaal niets om de islamisering van Nederland tegen te gaan. Balkenende en Bos zijn soft voor criminelen en vreemdelingen, maar zijn hard voor consumenten, automobilisten en ouderen. Het is de wereld op zijn kop.

Dit kabinet is doof voor de wensen van de burger en blind voor de echte problemen in de samenleving, de Partij voor de Vrijheid kiest daarentegen wél voor de burger. U kunt op ons rekenen!

Geert Wilders

Wouter81

Bericht door Wouter81 » 18 sep 2007, 18:58

Rebel schreef: Als je iets te klagen hebt, is dit een teken dat je teveel energie over hebt en dus niet hard genoeg je best doet om geld te verdienen.
Wat een volkomen onzin.

SteV6

Bericht door SteV6 » 18 sep 2007, 19:56

Regeren is vooruitzien ... maar wat als iedereen blind is geworden door de politieke machtspelletjes???

Zodra je de overheidsuitgaven flink gaat verhogen krijg je die geldstroom niet meer gestopt. Daarnaast snap ik niet dat er niemand is die het rondpompen van geld stopt.

Leg mij maar eens in klare taal uit waarom je belastingverhogingen invoert om die tegelijkertijd te compenseren met belastingverlagingen.

Ik roep al jaren: flat tax zonder aftrekposten!

Jammer dat Pim nooit aan zijn karwei heeft kunnen beginnen :cry:

SteV6

frankv

Bericht door frankv » 18 sep 2007, 20:12

Rebel schreef:Morgen gaat we met zijn allen weer voor een paar honderd euro benzine omzetten in luchtverontreiniging op Zandvoort.

Wat hebbe we het toch slecht in dit land...

Ik vraag me vaker af, welke mensen ik liever het land uit zie vertrekken....
De asielzoekers..... of de mensen die continu zeuren en klagen en niet doorhebben hoe goed ze het werkelijk hebben.

Als je iets te klagen hebt, is dit een teken dat je teveel energie over hebt en dus niet hard genoeg je best doet om geld te verdienen.

lijkt wel gummen hier ...
sluit me bij rebel aan

Ipv te zeuren over allochtonen moeten we, zoals Alan Greenspan zei in het NRC, er in Europa er beter op letten niet alleen laag opgeleide allochtonen in onze samenleving op te nemen, maar ook hoog opgeleide een toekomst te bieden, daar loopt Europa achter op de VS.

Ik heb in mijn studententijd genoeg dag- en nachtdiensten gedraaid met allochtonen om te zien dat ik mijn bestaan niet met het hunne zou willen ruilen. Sommigen waren al voordat ik geboren werd [1971] in Nederland en hebben hier jaren hard gewerkt. Dat de tweede en derde generatie nu in de grote steden de boel loopt te zieken is, uitzonderingen daargelaten, niet de schuld van individuen, maar van een proces waar het heel moeilijk is om uit te geraken als een samenleving een afwachtende of zelfs negatieve houding tov je bevolkingsgroep aanneemt.

Mijn oom en tante wonen hun halve leven al in Duitsland en Luxemburg, denk je echt dat die onderling iets anders dan Nederlands met elkaar spreken? Nee toch? Maar in hun werk spreken ze de talen vanzelfsprekend perfect. Integratie begint bij taal, daar hadden vorige regeringen veel meer werk van moeten maken, met name vrouwen uit hun isolement halen. Maar je overbrugt zo'n verschil met het autochtone deel van de samenleving niet in 1 generatie. Misschien in 2, maar dan moet je het goed doen, dat is niet altijd gelukt, helaas.

Waarom post ik dit hier eigenlijk? Nou ja, heb ik het eindelijk eens gezegd.

frank
Laatst gewijzigd door frankv op 18 sep 2007, 22:47, 2 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie