Zet die maar in een hoekje bij1.....

Je plaatst iets waarvan je zelf geen idee hebt of het klopt. En dan moet ik jou gaan uitdagen op de inhoud. Ok...smiley schreef: 02 apr 2021, 16:34 Ga je me nog op de inhoud van de post uitdagen, of was het dit wel zo'n beetje?
Ik denk eerlijk gezegd dat er helemaal geen sprake is van een "via via heb gehoord" lijntje, dat het gewoon verzonnen is door Rutte dat hij gebeld is. Want er mankeert Rutte natuurlijk niks aan de bovenkamer.....Tom schreef: 02 apr 2021, 10:44 Ik ben ook benieuwd of het lijntje naar Rutte nog boven tafel komt. Als de overige partijen slim zijn graven ze daar nog verder, want dat stinkt natuurlijk. Rutte heeft normaal niet zo'n probleem om iemand voor de trein te gooien, maar gaat hier wel heel ver voor.
Er werd door meerdere kamerleden een chronologisch verhaal gemaakt en iemand is glashard aan het liegen. De nieuwe verkenners klonken oprecht en hadden een goed verhaal vond ik. Ollongren zal het niet voor Rutte opnemen. Jorritsma heeft al een hele politieke carrière erop zitten, je zou verwachten dat die zich wel voor haar partij wil opofferen.
Zou mij niet verbazen als de koning zelf hier nog tussen zit, maar wellicht is dat te ver gedacht.
De forum regels zijn inmiddels wat opgerekt begrijp ik. Toch een goede keuze om wat minder intensief dit topic te volgen ...Luco schreef: 02 apr 2021, 22:34Moet jij niet ergens mensen gaan verraden die zich niet aan die belachelijke regels houden.535d schreef: 02 apr 2021, 22:18 Niet zo lelek he kale kabouter. Want jij hebt een grotere kop dan ik
Kom op hoor Luco constant tof doen hier, dan moet je ook kunnen incasseren.![]()
Meneer roomser dan de paus met nsb gedrag.
Haha dat jij het over incasseren moet hebben, zelf komt er alleen maar stront uit je mond.![]()
Dan ga ik mij permanent in België inschrijven. D66 aan 't roer zou een ramp zijn..Robin schreef: 03 apr 2021, 12:10 Schaamteloze jihadistenvrouw. En dat wordt misschien straks MP van Nederland.
Landverraad zou ik 't bijna noemen....
De normale NLer waar miljoenen van zijn komt niet in dit filmpje voor. Daar gaat je landje....Eeuwe schreef: 03 apr 2021, 13:31 https://www.geenstijl.nl/5155223/heel-h ... ag-clipje/
Dit eerste filmpje ook hè, godsamme.![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 11 gasten