Is eigenlijk bizar veel.
Met relatief eenvoudige ingrepen.

Auto is een plaatje.
TD04 zegt niet zo heel veel; het is de maat van de behuizing eigenlijk. De trim van compressor en turbinewiel maakt eigenlijk de spec. Impreza's hebben een 13T trim, maar deze turbo zal waarschijnlijk een 18T of 20T trim zijn.Opa schreef: 06 apr 2021, 00:01 Ik ga er tenminste wel vanuit dat een TD04 ook gewoon een TD04 is, of is dat niet meer dezelfde turbo als die toendertijd op de Impreza's zat?
I call shotgun!Lindsay155 schreef: 05 apr 2021, 21:03 Haha, ja mooi he!![]()
Je wordt echt afgeschoten in die auto voor je gevoel, bizar hoe die van zijn plek gaat.
Haha, ja eind deze maand komen er wel nieuwe Michelin Pilot sport 4 onder, want zulke banden zijn wel echt nodig met dit vermogen.
Excuses, de 4S inderdaad!Martijn M schreef: 06 apr 2021, 10:52 Pilot Sport 4S geen optie of is die er niet in de benodigde maat?
Wat een vermogen uit een 1.4 zeg, klinkt heel vet ook!
Rolf205 schreef: 06 apr 2021, 09:44 TD04 zegt niet zo heel veel; het is de maat van de behuizing eigenlijk. De trim van compressor en turbinewiel maakt eigenlijk de spec. Impreza's hebben een 13T trim, maar deze turbo zal waarschijnlijk een 18T of 20T trim zijn.
RS-Ron schreef: 06 apr 2021, 14:34 Schitterend wagenpark zegzal ook lekker strak sturen deze Giulietta, geen topzwaar motorblok voorin met echt een serieus vermogen
start autoscout op.......... tikt in witte Giulietta 1.4...... zoek
![]()
Gr Ron
Ja die maakt ook hele mooie projecten! Absoluut geen half werk bij hem.theo300pk+ schreef: 06 apr 2021, 18:30 https://youtube.com/watch?v=djDYI_N6_EA
Ok tech heeft een 3,9 liter V6 opgebouwd met ca. 495 atmosferische pk's.
In volledig professioneel geprepareerde 156 body net als die van jou.
Van het janken van de motor gaan je nekharen overeind staan.
Staan prachtige in- en outboard filmpjes op Youtube.
Om jaloers op te worden.
Nee, ik heb een T-jet, de Multiair is een ander type motorblok.JeroenT schreef: 06 apr 2021, 17:52 Heeft de 500x 1.4 Multiair hetzelfde blok?
En wat doet het vermogen zonder de cams ongeveer?
Ik zie niks over een LSD conversie staan ?!
Leuk! Was zeker een leuke dag. Balen van de code rood momenten inderdaad.Downforce Hans schreef: 25 apr 2021, 15:53 Was een opvallende verschijning op de baan vrijdag die Gele alfa. Mijn zoon reed die dag ook met een Radical.......grappig om hem ook nog even bij minuut 18.28 te zien rijden. Was een perfecte dag wat weer betreft, alleen jammer van de 2 baan sluitingen die middag.....![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Marc Sierra, Mark 320iS, Semrush [Bot], Thomasss, Wimo en 6 gasten