We gaan het zien.
(Oh, en hoe kan ik topictitel beetje bijwerken?)
.Mooie en handige stoeltjes. Vind het jammer dat mijn ltecs slecht samen gaan met een driepuntsgordel. Toch wel relaxed een driepuntsgordel als je en even rustig een paar km naar je werk hobbelt. Wel aan de prijs t.o.v. de ltec futura. T.o.v. Recaro's cs een absoluut koopje.JdBn schreef: 12 apr 2021, 08:45 Bij Biesheuvel hebben ze natuurlijk vooral veel stoelen bedoeld voor circuit/rally die niet helemaal lekker werken met de standaard 3-punts gordels. Misschien is de Cobra Nogaro wat? Aangezien die is ontwikkeld als soort van tussenvorm. Mooi ontwerp ook nog, en kennelijk als je Cobra een mailtje doet in alle kleuren/stoffen/leersoorten te krijgen die je maar kunt verzinnen/aanleveren. Dat laatste kan wel duur worden natuurlijk, maar de basis valt me nog redelijk mee eigenlijk qua prijs.
https://www.cobraseatsshop.co.uk/cobra- ... 1285-p.asp
Wielen.. Ik kwam een 2 tegen met Kosei K1 wielen, misschien is dat wat? In ieder geval schijnen ze redelijk licht en sterk te zijn, en ik geloof 7J waardoor je prima een 205 of 215 band erop kunt hebben.
Met Geel altijd gewoon ingereden met straatkilometers, en nooit problemen.Knot schreef: 12 apr 2021, 10:26 Vreemd, met nieuwe schijven en blokken zou het niet moeten trillen maar juist zompig aan moeten voelen in het begin.
Ik had geel genomen trouwens, die middenweg blokken ben ik niet zo van. Rustig inremmen kan nooit kwaad, al zeggen ze bij EBC yellow dat je al die stappen moet doorlopen van 100km rijden, 10x van 80 naar 20 enz.... met rustig inremmen door met het verkeer mee te rijden is het mij ook altijd gelukt.
Tsa, kon bij het bestellen mijn hoofd niet echt op orde krijgen, dus gegaan voor laagste prijs. Laf compromis. Dag later al weer spijt van, maar ik heb af en toe moeite met bedenken waar ik goed aan doe. Wat trouwens weer wel heel fijn is dat ik nu kan remmen zonder dat stuur begint te trillen, zo heerlijk...Knot schreef: 12 apr 2021, 10:26Ik had geel genomen trouwens, die middenweg blokken ben ik niet zo van. Rustig inremmen kan nooit kwaad, al zeggen ze bij EBC yellow dat je al die stappen moet doorlopen van 100km rijden, 10x van 80 naar 20 enz.... met rustig inremmen door met het verkeer mee te rijden is het mij ook altijd gelukt.
Mooie wielen en stoelen! Ik neem ze mee in de overweging. Denk echter dat ik dus niet naar 7J velgen wil gaan. Weet niet zeker of de motor nog meer rolweerstand en frontaal oppervlak kan overwinnen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bombadil, De fiscalist, MarcelV, Spinazie en 1 gast