"Kosten experiment toegangstesten culturele sector hoger dan jaarbudget culturele sector zelf."
Corona in Nederland.....
-
Re: Corona in Nederland.....
"Kosten experiment toegangstesten culturele sector hoger dan jaarbudget culturele sector zelf."
- jos_br
Dit dus, en ik merk dat ik er erg onrustig van wordt. Ben benieuwd hoeveel mensen dit nog pikken. Ik niets meer, moet zelfs beter niet aangehouden worden door de politie. Heb er erg veel moeite mee me nog te gedragen/ in te houden.
Ik begrijp hier precies wat je bedoelt Robin, ik begin ze ook echt als NSB'ers te zien, geen "handhavers" meer in ieder geval.Robin schreef: 18 apr 2021, 09:59 ........... wat gevloek van mijn kant tov die NSBers want de auto's moesten meteen weg) in mijn winkel tref met een belerend praatje, dan pak ik waarschijnlijk trillend de honkbalknuppel onder uit m'n balie en sommeer ik ze uit mijn winkel te vertrekken. Zal politie aan te pas gaan komen, en misschien pakken ze me op. Maar in die staat ben ik dan. Ik ken mezelf.
Maar relax even Robin. ....adem in adem uit.
Jos.
Laatst gewijzigd door jos_br op 18 apr 2021, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineLuco
Ik ben benieuwd wanneer de eerste mkb-ers worden geconfisceerd door de staat.
Castro zou er jaloers op zijn.
-
Slaat helemaal nergens op wat je hier roept, heb je wel vaker een handje van. Maar goed ik kaats hem dan graag even terug:daNpy schreef: 18 apr 2021, 09:46 Maar dit klinkt wel weer als roepen vanaf een boot dat de mensen in het water harder moeten zwemmen om niet te verzuipen.
Dus jij vindt dat deze man gewoon voor eigen rechter moet gaan spelen?. Okee - nou als iedereen dat zou gaan doen dan zou er een enorme chaos ontstaan, eentje die niet te overzien valt.
Laatst gewijzigd door DF-user-278 op 18 apr 2021, 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- jos_br
Alle winkels weg, woonhuizen van maken, daarna landbouwgrond volbouwen........Luco schreef: 18 apr 2021, 10:18 Ik ben benieuwd wanneer de eerste mkb-ers worden geconfisceerd door de staat.
Jos.
- jos_br
Misschien willen ze dit wel, in ieder geval een tweedeling die al aardig lukt.535d schreef: 18 apr 2021, 10:21Slaat helemaal nergens op wat je hier roept, heb je wel vaker een handje van. Maar goed ik kaats hem dan graag even terug:daNpy schreef: 18 apr 2021, 09:46 Maar dit klinkt wel weer als roepen vanaf een boot dat de mensen in het water harder moeten zwemmen om niet te verzuipen.
Dus jij vind dat deze man gewoon voor eigen rechter moet gaan spelen?. Okee - nou als iedereen dat zou gaan doen dan zou er een enorme chaos ontstaan, eentje die niet te overzien valt.
Jos.
-
OnlineLuco
Ja en het beleid is natuurlijk geen chaos

-
jos_br schreef: 18 apr 2021, 10:23
Misschien willen ze dit wel, in ieder geval een tweedeling die al aardig lukt.
Jos.
Wie is ze? Een groepje elite? En wat is het doel? En dat is dan GLOBAAL allemaal geregeld? Het verhaal wordt steeds geloofwaardiger, nu duiken de complottheorieen weer op.

Laatst gewijzigd door DF-user-278 op 18 apr 2021, 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Nouja ik kan van m'n winkel wel apartementen maken, maar dat wil ik niet. Nu niet.
@daNpy, deze cartoon(hier al eerder voorbij gekomen dacht ik) zocht ik.
En zo gaat 't dus. Dit is voor velen de realiteit.

@daNpy, deze cartoon(hier al eerder voorbij gekomen dacht ik) zocht ik.
En zo gaat 't dus. Dit is voor velen de realiteit.

- daNpy
Als je niet zo selectief quote staat je antwoord gewoon in de post die je quote. En dat invullen voor een ander heb je ook nogal een handje van, houd daar eens mee op en lees gewoon wat er staat.535d schreef: 18 apr 2021, 10:21Slaat helemaal nergens op wat je hier roept, heb je wel vaker een handje van. Maar goed ik kaats hem dan graag even terug:daNpy schreef: 18 apr 2021, 09:46 Maar dit klinkt wel weer als roepen vanaf een boot dat de mensen in het water harder moeten zwemmen om niet te verzuipen.
Dus jij vindt dat deze man gewoon voor eigen rechter moet gaan spelen?. Okee - nou als iedereen dat zou gaan doen dan zou er een enorme chaos ontstaan, eentje die niet te overzien valt.
Je moet ook niet zo raar opkijken dat als je mensen ver genoeg een hoek in duwt dat ze terug gaan duwen.
Ik zeg nergens dat het goed is als er regels overtreden worden of mensen voor eigen rechter spelen. Maar de (demisionaire!) overheid met hun leugens, bedrog en "ik kan het me niet meer herinneren" hoeft in deze tijd niet het vingertje naar het volk te wijzen. Pas zodra díe opstaan en hun verantwoordelijkheid nemen door eerlijkheid te tonen, ga ik mensen veroordelen die zich niet aan de regels houden die op losse schroeven gebaseerd zijn.
Of kom anders een met cijfers waaruit blijkt dat de avondklok werkt.
- daNpy
Je bedoelt zoiets als "DEZE RUIMTE IS VERZEGELD DOOR DE GEMEENTE APELDOORN"?Luco schreef: 18 apr 2021, 10:18 Ik ben benieuwd wanneer de eerste mkb-ers worden geconfisceerd door de staat.
-
Modedit: niet persoonlijk maken
-
Ik denk dat niemand dat zal vinden, mensen die voor eigen rechter gaan spelen moet je ook helemaal niet willen. Dus inderdaad, terecht dat ze ingrijpen... maar met een heel dubbel gevoel erbij.535d schreef: 18 apr 2021, 10:21 Dus jij vindt dat deze man gewoon voor eigen rechter moet gaan spelen?. Okee - nou als iedereen dat zou gaan doen dan zou er een enorme chaos ontstaan, eentje die niet te overzien valt.
Want ik kan het ook begrijpen vanuit die ondernemer. Als alles wat je hebt opgebouwd weg is, je geen uitweg ziet en zo gek bent om gratis weg te geven (geeft aan dat hij niet rationeel meer kan denken maar dat het puur uit wanhoop is).
Tijdens de eerste golf werd iedereen door het virus overvallen. Wat de overheid deed was goed (en natuurlijk kun je achteraf zeggen dat bepaalde dingen beter konden), de steunpakketten voor ondernemers waren goed, mensen hielden zich er ook aan omdat we allemaal wel begrepen dat het even moest. Maar nu zijn we verder en is er een vaccin. De EU heb je geen klap aan want die hebben gefaald met het inkopen en mensen een prikje geven is te hoog gegrepen voor ambtenaren, want het tempo is om te huilen. Je blijft elke keer de schuld bij de mensen leggen (en ja, gedrag van mensen bepaalt het aantal besmettingen), maar als de overheid beter zou functioneren zouden mensen zich ook beter gedragen.
- daNpy
Goed op de man gespeeld weer hoor

Heb je nou nog argumenten of zit je hier alleen maar te trollen?
-
@ daNpy: draai je eigen vraag nou eens om: ---- Kom jij eens met cijfers waaruit blijkt dat de avondklok niet werkt.
En dan kom je het die grafiek waaruit blijkt dat de besmettingen tijdens de avondklok oplopen.
Goh, en als die beperking van de advondklok er niet was geweest, dan waren de besmettingen nog veel sterker opgelopen.
En dan kom je het die grafiek waaruit blijkt dat de besmettingen tijdens de avondklok oplopen.
Goh, en als die beperking van de advondklok er niet was geweest, dan waren de besmettingen nog veel sterker opgelopen.
- jos_br
Wanneer nadenken gelijk staat aan complottheorieën staat krijg je van mij gelijk. Dan klopt de z.g. tweedeling in ieder geval wel. Laat ik het erop houden dat e.e.a. niet goed voelt, het "build back better" verhaal is domweg eng. Maar nogmaals, wanneer je aan een infuus hangt is er -voorlopig- nog niets aan de hand.535d schreef: 18 apr 2021, 10:28jos_br schreef: 18 apr 2021, 10:23
Misschien willen ze dit wel, in ieder geval een tweedeling die al aardig lukt.
Jos.
Wie is ze? Een groepje elite? En wat is het doel? En dat is dan GLOBAAL allemaal geregeld? Het verhaal wordt steeds geloofwaardiger, nu duiken de complottheorieen weer op.![]()
Overigens zou ik in de plaats van zo'n winkelier iemand zijn hersens inslaan denk ik, heeft toch niets meer te verliezen.
Jos.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Snap ik zeker, die 4uur slaat nergens op IMO zodra de winkel leeg is moet dat kunnen.Robin schreef: 18 apr 2021, 10:05KPN winkel hier 'naast' en de Hema verderop:daNpy schreef: 18 apr 2021, 10:01Bij welke winkel wordt die 4 uur in acht genomen dan? Als er plek is kun je gewoon naar binnen, geen enkele ondernemer gaat een klant wegsturen om 4 uur later (niet meer) terug te komen.Eric Z schreef: 18 apr 2021, 09:57 Nederlanders zien dan vooral gratis, denk niet dat ze nog 4uur blijven wachten voor de afspraak om binnen te mogen...
Paar weken terug, goede klant van mij, komt'woest'binnen.
Wilde na maanden zo'n halve Hema rookworst(hier/buiten opeten) 2x bestellen, lekker denkt ie.
Zegt dat 18 jarige kind. U moet ons eerst bellen en over 4 uur ophalen of iets in die richting.![]()
Maar wat triest....
De 'normale kleine ondernemer' doet dat dus niet:)
Misschien kan je nog wat bijverdienen door je toegangsplaatsen op marktplaats te slingeren.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederl ... ia-verkoop
Als er zo’n grote behoefte is aan toegang tot de Primark en mensen daar voor willen betalen komen die testbewijzen voor 7,50 er ook wel... De fucking Primark, als ik geld toe kreeg kwam ik er nog niet.
- daNpy
Die laatste zin; is dat wel zo? Of is de avondklok een maatregel die gewoon niet helpt, en in plaats van halsstarrig vasthouden aan iets, misschien iets anders proberen?535d schreef: 18 apr 2021, 10:43 @ daNpy: draai je eigen vraag nou eens om: ---- Kom jij eens met cijfers waaruit blijkt dat de avondklok niet werkt.
Als de avondklok al niet helpt, waarom zijn er dan wél vakanties geregeld, en feesten met 10.000 man?
- daNpy
W-T-FEric Z schreef: 18 apr 2021, 10:46
Snap ik zeker, die 4uur slaat nergens op IMO zodra de winkel leeg is moet dat kunnen.
Misschien kan je nog wat bijverdienen door je toegangsplaatsen op marktplaats te slingeren.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederl ... ia-verkoop
Als er zo’n grote behoefte is aan toegang tot de Primark en mensen daar voor willen betalen komen die testbewijzen voor 7,50 er ook wel... De fucking Primark, als ik geld toe kreeg kwam ik er nog niet.
- jos_br
Het meest debiele is dat ze de avondklok als eerste moeten schrappen vanwege de uitspraak van de rechter destijds voordat ze andere "versoepelingen" door kunnen/mogen voeren.......
Jos.
Jos.
-
Absoluut. En dat voel ik dus ook. Sterker nog, ik heb daar zelf ook mee te maken.
@daNpy: dat feest van 10000 man vind ik ook een erg vreemde beslissing.
- daNpy
Wij niet alleen535d schreef: 18 apr 2021, 10:56 @daNpy: dat feest van 10000 man vind ik ook een erg vreemde beslissing.
https://www.hln.be/showbizz/kap-eens-ma ... ~abe1b3ee/

-
K3....net wat ik nodig had op deze zondagmorgen. Thx. 

-
Die blonde kan 'm krijgen 

-
Of is Gertje daar al overheen geweest?